Kapitel 2 Kidnappad

583 13 4
                                    

Skyler POV

- Varför smyger upp bakom mig din kebab unge huh huh?, sa Brooke

- Va? För det första så var det du som spionerade på mig och för det andra varför?

- Säger detsamma, sa Brooke

- Om vad?,sa jag

- Klockan är tio och du sitter ensam i parken vill du bli våldtagen eller kiddnappad eller?, sa Brooke

- Ursäkta kommer du ihåg att du gick förbi parken ensam också? Tänk om jag hade varit en våldtäcksman?

- Då hade Damon räddat mig,sa Brooke

- Ja för han bryr ju sig så mycket om dig.

- Du din lilla.......

- Vad tänkte du säga huh? Brooke..?

Jag vänder tillbaka min blick till Brooke och ser en ung kille hålla en trasa för brookes mun.

- Du släpper henne nu annars får du mig och göra din ko. Men innan jag visste ordet av så hade även jag en trasa för min mun.

Brooke POV

Jag vaknar upp och märker att jag är i en bil med fyra killar. Jämte mig har jag en lång kille med brunt hår vid bildörrsfönstret och på andra sidan har jag skyler. Skyler jag är inte klar med dig, du ska dö, sa jag med en låg röst men tydligen inte tillräckligt låg. För plötsligt börjar Skyler skrika.

- HJÄLP! Hon tänker döda mig hjälp mig!! skrek hon.

- Lägg ner båda två jag får ont i huvudet, sa killen som satt framför ratten.

Då kom jag och tänka på Damon.

- Åh Damon kom och rädda mig nu, snyftade jag.

- Kan du bara sluta?! han utnyttjar bara din populäritet och du är för blind för att se det! Skrek Skyler men jag hörde hur allvarlig hon var.

- Vad menar du?! Sa jag med en skrovlig röst.

- De andra killarna tog kort när ni strulade och Damon gjorde tummen upp samtidigt som han tittade på din rumpa och klämde till ännu hårdare.

- Vad har du för problem? Varför berättar du det här först nu?

Skyler POV

Jag känner Brooke slår små fjuttiga slag på min axel. Hon är så jädra jobbig. Jag kan inte hjälpa det, jag slår till henne med en hård örfil. Jag hör hur hon andas tungt och sedan lutar sig mot killens axel. Då kom jag på att hon har andningsproblem. Hennes ansikte blir lila och det är bara frågan om tid innan hon kvävs av sig själv.

- KÖR TIILL SJUKHUSET FÖR I HELVETET!, skrek jag

- Vadå så ni kan fly eller? sa chauffören.

- Nej bara så att en av personerna ni har kidnappad inte DÖR!

- Vad menar du, sa han

- Titta på brooke så ser du varför,sa jag

- Oj shit hon håller på att dö grabbar, sa killen som höll om Brooke så hon inte skulle ramla.

- FAN, skrek chauffören.

Killarna gasade och körde snabbt till sjukhuset. Killen från framsätet bar in henne och jag sprang med för att hjälpa dom hitta Lucy (Brookes mamma).

- LUCY!, Brooke har fått ett anfall igen, sa jag i chock

- Okej vad hänt eller berätta senare vi måste rädda henne först.

Don't fall in love with bad boysTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang