COLIN
»Ven, ven, ven! Gremo ven!« je v mojo pisarno priplesal Samuel. Nerodno je izvajal, kdo ve kaj, da mi je bilo prav nelagodno, ko sem ga opazoval. Samo upal sem lahko, da česa takšnega kasneje ne bo poskušal izvajati v klubu.
Ali pred Pearl, ker ga bo zagotovo v trenutku pustila.
»Kaj je to?« sem ga vprašal in se sproščeno naslonil nazaj na naslonjalo stola.
»Moj znameniti ples,« mi je odgovoril in nadaljeval s čudnim zvijanjem telesa. Na njegovo veliko nesrečo je ravno takrat v sobo stopila Pearl.
»Saj nisi z njim, ker misliš, da zna plesati?« sem ji postavil vprašanje in se nasmehnil poskočni rdečelaski s pegicami na obrazu.
»Že dolgo vem, da je kot medved na mravljišču,« je skomignila z rameni in na mojo mizo odložila nekaj map različnih barv. »Verjetno nikoli ne bo kot Channing Tatum, upam pa vseeno lahko.«
»Ej,« se je nejevoljno zmrdnil Samuel. »Morda res ne plešem tako dobro, izgledam pa zagotovo boljše.«
»Seveda, ljubček,« ga je objela Pearl, meni pa čez njegovo ramo z roko in obrazom nakazovala, da to zagotovo ne drži.
Zarežal sem se in le s težavo prikrival svoj smeh. Te dva bučmana sta bila moja najboljša prijatelja od faking vedno, s Samuelom sva celo študirala na isti fakulteti, isto smer - arhitekturo. Po koncu študija sva odprla svoje podjetje in s časoma se name je priključila še Pearl, ki je uspešno zaključila šolanje za notranjo oblikovalko. Zdaj pa nam je šlo celo tako dobro, da smo vsaj dvakrat letno izdali razpis za opravljanje pripravništva v našem podjetju. Trenutno je bila ta čast dodeljena Indii, ki se je izkazala za prekleto pametno in domiselno punco.
»Ob osmih smo zmenjeni v Viti,« sem začel.
V italijanski restavraciji, ki smo jo opremili nazadnje.
In kjer sem srečal tisto punco z norimi očmi.
Na zmenku z mojim bratom.
Ki se je na mojo veliko srečo končal slabo.
»Nato jih peljemo naprej v klub ali dva, odvisno od njihovih želj in potreb.« Pomežiknil sem. »Sammy, prosim, ne počni traparij, Pearl zgolj bodi ti, takoj jih boš očarala.«
»Velja, šefe,« mi je salutirala in zapustila pisarno, ko je Samuel svoje roke prekrižal na prsih in me grdo pogledal.
»Če si morda pozabil,« je začel. »Jaz sem zabaven, ti si čemeren.«
Premetaval sem mape sem ter tja in jih razvrščal po kupčkih, ko je Samuel še naprej pospešeno drdral največje nesmisle tega sveta. »Ti bodi raje ves čas tiho, jaz pa jih bom s svojim bogatim besednim zakladom hitro pridobil na našo stran.«
Dvignil sem pogled in zavil z očmi. »Vedno znova pozabljam, da si ti ženska v vajinem razmerju s P.« Izklopil sem računalnik, počasi vstal in za sabo pospravil stol.
»To pa sploh ni res!« se je glasno uprl in me zgroženo gledal, ko sem se odpravil proti vratom.
»Kdo obožuje romantične filme?« Ugasnil sem luč. »Kdo se boji teme?« sem nadaljeval, ko je hitro švignil mimo mene. »Kdo ves čas govori?«
»Ha-ha, kako si duhovit.«
»Vidiš, zabaven del dvojice.« sem pokazal nase. »Čemeren.« sem prst obrnil še v njegovo smer.
Samuel je zgolj prhnil, mi obrnil hrbet, visoko dvignil glavo in ponosno odšel ... k Pearl po tolažbo.
»Ne zatoži me, jokica,« sem še zaklical za njim, nato pa iz žepa kavbojk potegnil telefon. Zopet sem bil prekleto pozen. Domov sem moral še pod tuš in v omari nekako poiskati svežo srajco, nato pa divjati na drugo stran mesta in se prepričati, da v restavraciji zagotovo vse štima. S to stranko smo namreč morali podpisati pogodbo, saj smo v nasprotnem primeru tem pizdunom posvetili čisto preveč denarja in našega prostega časa.
