Skyler POV
Har aldig varit med on något segare. Den här bilturen. Mår illa tror jag måste spy snart.
- Hur långt är det kvar tills vi ska äta, sa jag
-Vi är framme, mitt favorit ställe, sa Nash
Seriöst ska vi stanna och äta på Ikea, typ det billiga stället i hela LA. Nåja skitsamma ikeas mat är god. Mat är alltid gott. Varför kan de inte säga vad för sorts jobb vi ska utföra på klubben och vilken klubb?
Jag hatar att vara i fara men jag känner mig trygg och inte ensam när jag är med de. Nu så känns det som om Jag och Brooke är tajta igen som vi en gång var innan Damon kom in i bilden. Har jag ens berättat vad jag tycker om Damon? Han är en player, lögnare, utnyttjare och bad boy. Bad boy? Det var nog fel beskrivning fegis är det rätta. Han tror att han kan få vilken tjej han vill. Bara att jag tänker på han blir jag rasande.
Cameron kom fram och gav mig ett armband. Aww vad gullig han är.
- Vad snällt att ge din fånge ett armband, sa jag
- Det är en spåringsband om du skulle försöka rymma, den kopplat till min mobil, om du försöker ta av den så lgår larmet., sa Cameron
- Du förstörde nyss min glädje som jag hade då du nästan dödade min vän och kidnappade mig, sa jag
Det där borde jag inte ha sagt. Det bara flög ut ur mig shit vad ska jag göra nu. Nu kommer jag säkert få ett straff. Alla stirrar på mig med stora ögon. Ska jag säga att jag skämtade. Dessutom är Brooke ett större hot än mig. Hon kan säkert rymma när hon vill. Nash är ju typ kär i henne så han kommer låta henne gå fri. Eller kanske inte Damon!! Nu kommer han aldrig släppa taget om henne och nu kommer hon aldrig lämna mig ensam här. Kalla mig ond men jag älskar den här onda känslan.
- Chilla jag skämtade bara, sa jag
- DET VAR IALLAFALL INGET KUL SKÄMT, skrek Cameron i mitt ansikte, svär på min heliga kossa att jag fick saliv på mig.
Han satte armbandet hårdare. Det var lite läskigt att han blev så arg från att vara snäll. Jag kommer kräkas när som helst om vi inte stannar snart.
Vi hade precis parkerat och skulle gå ut ur bilen då sa cameron vilken idiot du är! Jag fattade att han menade mig. vad sa du? sa jag. Han skulle precis svara men jag russade ut genom dörren och in på ikea.
Skyler hitta toaletten snabbt, så slipper arbetarna svabba upp ditt kräk. Där! Jag russade in på toaletten ingen kö, perfekt!
Brooke POV
Jaha då är man en kvinna mindre. Jag antar att hon gick in på toan. Antar att det var svett hon hade på ansiktet. Om någon av de hade gjort så mot mig hade jag rymt. Men det tänker jag göra ikväll i vilket fall. Skyler får välja om hon vill rymma eller vara kvar. Har den perfekta planen. Försöka få de att dricka alkohol. Så de blir fulla sen springa för livet.
- Se vad du gjort nu Cameron allt är ditt fel!, sa jag, jag ville retas med han
- Men men det flög ur mig det var inte menning, sa Cameron
Jag skulle precis gå ut från bilen men Shawn tog tag i min hand.
- Vänta jag glömde sätta på dig armbandet, sa Shawn
- Gör det då, palla inte med den här elaka missbildade människan mer, sa jag. Jag låtsades vara förbannad på Cameron.
Han var i chock även om han inte uttryckte det. De där teater kurserna var inte menningslösa trots allt. Jag gick direkt ut ur bilen. Jag märke att de var bakom mig.
CITEȘTI
Don't fall in love with bad boys
FanfictionBrooke och Skyler har varit bästa vänner sen de föddes, men vad händer de dagen Brooke blir tillsammans med Damon skolans sportfåne? Brooke och Skyler börjar bråka och Skyler känner sig ensam. Hennes föräldrar jobbar hela tiden. Brooke har alltid va...