Η ώρα ήταν εφτά το απόγευμα.Η Μεγκι ήταν ειδη στο σπίτι μου.Ακούσαμε το κουδούνι να χτυπάει.Ανοιξε η Μεγκι γιατι εγω ήμουν στο μπανιο για να φρεσκαριστώ.Σήμερα θα είναι μεγάλη μέρα,τουλάχιατον για εμένα.Σήμερα θα ρωτήσω τον Ντίλαν γιατί νευρίασε χθές το πρωί μαζι μου,ενω δεν ήταν και τοσο σημαντικό αυτό που ειχα ρωτήσει εκείνο το πρωινό.
Κατέβηκα κάτω και αντίκρησα τον αδερφό μου τον Τάιλερ να μιλάει μαζι με την Μέγκι και να έχει γίνει κατακκόκινος.Είναι τόσο γλυκούλιδες μαζι.
Καλος τον αγαπημένο μου αδερφό,ειπα και του χαμογέλασα με το ποιο γλυκό χαμόγελο μου και εκείνος με πήρε αγκαλιά και με φίλησε στο μάγουλο.Είναι ο ποιό γλυκός αδερφός.
Τάιλερ:Λοιπό ελάτε πάμε στο αμάξι.Τα παιδία μας περιμένουν είδη στο εμπορικό κρίμα είναι να τα στήσουμε κι άλλο.Ετσι δεν είναι;
Με αυτή του την κουβέντα φορέσαμε τα παλτό μας,ανοίξαμε τη πόρτα και κατευθυνθήκαμε πρως το αμάξι.Η Μέγκι έκατσε στη θέση του συνοδηγού και εγω στα πίσω καθήσματα.Η ατμόσφαιρα μεσα στο αμάξι ήταν πολυ γλυκιά και γιορτινή.Ο Τάιλερ είχε βάλει να παίζει το cdplayer χριστουγεννίατικα τραγούδια.Η συζήτηση που είχαμε πιάσει ήταν και αυτή γιορτινή.Χωρίς να το καταλάβουμε φτάσαμε στο εμπορικό.
Φτάσαμε στη είσοδο και αντικρήσαμε τον Ντίλαν και τον Αντρέα να μας περιμένουν.Ο Ντίλαν ήταν πολύ ωραίος,φορούσε ένα κόκκινο τζιν παντελόνι με μία άσπρη μπλούζα και είχε βάλει και ένα δερμάτινο μαύρο μπουφάν.Ο Αντρέας είναι ένας ψηλό παιδί γύρω στο 1,80,το χρώμα του είναι σκούρο και εχει καστανά μαλλιά και μάτια,έχει καπως μεγάλα χείλια και είναι κάπως γυμνασμένος.
Σήμερα είχε φορέσει ένα μπλε τζιν παντελόνι με μία μαύρη μπλούζα και ένα δερμάτινο μπουφάν.Ο Τάιλερ φορούσε ένα κόκκινο πουκάμισο με ενα μαύρο τζίν παντελόνι και με το τζιν του σακάκι.
