Bir kaç hafta içinde tanıştığım o iki çocuk ile çok yakınlaşmıştım heryere birlikte gidiyor , birlikte geziyorduk kısa süre içinde quidditch maçları başlamıştı birlikte maçlara gidiyorduk george ve fred'in çok geniş bir ailesi var onlardan bir kaç yaş büyük olan abileri percy sadece bizden iki sınıf büyüktü ve son döneminde olan en büyük ikinci abileri charlie ile beni tanıştırdılar percy'i hiç sevmemiştim çok soğuk ve tam bir inekti genellikle onla bu konuda dalga geçerdik çok takmazdı maçlara gidip gelirken biri ile daha tanıştım Oliver wood Gryffindor quidditch takımının başkanı çok tatlı bir çocuktu.Babam gryffindor'u hiç sevmesede tüm arkadaşlarımın grffindor'dan olmasını umursamadı.
Bir gün yine bir maçdan dönüyorduk maç slytherin ile gryffindor arasındaydı,takımı tebrik etmek için gryffindor soyunma odasına gidiyorduk yolda slytherinler benle dalga geçiyordu gryffindor'u tutuyorum diye ama umursamadım ne de olsa çok fena yenilmişlerdi.
Soyunma odasına girdiğimizde Oliver mutlu bir şekilde dans ediyordu müziğin nerden geldiğini bilmiyordum ama aşırı yüksek sesle çalıyordu angelina kahkahalar atıyordu takımın geri kalanıda oliver ile dans etmeye başlamıştı Oliver beni görünce yanıma geldi ve elimden tutup benimle dans etmeye başladı bunu gören george ve fred de gülerek bizi taklit etmeye başladılar
Bir süre sonra soyunma odasından ayrıldık ve bitkibilim dersine gidiyorduk yol boyunca fred ve george oliver ile beni taklit ettiler sonunda vardık ders bitiminde bina ortak odalarına gitmek için ayrıldık.
Slytherin ortak salonuna giriş yaptığımda bir kaç öğrenci bana laf attı aldırmadan yatakhaneye çıktım oda arkadaşlarım iki kızdı biri benden yaşça büyüktü ve sınavlara çalışmaktan hiç bizimle konuşmuyordu diğeri benim yaşlarımda bir soğukkanlı bir kızdı,daha hiç konuşmamıştık tek arkadaşlarımın fred ve george olması bana yeterliydi ancak bu kız iyi birine benziyordu "merhaba ben Carmen,haftalardır aynı odadayız fakat tek bir kelime bile konuşmadık"dedim samimiyetle kız çekingen bir şekilde bana dönerek "ah evet,ben Sasha memnun oldum"dedi aynı şekilde bende memnun olmuştum tatlı bir kızdı ,sabaha kadar konuştuk ta ki bizden büyük olan kız sinirle "lanet olsun susmak nedir bilmez misiniz" diyene kadar.
Bir süre birbirimize bakıp güldük güneşin yavaş yavaş doğduğunu gördüğümüz için uyumama kararı aldık,ortak salona indiğimizde her yer çok sesizdi kimseyi uyandırmamak için dışarı çıktık öğrencilerin bu saate gezinmesi yasaktır ama çok umursamadık ne de olsa beni yıllardır tanıyorlar Sasha içinde bir bahane üretebiliriz diye düşündüm.Sasha bir süre sonra "astronomi kulesine gitmeye nedersin?" Diye sordu "neden olmasın"diye atıldım elinden tuttum koşarak önce bir tablonun önüne geldim "iyide astronomi kulesi burada değil"dedi Sasha "biliyorum"diyip kestirip attım tabloya tıkladığımda tablo açıldı ve ev cinleri ile dolu mutfağa giriş yaptık hepsi beni tanıyordu hiçbirine bir kelime etmeden birkaç tatlı ve balkabağı suyu alıp sasha ile astronomi kulesine çıktık.Bir süre yemek yiyip doğan güneşi izledik...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Snape'in kızı
FanfictionAnnesinin daha onu doğdu an terk eden Carmen yaşadığı zorluklardan sonra bir mektup alır yıllar önce planlanmış,vasi bırakılmış bir mektup. Bunun üzerine zaman döndürücüsünü kullanarak R.A.B ile hortkuluk avına çıkar fakat geri döndüğünde işler bete...