Μπαινω στο λεωφορείο ώσπου βλέπω τον Αλεξ να φιλάει την Κατερίνα!Μέσα σε Κλασμάτα δευτερολέπτων καυτά δάκρυα κυλάνε στα κατακόκκινα μάγουλα μ!Είχα απορία για πιο λογο συνέβαινε όλο αυτό!Δεν είχα ιδέα γιατί έκλαιγαν,είχα κοκκινισε ή γιατί ήμουν τόσο στενοχωριμενη!Ίσως επειδή δεν ηθελα να παραδεχτώ τα πραγματικά μου αισθήματα για τον Αλεξ!Σε κανέναν δεν είχα πει ποτε πως μου άρεσε ουτε καν στη Στεβι !Είχα μείνει εκεί να τους κοιτάζω χωρίς να βγάλω αχνά και μόλις ανακάλυψα πως κλαίω θεώρησα πως το καλυτερο θα ήταν να φύγω απο εκεί!ετρεξα γρήγορα στο διπλανό βαγόνι,εκατσα σε μια κενή θέση δίπλα απο το παραθυρο έβαλα τα ακουστικά μου και το τραγουδι My heart is broken στο τέρμα!όταν είμαι θυμωμένη ή λυπιμεη είναι το μονο τραγουδι που ακούω!νιώθω πως με περιγράφει απόλυτα!Χωρίς να το καταλάβω ξέσπασμα σε κλάματα κανοντας ολους τους υπολοιπους επιβάτες να με καρφονουν ειτε με βλεμμα ανησυχιας και λυπησης ειτε με βλέμμα αδκξαφοριας!ξαφνικα έρχεται και κάθεται δίπλα μου ένας άγνωστος που όμως μου φαινόταν πολύ γνωστος αν και δε τον είχα ξανασυναντήσει ποτε...ηταν ψηλός,με καφέ μαλλια με μια πολύ περιποιημένη φρατζα πο κάλυπτε το μισο του μέτωπο!τα μέλι του ματια με μαγνητισαν ενω το χαμόγελό του με έκανε να χάσω τη μίλια μου!φορούσε ενα μαυρο κολλητό τζιν που του εφάρμοζε τέλεια και ενα κοκκινο πουκάμισο παρόμοιο με το δικο μου.κρατούσε το κινητό του και ενα πακέτο ζελεδακια κόκα κόλα!Αν και ηταν ένας κλασσικός άνθρωπος χωρίς ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάτι με έλκυε πανω του.Ηταν τόσο όμορφος,γλυκός και τρυφερός.Είχα βυθιστεί στις σκέψεις μου και δεν άκουσα τίποτα απ οτι μου είπε.
Άγνωστος:εεε???
Α:συγνώμη μπορείς να επαναλαβεις τι ειπες γιατι δεν προσεχα??
Αγ:Φυσικά πριγκίπισσα!Λοιπον Ρώτησα αν είσαι καλά
Α:ααα μια χαρά είμαι ευχαριστώ για το ενδιαφέρον απλως θυμηθηκα κάτι πολύ δυσάρεστο που είχε συμβεί πριν λίγο καιρο!
Αγ:μην ανησυχίες!σε αυτά τα ωραία ματάκια δεν αξίζει να καλινε!
Omg ηταν τόσο γλυκός!ενιωσα τα μαγουλα μου να κοκκινιζουν σιγά σιγά...
Α:ευχαριστώ πολύ για τα κομπλιμέντα!έφτασε στη στάση μου!πρέπει να φύγω!σε ευχαριστώ πως και παλι!
Αγ:δεν εκανα τιποτα!και μην σκέφτεσαι αρνητικά!το παρελθον πρεπει να μείνει στο παρελθον....
Με αυτή τη φράση να έχει καρφωθει στο μυαλό μου ,κατέβηκαν απο το μέτρο !το σπίτι μου δεν απείχε πολύ απο τη στάση οποτε περπατησα μέχρι εκεί.Με το που μπήκα παρατηρισα τη μητέρα μου στη κουζίνα να μιλάει στο τηλέφωνο
YOU ARE READING
Με τη πρωτη ματια
FanfictionΙούνιος.Τέλος σχολείου,αρχή της καλοκαιρινής διασκεδασης!Η Αναστασία μαζί με τη κολλητή της Στεβι περιμένουν με μεγάλη αγωνία να πάνε διακοπές στην ηλιόλουστη ,μαγευτική Κέρκυρα μη γνωρίζοντας τι τις περιμένει!άραγε θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στι...