Η Μέγκι είναι μια κανονική κοπέλα, εχει ύψος γύρω στο 1,65, εχει καστανα σκούρα σχεδόν μακρυά μαλλιά και εχει σκουρα πράσινα μάτια.Εχει φορέσει μια ρόζ φούστα λίγο πιο πάνω απο το γόνατο με μια άσπρη μπλούζα με καφέ μποτάκια και το σκούρο καφέ παλτό της.Εγώ η Κάτ είμαι η κοντούλα της παρέας,έχω ύψος 1.55.Τα μαλλιά μου είνα μαύρα και φτάνουν σχεδόν μέχρι τη μέση,έχω κάπως μεγάλα καστανά μάτια και οι περισσότεροι με χαρακτηρίζουν ως γλυκούλα.Σήμερα φόρεσα ένα κόκκινο φόρεμα που ήταν λίγο πιο πάνω από το γόνατο με τα μαύρα τα μποτάκια μου και το μαύρο το παλτό μου.Φτάσαμε δίπλα τους και ο Ντίλαν με πήρε αγκαζέ και περπατήσαμε μαζί πρως τα μέσα. Ο Αντρέας , ο Τάιλερ και η Μέγκι ήταν απο πίσω μας.Σταματήσαμε και χαζέψαμε το μεγάλο χριστουγεννιάτικο δέντο που ήταν στο κένρο του εμπορικού.Υστερα πήγαμε και είδαμε σε αναπαράσταση την γέννιση του Χριστού.Κάναμε βόλτες ώσπου τα παιδιά βρήκανε ένα μαγαζί και καθήσανε.Εγώ με τον Ντίλαν συνεχήσαμε τη βόλτα.Μπήκαμε σε δίαφορα μαγαζιά και μιλάγαμε για διάφορα πράγματα.Οταν βρεθήκαμε έξω απο ένα μαγαζί πρίν προλάβω να μπω μέσα μου πιάνει το χέρι και με γυρνάει πρως το μέρος του.Με κοιτάει με αυτά τα καστανά ματάκια του,γλυκά και τρυφερά,παίρνει μια μικρή βαθιά ανάσα και μου λεει "Συγγνώμη Κατ".Τον κοιτάω βαθιά μεσα στα μάτια και τον ρωτάω για πιο θέμα και εκείνος μου απαντάει "για εκείνο το πρωινό που θύμωσα,συγγνώμη δεν το ήθελα απλά το βράδυ είχα δει ενα πολύ άσχημο όνειρο και επειρεάστικα.
"Μου 'χε πει η Μέγκι οτι σου συνέβησαν διάφορα πράγματα το τελευταίο καιρό.''
"Ναι εχουν γίνει διάφορα το τελευταίο αλλα δεν θέλω να μιλήσω για αυτό ακόμη."
"Όποτε είσαι έτοιμος μπορείς να μου ανοίξεις την καρδιά σου, αν το θες."
"Να είσαι σίγουρη ότι θα γίνει"μου είπε χαμογελόντας και μου έκλεισε το μάτι.
Κατεβαίνοντας κάτω συναντήσαμε τον Τάιλερ και τη Μέγκι κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο.Ο Ντίλαν με τραβάει και μου λέει "ελα εδώ κρύψου πίσω απο αυτή τη κολόνα."
Κρυφτήκαμε και κρυφοκοιτάζαμε τον Τάιλερ και τη Μέγκι.Εκείνη τη στιγμή ο Τάιλερ βάζει τα χέρια του και στις δύο μεριές του προσώπου της χαϊδεύοντας της τα μάγουλα με τους αντίχειρες της.Η Μέγκι είχε τα χέρια της γύρω απο το λαιμό του.Ο Τάιλερ έγερνε σιγά σιγά το προσωπό του και την φίλησε κλείνοντας τα μάτια του.Εκείνη τι στιγμή πετάγεται ο Αντρέας απο πίσω μας και φωνάζει "ωωωπ τι γίνεται εδω;"και ο Ντίλαν του κλείνει το στόμα του με το χέρι του.Εγώ του λέω να ησυχάσει και να κοιτάξει ευθεία.Τότε αντίκρησε την Μέγκι και τον Τάιλερ να φιλιούνται και ένα χαμόγελο έσκασε στο πρόσωπο του."Επιτέλους τα φτιάξανε. Με είχε πρείξει ο αδερφός σου δεν αντεχόταν αλλο."είπε.
Υστερα τους συναντήσαμε και τους φιλήσαμε για να τους συνχαρούμε.
Φεύγοντας απο το εμπορικό:
Μέγκι: Ο αδερφός σου φιλάει υπέροχα.Είπε και μου χαμογέλασε.
