SELAMMMM!!!
AVM'nin bizim olduğumuz tarafı birden güçlü,sesli ve kocaman bir patlamayla aydınlandı.All Might telaşla "Genç Midoriya kaç..."derken ışık bize ulaştı ve ben geriye doğru uçtum.Tavan üstümüze doğru çöktü.Tam bir kıyamet yeriydi.İnsanlar bağırıyor heryer yıkılıyor ama ne kadar korkutucuysa o kadar da eğlenceliydi.Gülümseyerek yerden kalktım ama tam üstüme tavandan çöktü en son duyduğum şey All Might'ın "Genç Midoriya!!"diye bağrışıydı.
Gözlerimi açtığımda hala enkazın altındaydım.Haraket etmeye çalıştığımda ise karnıma çok keskin bir acı saplandı.Etraftan çığlık sesleri yükseliyordu.Cebimden zar zor telefonumu çıkarttım.Haberlerde AVM'nin yıkıldığı haberleri vardı.Saate baktığımda yıkımın üstünden en fazla 5 dakika geçtiğini fark ettim.
Elime baktığımda yapış yapış kırmızı bir sıvnın olduğunu gördüm.Karnıma baktığımda ise bir demir parçasının saplandığını gördüm.Gücümle enkazdan çıktım.Kalkan toz ve dumandan ötürü göz gözü görmüyordu.Sonra bir hışınla karnıma saplanan demiri çıkarttım.Kanamaya başlayınca kıyafetimden bir parça kopartıp sardım.Sonra All Might'ın 5 dakika önce durduğu yere gittim ve kulağımı enkaza dayadım.
--Hırıltılı nefes alış sesleri geliyordu.Ölmediği için üzüldüm ve oradan ayrıldım.Bara gittiğimde herkes bana soran gözlerle baktığı için ben de onlara açıklama yapma ihtiyacı duydum. "Sadece eğlenmek istedim.All Might ölmedi malesef ama hırıltılı nefes alıp veriyordu belki sakat kalır"dedim ve kıkırdadım.
Toga üstüme atladığında karnıma giren sancıyla inledim.Toga hemen boynumu bırakıp karnıma baktı ve "Deku!!Yaralanmışsın!!"diye bağırdı.Sonra Kurogiri yanıma geldi ve "Önemli olduğunu düşünmüyorum ama yine de sarılması lazım gel benimle"dedi ve içinde sağlık malzemelerinin olduğu odaya gitti.Karnımı sardıktan sonra dinlenmek için beni odama yolladılar.
(3 Gün sonra U.A'de ilk gün) (All Might'ın Ağzndan)
Genç Midoriya enkazın altında bulunamadı.Herkes onun öldüğünü düşünüyor hatta televizyonlarda bile ölülerin listesinde ismi var ama bedeni bulunamadı.Çok ilginç,onu koruyamadım.Hemen önümdeydi ama yapamadım.Aizawa'nın "All Might toplantıya geç kalacaksın!"diye seslenmesiyle düşüncelerimden kurtulup toplantıya gittim.
(Midoriya'nın Ağzından)
Sabah uyandığımda karşımda bana dik dik bakan Toga'yla irkildim ve "Ne var!"diye bağırdım.Toga gülerek bana yaklaştı ve "Bu gün okulda ilk günün heyecanlı mısın?"diye sordu.Ben ,beni sabahın köründe uyandırdığı için Toga'ya sinirle "Biliyoz!"diye bağırdım ve hazırlıklarımı yapıp bardan çıktım.
Kapşonumu kafama geçirdim ve ana caddeye çıktım.Yaklaşık 10 dakika sonra U.A'nin kocaman giriş kapısındaydım.1/A yazan sınıfa girdim ve cam kenarında olan bir sıraya oturdum.Dersin başlamasına daha 1.30 saat olduğu için sınıfta kimse yoktu ben de ellerimi sıranın üstünde birleştirdim ve kafamı koyup uyumaya başladım.
(Yazarın Ağzından)
Deku sırada uyurken öğretmenler toplantı yapıyordu. "Bir öğrencimiz mi ölmüş?"diye sordu Aizawa.Nezu da "Evet AVM patlamasını biliyorsunuzdur orada sınavı 1.'likle kazanan ve 1/A sınıfında okuyacak olan Midoriya İzuku haberlerde ölmüş"dedi All Might'a döndü ve "All Migt o anda oradaymış."dediğinde herke All Might'a baktı.
All Might vizcan azabı çeker gibi onlara baktı ve "Benim yüzümden oldu onu koruyamadım hemen önümde duruyordu."dedi.Kimseden ses çıkmayınca Nezu "Tamam bu kadardı topantı herkes kendi sınıfını ve öğrencilerini anladıysa toplantı bitmiştir"dedi ve odadan çıktı.(Neden sınıfları son gün öğreniyorlar sormayın djaksfj)
Sınıfa gürültüyle giren Bakugou,Lida,Kirishima ve Denki yüzünden uyanan Midoriya gözlerini ovuyordu.
(Midoriya'nın Ağzından)
"Noluyor Lan!"diye bağırınca 4'dü de bana baktı.Kacchan tabiki de "Sanane Lan işine bak se..."derken yüzümü görüp donakalmıştı.Ben alay eder gibi "Ne oldu Kacchan hayalet görmüş gibisin!"dedim.(Bunu yapmasam olmazdı sejbdkhbfk)Kacchan şok içinde "S-Sen nasıl?"diye sordu.Ben gülümseyerek "Beni küçümsüyorsun"dedim.Lida "Ne oluyor burada?"diye sorunca Kirishima da "Evet ne oluyor siz tanışıyor musunuz?"diye sordu.Ben de "Çocukluk arkadaşım"dedim.Kacchan yerine oturdu ve sinirle bir şeyler mırıldanmaya başladı.
Dersin başlamasına yarım saat vardı ben de okulu gezmeye karar verdim.Olduğumuz katı gezdikten sonra üst kata çıktım.Tam köşeyi döndüğümde birine çarptım.İkimizde yere düştük.Çarptığım kişiye baktım ve saf ayağına yatarak "Ö-Özür dilerim"dedim.Çarptığım kişinin Toga olduğunu görünce şok içinde ona bakakalmıştım.
Biraz kısa oldu ama olsun :)
İlham gelmiyo aq :(
Bu arada yeni hikaye varrrr Villain Deku x Reader okuyuunnnn 😁😁
Size burdan kocaman bir muck 😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Deku
Adventure"Neden bu kadar yalnızım? Neden herkes benden nefret ediyor? Kimse bana yaklaşmıyor. Hepsi Kacchan ve hayatımı sözleriyle karartan insanlar yüzünden."