»Se vidimo,« sem zaklical sodelavcema, India pa je tako ali tako odšla že pred časom. »Da ne bosta pozna, ker bosta na delovnem mestu preskušala položaje, ki jih ne bi smela.«
Samuel mi je pokazal srednji prst, Pearl pa je glavo vrgla nazaj in se sproščeno zasmejala.
Mi trije smo imeli drugače vsak svojo pisarno, četrta pa je bila namenjena sprejemu strank in poslovnih partnerjev oziroma skupnim sestankom, zato je imela India svojo mizo postavljeno v predprostoru. Tu je bil urejen še udoben kotiček za sprostitev z blazinami, vrečami polnjenimi s stiroporjem, kavčem, kavomatom in avtomatom s prigrizki. Pravzaprav, če sem čisto iskren, smo imeli sestanke običajno kar tu.
Bolj sproščeni smo bili, več smo se uspeli dogovoriti. Bolj pod pritiskom smo bili, več smo naredili.
V stanovanju sem hitro stopil pod tuš, se skoraj grobo namilil, pospešeno umil lase, nekaj trenutkov stal pod vročo vodo, se obrisal v brisačo in jo zavil okoli pasu, umil zobe, posušil lase, uporabil dezodorant, poiskal sveža oblačila v omari in z avtomobilom že divjal proti restavraciji. Ker je bilo vse okej in ker sem imel vse pod nadzorom, sem se končno malo sprostil in lažje zadihal.
Večerja je minila sproščeno, uspeli smo se dogovoriti še nekaj dodatnih stvari, Pearl pa jih je popolnoma očarala s svojim znanjem notranjega oblikovanja. Nadaljevali smo v klubu King, kjer je Samuel moral izvesti svojo plesno točko na skoraj praznem plesišču, da sem ga najprej postrani gledal, a ko sem videl, da so se poslovni partnerji ob tem zabavali, sem se začel smejati tudi jaz. Nato smo nadaljevali v Domini, nočnem klub, kjer smo en del oblikovali tudi mi. Navdušeni, kako je izpadlo, smo jim to z veseljem pokazali, a so bili poslovni partnerji takrat že precej pijani, zato so jih zanimale druge stvari.
»Mislim, da nam je šlo dobro,« je spregovoril Samuel, Pearl pa je pokimala. Sedeli smo v VIP prostoru in opazovali Eliasa, Justina in Xavierja, ki so plesali ter polivali pijačo vse naokoli. »Čisto so se sprostili.«
»Upam, da je bilo dovolj,« sem ju pogledal.
»Mora biti,« mi je odvrnila Pearl in spila požirek koktejla. »Zdaj pa Colin, malo se sprosti, pojdi naokoli, morda ti kakšna pade v oči,« mi je pomežiknila.
»Dvomim, a vseeno grem.« Vase sem zlil preostanek viskija. »Ker mi bosta drugače težila še ves preostanek noči.«
Samuel in Pearl sta imela divje razmerje - narazen, skupaj, narazen, skupaj, sledil je kreg, jok, strto srce, pa sta bila zopet vsa zaljubljena, srečna in nista mogla več živeti eden brez drugega.
Jaz nisem hotel tega. Raje sem bil sam, kot da bi bila v mojem življenju prisotna še dodatna drama. Ja, včasih sem imel kakšno afero za eno noč, zadnje čase pa niti tega ne, saj sem bil čisto preveč okupiran z delom.
Odšel sem iz VIP prostora na drugi konec kluba in se malo razgledoval. Mlade, premlade, lepe, običajne, pijane, pohotne. Vse kar si bi si moški lahko želel. Toda ne jaz.
Dokler je nisem zagledal sredi plesišča. Oči je imela zaprte, ujeta v ritme glasbe je migala s svojo ritko, na ustnicah pa ji je igral nasmeh. Pizda. Nisem si mogel pomagati. Prebil sem se do nje, na ozek pas položil roke in nežno stisnil. In ko se je naslonila nazaj ...
YOU ARE READING
EN SAM TRENUTEK
RomanceTipično nerodna, malce nesamozavestna in včasih z glavo nad oblaki. To je naša Gabrielle. Potem pa se ji življenje obrne na glavo: čez noč mora odrasti, začeti sprejemati težke odločitve ter biti močna še za vse ostale. Ob vsem tem pa ji glavo meša...