chapter 5 Το παρτυ

108 11 2
                                    

Ακούω το κουδούνι ανοίγω τη πόρτα και ποιος άλλος θα ήτανε η Μέγκι φυσικαααααα.Μπαίνει μέσα και φωνάζει ναιιιιιιιι ήρθε η μέραααααα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ δεν ξέρεις ποσες μέρες την περίμενα.

Εγω:Καλα έλα τώρα να στολίσουμε το σπίτι γιατί το βράδυ έρχονται.

Αφου τελειώσαμε ολες τις ετοιμασίες, ντυθηκαμε.Εγω είχα βάλει ένα navy φορεμα με μαυρα τακούνια και η Μεγκι ενα μαυρο φόρεμα με πολύχρωμα τακούνια.

*Μετά απο μερικές ωρες,ακουγεται το κουδουνι*.

Μεγκι:ασε ανοίγω εγω Κατ!

Πεταγομαι εγω απο την κουζινα να δω ποιος ήρθε αλλα τελικά δεν ήταν αυτος που ήθελα να έρθει.Μεσα σε μια ώρα ειχε γεμίσει ολο το σπίτι του αδερφού μου αλλα ο αδερφος μου έλειπε αλλα δεν με ενοιζε πολυ για αυτον εγω ηθελα να έρθει ο Αντρέας μαζι με τον Ντυλαν.

Ακούω την πόρτα να ανοίγει, πετάγομαι ελπιζοντας να είναι ο Ντιλαν μαζι με τον Αντρέα.

Εγω:αααα εσυ είσαι;; που ήσουν τόση ωρα;

Δημητρης:που να ημουν ρε συ,πήγα να πάρω τον Αντρέα και τον Ντιλαν γιατί ο Αντρεας δεν θυμάται που μένω.

Εγω:και που ειναι;

Αντρεας και Ντιλαν:Ναμαστεεεεεεεε ωρα για παρτυυυυυυυυ γουπιιιιιι

Ο Ντυλαν με πιανει απο το χέρι και μου ψιθυρίζει στο αυτι "παμε να χορέψουμε".

Εκείνη τη στιγμή σκάλωσα δεν το περίμενα και ένοιωσα μια ξαφνική χαρά μέσα μου.Και απλά μου πήρε το χέρι με έκανε μια στροφή και έβαλε τα χερια του στη μεση μου και εγω τα δικά μου γύρω απο το σβέρκο του.Χορεύαμε ολο το βραδυ αγκαλιά.

Οταν τελείωσε το πάρτυ ήμασταν ολοι τοσοοο κουρασμένοι που ο Αντρέας κοιμηθηκε στον καναπέ, η Μεγκι και ο Δημήτρης στο δωμάτιο του Δημήτρη ποιος ξέρει τι έκαναν ετσι μεθυσμένοι που ήταν και όλο το βράδυ ο Δημήτρης της την έπεφτε και εγω με τον Ντιλαν κοιμηθηκαμε στο ξενώνα.Ήμουν τοσο κουρασμένη που με πήρε αγκαλιά για να με ανεβάσει στο ξενώνα και με έβαλε μεσα απο τα παπλώματα και μετά ξάπλωσε και αυτός δίπλα μου.

~Love comes first~(Dylan O'Brien Greek fanfic)Where stories live. Discover now