YAZDIKTAN SONRA BİDAHA
DÜZENLEMEDİM HATA FALAN OLURSA
ÇEKİNMEDEN DÜZELTİN BİRDE MEDYAYA
BAKIN HARİKAAA KEYİFLİ OKUMALAR
ÖPÜLDÜNÜZ MUAAHHH
*~*Ne?
Bu kimdi? Deku kimdi? Ve dediği şey benim tam da şuan yaptığım şeydi. Bir sapık olabilirdi. Ne yaptığımı nasıl bilebilirdi, tanrım sen beni koru.
Telefonumu mesajı atan kişiyi engelledikten sonra yatağıma fırlattım, derin bir nefes alıp boş boş düşündüm. Son günlerde hafıza kaybım ile ilgili düşünmüştüm. Sahi neden kimse bana ne olduğunu anlatmamıştı?
Önemsiz deyip geçiştirmişlerdi hep, sanırım bunu sorsam iyi olur çünkü arada kesik kesik eski anılar aklıma geliyor. Aşırı kısa film kesitleri gibi...
Yarın okul olduğu için erkenden yatmak istedim. Okula gitmek, Katsuki yi tüm gün görmek demekti. Ve ben... ONDAN HOŞLANIYORDUM, LANET OLSUN Kİ İKİ GÜNDE COCUĞA AŞIK OLMUŞTUM! Başka hoşlanacak kişi mi kalmadı İzuku gözünü seveyim...
Telefon sesi ile uyanmıştım. Kimin aradığına bakmadan uykulu sesim ile açtım gelen aramayı.
"Alo? Brokoli kafa ben Bakugou"
Bakugou? ANANI SİKİM SEVDİĞİM ÇOCUK SUAN TELEFONDA VE BENİ ARAMIŞ Bİ DAKKA CEVAP VERMEM GEREK DİMİ DUR NE DİYCEM?
"Hey hey hey orada mısın döl israfı?"
Ay ay ay bakın bide bana iltifat edermiş. Bakugou nun iltifat şekli beni benden alıyor.
" Ah evet kusura bakma buradayım"
"He iyi, işte bugün okul da dersler iptal olmuş. Sanırım gruba bakmadın, aptal aramasam ve ders olsa geç kalmıştın saate bak bok çuvalı."
İltifat üstüne iltifat
"Ay evet, peki sen ne diyecektin"
"He bizim sikik suratlılar tutturdu buluşalım diye, sana da ben haber vericekmişim de falan da filan. Öyle yani geliyor musun"
Normalde gitmezdim ama sanırım azıcık ucundan Bakugou ile birlikte takılma fikri pek de kötü değildi.
"Uhm peki saat kaç da ve nerede?"
"Bok çuvalı sana konum ve saati atar, bye"
Pat diye yüzüme kapatmıştı. Ah Bakum ah daha çok yolumuz var ama şimdilik kal böyle.
Konumu ve saati Todoroki den alıktan sonra, henüz 4 saat olduğundan sallana sallana hareket edip mutfağa doğru gittim.
Harika. Gerçekten harika. EVDE YİĞECEK BİRŞEY YOK BİR TEK ŞEY BİLE YOK ah annem keşke olsaydın da şööööyle misler gibi bi sofra kuraydın be annem. Bu durumda tek çare ya markete gitmek yada sipariş vermek di, çok üşengeç olduğum için kendime kahvaltılık seti tarzı bişey söyledim.
20 dakika sonra kapının çalması ile izlediğim anime yi durdurup kapıyı açtım sonunda kahvaltı yapabilirim.
"Teşekkürler, ne kadar dı"
"20 lira"
Bu ses tanıdık gelmişti bir dakika
"BAKUGOU!"
"NE BAĞRIYON LAN MANYAK KAFANI MI ÇARPTIN NOLUYO"
"Sen. Burada. Kurye. Çalışmak"
"Ben. Burda. Kurye. Çalışmak. İlk defa mı görüyon amına koyim başka bişey yoksa parayı verde gideyim."
Şaşırmıştım Bakugou dan böyle biyerde çalışmasını beklemezdim, kimse beklemezdi.
"Ah pardon" parayı bakugou ya verip tam motora binecekken "Ah bakugou" dedim. Motor a binmiş kaskını takarken arkasına döndü. "Dikkatli git"
Güldü... "Teşekkürler brokoli kafa."
O GÜLDÜ BANA GÜLDÜ BAKUGOU GÜLDÜ
Kapıyı acele ile kapattıgımda kapının önünde yere oturup derin nefes aldım ve evet FEELS GEÇİRİYORUM AAA BAKUGOU GÜLDÜ O KIRMIZI GÖZLER İLE BANA GÜLDÜ BİSMİLLAH BANA BİŞEYLER OLUYO
EVET. BEN İZUKU MİDORİYA, BAKUGOU KATSUKİ NİN MÜSTAKBEL EŞİ
E BİDE BAYIL FERİHA ĞDJCPSJXĞXJ BÖLÜM KISA OLDU SONRAKİ BÖLÜMDE TELAFİ EDERİM MUAHH ÖPTÜMM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Remember Me -bakudeku-
Fanfiction"Beni unutma demistin Deku hatirliyor musun? Ama unutan ben degil, sen oldun"