(1 Hafta Sonra)
Hero Killer'ı bir haftadır arıyorum ama hala hiç bir iz bulamadım.Adam işinde çok iyimiş diye düşünerek nereye gittiğimi bilmeden bir ara sokağa daldım.Sonra bir bağırma sesi duydum.Biri bağırıyordu ve yardım istiyordu.Ne oluyor diye bakmaya gittiğim an karşımda Hero Killer'ı ve yerde kanlar içinde yatan bir adam gördüm.Hero Killer'ı bulduğum için sevinçle "Oi!Bir bakabilir misin yaşlı adam!"diye bağırdım.Aslında kaç yaşında olduğunu bilmiyordum ama içimden bir ses yaşlı olduğunu söylüyordu bu yüzden öyle seslenmiştim.Yüzümde uzun süre sonra gerçek bir gülümseme vardı görevimi tamamlamaya şans eseri de olsa çok yaklaşmıştım.Adam ban sinirli bir şekilde dönüp "Ne var VELET!!"diye bağırdı.
Ben de ona yaklaştım ve "Seni bir yere götürmeme izin verir misin?"dedim.Çok nazik davranıyordum çünkü beni bir tehdit olarak görmesini istemiyordum ki elindeki bıçağı hızla bana doğru savurdu ve "Git işine!"dedi.Ben hızla geri adım atarken birden arkamda belirdi ve bıçağını tam sırtıma geçirecekken ben hızla onun arkasına zıpladım ve sırtına güçlü bir tekme savurdum.
Tekmenin etkisiyle binaya çarptı ve yere düştü.Ayağa kalktığında bana öfkeyle bakıyordu ve sonunda merakına yenik düşmüş olacak ki bana "Beni nereye götürmek istiyorsun?"dedi ben de "Ben düşmanın değilim, bir villainım ve grubum seni görmek istedi bu yüzden seni üssümüze götürmek istiyorum ve artık sabrım taşıyor bu yüzden ben artık sinirlenmeden gidelim!"dedim sabrım taşmak üzereydi ki "Önce şunu halletmem lazım akşam saat 20.00'da şehrin en yüksek gökteleninin tepesine gel!"dedi ve adamın yanına gitti.Ben de hiçbir şey demeden oradan ayrıldım ve telefonumu çıkarttım.
Ben:Kurogiri akşam saat 20.00'da şehrin en yüksek gökdelenine gelin.
Kurogiri:Neden orada ne var?Ben:Süpriz :)diye yazdım ve evime doğru yöneldim.Tam kalabalık caddeye çıkmıştım ki Kacchan bana "Oİ!Lanet inek ne yapıyorsun öyle!!"diye bağırdı.Ne dediğini anlamamaıştım ki üstümdeki kan izlerini farkettim.İçimden küfürler ederek Kacchan'a döndüm ve "Bunlar sahte kan bir tiyatro için seçmeler vardı da ona katılmıştım."dedim ve içimden "Afferim Deku güzel kıvırdın"diye kendimi övdüm.Sonra Kacchan bana anlamsız bir bakış attı ve "Sen ve tiyatro geçemezsin ki APTAL!"diye bağırdı ve omzuma çarparak gitti.Kacchan'ın gittiğine mi sevinsem yoksa All Might'ın koca şehirde beni burda bu halde bulmasına mı üzülsem bilemeden All Might "Oi genç Midoriya nasıls..."derken üstümdeki kan lekelerini fark etti.Tekrar içimden küfürler savurduktan sonra yapmacık gülümseyerek "Oi All Might bunlar sahte kan tiyatro seçimi için"dedim.
All Might tatmin olmuş bir şekilde gülümsedi ve "Aslında benimle gelmeni isteyecektim"dedi ve sahile doğru gitti.Ben de onu takip ettim.En sonunda sahile vardığımızda durdu ve bana dönüp "Benim gücümü devralmanı istiyorum"dedi.Ben şok içinde ona bakarken o her şeyi açıklamaya başladı "............ve işte sonuç olarak gücümü devralmak ister misin?"dedi.Ben düşünmeden sinirle "Hayır istemem!"dedim.
Aslında o an biraz düşünseydim bunun All For One için ne kadar büyük bir şans olduğunu anlayabilirdim ama söyledikleri ve anlattlıklarını zaten bildiğim için ve ona katlanamadığım için bir anda bunu söyleyivermiştim.All Might şok içinde kalmıştı ve bana kekeleyerek "P-Peki g-genç M-Midoriya"dedi ve yanımdan ayrıldı.5-10 dakika boyunca orada kaldım ve yaptıklarımı düşündüm.Pişman değildim ama All For One'ın ne diyeceğini kestiremiyordum.Böylece tedirginlik içinde Hero Killer'la buluşacağımız yere doğru gittim.
Bu bölüm kısa ve boş bir bölüm oldu bunun için çok özür dilerim :(
Ama söz bundan sonraki bölüm çok uzun yazıcam
😢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Deku
Pertualangan"Neden bu kadar yalnızım? Neden herkes benden nefret ediyor? Kimse bana yaklaşmıyor. Hepsi Kacchan ve hayatımı sözleriyle karartan insanlar yüzünden."