Potter

1.3K 81 2
                                    

Koskoca bir yıl bu şekilde geçmişti Fred ve George ile o kadar çok yaramazlık yapmıştık ki artık babam git gide tahammül edemiyordu.

Sasha ile daha ilk andan yakınlaşmışlardı dördümüz birlikte geziyorduk,araya yaz tatili girdi fakat mektuplaştığımız için hala keyfimiz yerindeydi.

Ta ki onun geleceğini öğrenene kadar Potter,Harry Potter babam onun geleceğini öğrendiği andan itibaren çok garip bir hale geldi evin içinde bana çok tuhaf davranıyordu sanki kafası karışmış ve bu Harry denen çocuğa karşı nasıl bir tavır takınacağı konusunda kararsız kalmış gibi görünüyordu,bu onu deliye döndürdü.

dönemin başlamasına birkaç gün kalmıştı ki herkes onu konuşuyordu diagon alley de gittiğim her mağazada herkes harry potter'ın geleceğinden söz ediyordu kimdi bu harry diye düşünüyordum herkes tanıyorsa nasıl olur da babam bana bu çocuktan bahsetmez gerçi annemden bile bahsetmeyen bir adamın bu çocuktan bahsetmemesi doğaldı."hayatta kalan çocuk bu sene Hogwarts cadılık ve büyücülük okulunda olucak , evet Harry Potter onla yakınlaşmaya çalış tamam mı çiçeğim"diyordu bir kadın kızına ben yanlarından geçerken içimden "hayatta kalan çocuk, Harry Potter" dedim birden anımsadım bu çocuk kedavra lanetinden sağ çıkan tek insandı anımsamanın verdiği bir anlık sevinç babamın neden bu çocuk hakkında konuşmadığı düşüncesi belirene kadar sürdü birden yüzüm düştü."hadi ama bücür yeni cübbe almalıyız geçen senekiler artık sana küçük"diye seslendi babam kendimi toparlayıp koşarak yanına gittim.

"Baba Harry Potter'ı herkes biliyor acaba niye sen heyecanlı değilsin bu sene herkesin dilinden düşmeyen birinin öğretmenliğini yapacaksın"dedim
"Harry normal bir çocuk,annesinin sevgisi ile korundu o kadar" diye kestirip attı .

~yeni dönem başlar~
"FRED,GEORGE"

Dedi Sasha koşarak ikizlerin yanına giderken

"Carmen'ı gördünüz mü?"

"Aynı binada olan sizsiniz asıl bizim bu soruyu sormamız lazım"dedi fred

"Ah nerde bu kız , hey George acaba biraz Carmen'ın şuan

ortada olmaması ile mi ilgilensen"dedi Sasha sinirli bir biçimde

"Ah ortada değil ha arkana baksan iyi edersin"

Sasha bana döndü ve sarıldı

"Merlin aşkına nerelerdeydin"

"Eşyaları yerleştirmek biraz vakit aldı"

"İyide sen babanla üç gündür burdasın eşyaları nasıl
yerleştiremezsin"diye sordu Sasha

"Kendiminkini değil şu iki tembelinkileri yerleştirdim" dedim ikizleri göstererek

Tam fred ben değil george istedi diyecekken profesör dumbledore konuşma yapmaya başladı

Bir süre sonra bina seçmek için Harry'nin adını söyledi profesör minevra...

Snape'in kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin