Toga büyük bir gürültüyle odama daldı ve "Uyan artık UYUYAN GÜZEL!"diye bağırıyordu.Ben daha ne olduğunu anlamdan yanıma geldi ve kolumdan tutup beni sürüklemeye başladı.Bar odasına kadar beni sürükleyerek götürdü.En sonunda durduğunda ben ellerimle gözlerimi ovalıyordum.Sonra Shigaraki "Demek uyandın"dedi ben de "Malesef"dedim ve sandalyelerin birine oturdum sonra Toga'ya dönüp "Beni neden uyandırdın?"dedim Toga ise bana cevap vermek yerine gülümsüyordu.Sonra Kurogiri "Toplantı yapacağız"dedi ben de "Ne ile ilgili?"dedim.Sonra Shigaraki bana bakıp "Seninle ilgili"dedi
Ben ne olduğunu anlayamamıştım ve "Neden benimle ilgili toplantı yapıyoruz?"dedim Shigaraki "Sana bir özgünlük vereceğiz ve bunun nasıl bir şey olması gerektiğini konuşacağız ve buna karar verirken seninde burda olman gerekiyor değil mi?"dedi ben birden çok heyecanlanmıştım ve "Ö-Özgünlük mü?"dedim.Sonra birden Dabi konuştu ve "Duymadın mı işte özgünlük seçeceğiz sana!"dedi sinirli bir şekilde.Bana hala alışamamıştı sanırım.Sonra konuşmaya başladık.Bir kaç başarsız denemeden sonra ben bir fikir önerdim "Peki şey olsa mesela suyu kontrol etsem?"dedim ama Shigaraki "Olmaz o çok güçsüz daha iyi bir şey bulalım"dedi sonra Dabi "Bence ateşle ilgili bir şey olsun ateş iyidir"dedi ve elinden mavi bir ateş oluşturdu ama Shigaraki yine "Olmaz"dedi.Sonra birden "BULDUM!!"diye bağırdı ve televizyona doğru koştu sonra "Sensei buldum Deku için en uygun özgünlüğü buldum!"diye bağırdı.
Televizyondan gelen ses "Dinliyorum"dedi sonra Shigaraki heyecanla "GÜÇ!!"diye bağırdı televizyondaki ses "Ne?"dedi sonra Shigaraki "Sensei hatırlıyor musunuz size bir yazı okumuştum All Might'ın gücüne çok benzeyen bir özgünlüğe sahip acami bir kahramanın ortaya çıktığı söyleniyordu ve bu kahramanın çok güçlü olduğunu söylüyorlardı eğer ondan bu özgünlüğü alıp Deku'ya verirsek"dedi sonra ses "Aferim Shigaraki gerçekten müthiş bir fikir ama o kahramanı nasıl bulacağız?"dedi.Sonra ben araya girdim "Bu işi ben halledebilirim"dedim Shigaraki "Nasıl?"dedi ben de her zaman yanımda taşıdığım No.13 defterimi çıkarttım ve onlara göstererek "Size çok önemli bir bilgi ve bir şey daha söyleyeceğim"dedim sonra devam ettim "Benim gözlem ve inceleme yeteneğim sayesinde bu defterleri tuttum içinde kahramanların gücünden zayıf yönüne kadar her şey yazılı ve bu yeteneğim sayesinde o kahramanı rahatça bulabilirim ve yine bu yeteneğim sayesinde All Might'ın zayıflığını biliyorum"dedim herkes bana şok içinde bakıyordu sonra televizyondaki ses konuştu "Nasıl?"dedi ben de "Bana "Sen kahraman olamazsın"dediği zaman ban kendi ağzıyla söyledi.5 yıl önce bir düşmanla dövüşürken ağır yaralar almış bu yüzden kahraman bedeninde yaklaşık 3-4 saat kalabiliyor.Süresi dolunca cılız iskelet gibi bir bedene dönüşüyor."dedim sonra Shigaraki "Bu bilgi gerçekten işimize yarar.O zaman kahramanı bulma işini sana bırakıyoruz"dedi.Ben de "Tamam ben araştırmak için gideyim bu arada kahramanın ismi neydi?"diye sordum Shigaraki "Hiroshi Suzuki 29 yaşında ve bu şehirde kahramanlığa başladı bundan başka elimizde bilgi yok"dedi ben de "Bu bilgiler yeterli teşekkür ederim"dedim ve binadan çıktım.Sokaklarda dolaşıp kahramanı nasıl bulabilirim diye düşünüyordum sonra çok susadığımı fark ettim ve en yakın marketten bir su alıp dışarı çıktım suyumu içtim ve bir çöp kutusu aramaya başladım en sonunda bir tane bulduğum için hızlıca çöp kutusuna doğru gittim tam çöpü atacakken önüme bakmadığım için birine çarptım.Adamla beraber yere düştük.