Εγώ την κοίταξα με μισό βλέμμα και της είπα οτι δεν θέλω να μάθω περισσότερα για το πώς φιλάει ο αδερφός μου.Η Μέγκι εκείνη τη στιγμή άρχισε να γελάει.Μετά απο λίγο σταμάτησε και με ρώτησε τι συνέβηκε με εμένα και τον Ντίλαν.
Κατ: Τα βρήκαμε.Μου ζήτησε συγγνώμη για την περίεργη συμπεριφορά του.Τον είχε επηρεάσει ένα όνειρο που είδε.Του είπα οτι εσύ μου είχες πει οτι τον τελευταίο καιρό εχουν γίνει διάφορα στη ζωή του και δεν μου το αρνήθηκε απλά είπε οτι δεν είναι έτοιμος να τα συζητήση ακόμη.Οταν φτάσαμε στο σπίτι καθήσαμε όλοι στον καναπέ.
Αντρέας:Λοιπόν αγαπημένοι μου φίλοι σας εχώ μια μικρή έκπληξη.Λέει και βγάζει μέσα απο τις τσέπες του 6 εισητήρια.
Ο Τάιλερ τον ρωτάει τι είναι αυτά.Τα πήραμε στα χέρια μας και είδαμε οτι ήταν εισητήρια για Θεσσαλονίκη.
Κατ:Δεν το πιστεύω μας πήρες εισητήρια γι να πάμε στη ποιό ερωτική πόλη της Ελλάδος;Είπα με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλια μου.
Ντίλαν:Για περιμένετε λιγάκι εμείς ήμαστε πέντε γιατί πήρες έξι εισητήρια;
Αντρέας: Δεν μπορώ να σας πώ ακόμη.Θα δείτε όταν θα έρθει η στιγμή.Μας είπε και έλαψαν τα μάτια του και ένα χαμόγελο σκιαγραφηστικε στο προσωπό του.Ο Ντίλαν, ο Αντρέας και η Μέγκι έφυγαν.Εμεινα μόνο εγώ και ο αδερφός μου στο σπίτι.Ηθελε να μου μιλήσει.
Τάιλερ:Λοιπόν πολυαγαπημένη μου αδερφή τώρα που μείναμε μόνοι μας θα μου πείς τα πάντα.Τι συνβαίνει με εσένα και τον Ντίλαν; Ειπε με το στρατιοτικό του βλέμμα.
Κατ:Δεν συνβαίνει κατι, αλήθεια.
Τάιλερ:Ακουσα τον Ντίλαν και τον Αντρέα να έχουν μια συζήτηση οπου ο Ντίλαν είπε στον Αντρέα."Ναι ρε βλάκα Αντρέα μου αρέσει η Κατ αλλα δεν μπορώ να την πληγώσω."Ο Αντρέας του απάντησε οτι τωρα πια έχει περάσει πολυς καιρός και ήρθε η ώρα να προχωρήσει τη ζωή του και οτι δεν έφταιγε αυτός για ο,τι συναίβει στη Μαριλένα."Κατ:Δεν καταλαβαίνω τι μου λες Τάιλερ και δεν θέλω να ξέρω.Δεν έχει συμβεί τίποτα με τον Ντίλαν και δεν ξέρω καν αν θα συμβεί οπότε σε παρακαλώ ξέχνα το και ζήσε τον έρωτα σου με την Μέγκι.
Τάιλερ: Καλά πάντως ο,τι και να συμβεί ειμαι αδερφός σου και θα είμαι εδώ για σένα ό,τι και αν χρειαστείς.Είπε και με φίλησε στο κούτελο και ύστερα έφυγε.
YOU ARE READING
~Love comes first~(Dylan O'Brien Greek fanfic)
RomanceΜια ιστορια για δυο παιδια που ερωτευτηκαν και ειχαν πολλες δυσκολιες αλλα με την αγαπη τους καταφεραν να τις ξεπερασουν αλλα τα πραγματα δν τελειωσαν...