τι εκανε λεει????

83 3 0
                                    

Σ:Εεε λοιπον μόλις έφυγες ήρθε ο αδερφός σου και σε έψαχνε σε όλο το σχολειο....

~Flash Back~[πλευρα Στεβις]

Είχε φτασει πλεον 4:30 ...δεν αντχα άλλο .παντού τριγύρω μου παρατηρώ μεθυσμένους νέους να φασωνονται,να πινουν και γενικώς να κάνουν διαφορα....Είχα μια ζαλάδα και αποφάσισα να φύγω!Ήθελα να αποχαιρετισω τον Αλεξ αλλά ηταν απασχολημένος με το να φιλάει την Κατερίνα...Αποφάσισα να μην επεμβω!Προχωρουσα με το κεφάλι κατεβασμενο ως τη πόρτα του σχολείου ,ψαχουλευοντας την τσαντα-φακελο μου μήπως βρω το κινητό μου αλλά μάταιη προσπαθεια....Ξαφνικα ένιωσαν κάτι σκληρό και σε κλάσματα δευτερολέπτων ακούω μια γνώριμη φωνη να μου ψυθιριζει γλυκά...

Ν:Συγνώμη ,δικο μου το λάθος

Σ:Όχι εγώ φταιω...

Σηκώνω  το κεφάλι και αντικριζω δύο υπέροχα σμαραγδι ματια να με κοιτάζουν με αγάπη και χαρά

Σ:οπ για σου Νίκο δεν κατάλαβα πως είσαι εσύ!

Ν:Δεν πειράζει!Στις ομορφιές σου είσαι σήμερα!

Σ:Ευχαριστώ πολύ για τα κομπλιμέντα.... Είπα κοκκινιζοντας

Ν:εεε ξέρεις αν είναι εδώ η Αναστασία?

Σ:όχι έχει φύγει εδώ και δυο ωρες σχεδόν

Ν:εε όχι ρε γαμωτο!

Σ:γιατί κανεις έτσι?τόσο χαλιά είναι η παρέα μου?

Ν:τι λες μωρέ!Απλως έχω χασει τα κλειδιά και δεν μπορω να πάω σπίτι...

Σ:εε !έγινε εδώ μέχρι το πρωι ή αν θες έλα σπίτι μου να κοιμηθεις...οι γονεις μου έχουν παει Ναύπλιο για λιγες μέρες

Ν:εεμμ...δε ξέρω αν είναι σωστο!τσπ πάω να βάλω ενα ποτακι αφού είμαι εδώ...

Σ:Καλή ιδεα έρχομαι μαζί σου

Η ωρα περνουσε υπεροχα κοντά του....δεν ξέρω πως αλλά για κάποιο λογο ένιωθα χαρούμενη όταν βρισκόμουν κοντά του...Ειχαμε πιει τόσο πολύ που δεν έβλεπα μπροστά μου...έτσι αυθορμητα καθώς κοίταζα τα έντονα γαλάζια ματια του , τα χείλη μας ενώθηκαν...ηταν φοβερό! Δεν μπορουσα να το πιστέψω!Γαμωτο φιλαγε θεϊκά! Ωστόσο το φιλί μας τελειωσε απότομα με μια γυναικεία φωνη!

Κ:καλά είσαι μαλάκας τελικά!Μου ελεγες πως μ αγαπάς και τώρα πας και φιλας την κάθε τσουλα που βρίσκεται μπροστά σου?

Ωχ...γυρναω λαι βλέπω τον Αλεξ στη θέση του Νίκου!Θεέ μου εκανα τεραστια μαλάκια!ελπίζω ο Νίκος να μην το είδε!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 22, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Με τη πρωτη ματιαWhere stories live. Discover now