Ben hemen yerden katkıp " önüme bakmamıştım pardon"dedim sonra adama baktığımda çarptığım kişinin All Might olduğunu gördüm ama cılız hali.Şuan inanamıyordum koskoca şehirde çarpa çarpa All Might'ın cılız bedenine çarpmıştım ve hala bana dediği o şeyler yüzünden ona kızgındım ama şuan bunu belli edemezdim.Sonra All Might'ın yerden kalkmasına yardım ettim ve tekrar özür diledim.All Might bana baktı ve "Seninle daha önce karşılaşmıştık değil mi?İsmim ne demiştin?"dedi ben de "M-Midoriya İzuku"dedim.Sonra All Might "Daha dikkatli olmalısın"dedi ben de içimden "Sana mı soracam özür diledim işte daha ne istiyorsun KAHRAMAN BOZUNTUSU!!!"diye bağrıyordum.Sonra aklıma bir fikir geldi şuan karşımda 1 numaralı kahraman duruyorsa benim aradığım kahramanı bulmamda bana yardımcı olabilirdi.
"Şey All Might senden bir ricada bulunabilir miyim?"dedim All Might "Dinliyorum"dedi ben de "Bir röportaj için Hiroshi Suzuki'yi bulmam gerek bana yardımcı olabilir misin?"dedim All Might biraz düşündükten sonra "Tamam benimle gel"dedi ben de "Nereye?"dedim ama bana cevap vermedi ben içimden All Might'a söverken bir ajansın önüne gelmiştik.Binanın üstünde Hiroshi Suzuki yazan bir tabela vardı sonra içimden "Gerçekten bulmak düşündüğümden çok daha kolay olmuştu sonra cep telefonumdan yeni kayıt ettiğim Kurogiri'nin numarasına girip ona bir mesaj yazdım
Ben:Kahramanı buldum bulmamda All Might bana yardım etti konum atıyorum ben "Hazırım" diye yazdığımda yanıma gelirsiniz ve kahramanı bara götürürüz tamam mı?"
Bir kaç dakika sonra
Kurogiri:Tamam
diye bir mesaj geldi.
(Barda)
Kurogiri "Hey çocuklar Deku kahramanı bulmuş"dedi.Dabi "Ne!Daha 30 dakika olmadı bardan çıkalı"dedi Kurogiri "All Might bulma konusunda ona yardım etmiş"dedi.Shigaraki "Tamam ne yapacağız?"dedi Kurogiri "O hazır olduğunda bize yazacak biz de ajansa gidip kahramanı bara getireceğiz"dedi Shigaraki "O zaman biz de hazırlanalım.Ama gerçekten iyi iş başarmış"dedi ve hazırlanmaya başladılar.
(Ajansta)
All Might "Hey naber Shou işler nasıl?"dedi tanımadığım bir adama,adamda gülümseyerek "Hey Toshinori nasılsın?"dedi adam Toshinori?All Might'ın gerçek adı bu muydu?Sonra yanımıza genç uzun boylu siyah şaçlı bir adam geldi ve "Nasılsınız gelin bir çay için"dedi adam bu o kahraman olmalıydı Hiroshi Suzuki.Bir koltuğa koltuğa oturduk ve çay içmeye başladık ben All Might'a röportaj dediğim için artık gerçekten bir röportaj yapmam gerekiyordu ben de defterimi çıkartıp büyük harflarle "Hiroshi Suzuki"yazdım ve röportaja başladım yaklaşık 1 saat sonra röportaj bitmişti ve All Might bana "Evin nerede seni evine kadar götüreyim"dedi ben de "Teşekkürler ama hiç ger..."derken All Might sözümü kesti "Yolda sana sormak istediğim şeyler var"dedi ben de kabul etmek zorunda kaldım ama buraya kadar gelmişken bu kahramanı almam gerekiyordu bu yüzden All Might'a "Siz,aşağıya inin ben lavaboya kadar gidip geleceğim size yetişirim"dedim ve tuvalete gittim bu kadar kibar konuşmak midemi bulandırıyordu.
Tuvalete girip telefonumdan "Hazırım"mesajını Kurogiri'ye attıktan sonra Kurogiri'den cevap bekledim yine bir kaç dakika sonra "Tamam hemen geliyoruz" diye yazdı ben de tuvaletten çıktım ve Hiroshi Suzuki'nin yanına gittim sonra ona "Röportajı kabul ettiğiniz için teşekkür ederim"dedim ve der demez o katın içinde mor bir sis doldu sonra sisin içinden Kurogiri,Dabi,Toga ve Shigaraki çıktı ve kahraman saldırı pozisyonuna geçmişti ama ben belimde bulunan bıçağı çıkarttım ve bıçağın arkasıyla kahramanın başına vurup onu bayılttım ve kahramanı Shigaraki'lere devredip kattan ayrıldım.
Bölüm hoşunuza gittiyse oylamayı unutmayın
Sonraki bölümde görüşmek üzere 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Deku
Aventura"Neden bu kadar yalnızım? Neden herkes benden nefret ediyor? Kimse bana yaklaşmıyor. Hepsi Kacchan ve hayatımı sözleriyle karartan insanlar yüzünden."