chapter3: Αμήχανη στιγμή

154 13 4
                                    

Σήμερα πήγα στη δουλειά του αδερφού μου για να τον δώ, να του μιλήσω.Είναι αξιοματικός του στρατού.Του είπα οτι συνάντησα τον Ντίλαν και οτι θέλω να τον ξαναδώ και μου έδωσε μια φοβερή ιδέα οτι αφού πλησιάζουν οι γιορτές να κάνουμε ένα πάρτυ και να καλασέσουμε όόόόλους του φίλους μας παλιούς και νέους.Σκέφτηκα οτι ειναι καταπληκτική ιδέα και άρχησα να χοροπηδάω αλλά μου έβαλε τις φωνές γιατί δεν είναι χώρος που επιτρέπεται να χοροπηδάω, είπε.

Τον αγκάλιασα και είπα οτι πρέπει να φύγω, έχω να ετοιμάσω ένα πάρτυ που θα γινει στο σπίτι του αδερφούλη μου, είπα και πριν κλείσω την πόρτα πισω μου τον ακούω να λέει για περίμενε, για περίμενε, σπίτι μου είπες; Είσαι με τα καλά σου; Δεν θέλω να το κάνεις στο σπίτι μου.Στο απαγορεύω.Τέλος. Τον κοίταξα και του είπα οτι ειναι ο χειρότερος αδερφός και έκλεισα τη πόρτα με όλη μου τη δύναμη και έφυγα.

Μόλις έφτασα σπίτι άρχησα να πέρνω τηλέφωνα και να τους καλώ για το πάρτυ που θα κανω μια μέρα μετά τα Χριστούγεννα.Απο τηλέφωνο σε τηλέφωνο βρήκα και του Ντίλαν.

Μόλις άρχησε να χτυπάει το τηλέφωνο, οι χτύποι της καρδιάς μου είχαν αυξηθοί τόσο πολύ που νόμιζα οτι θα πάθω καμιά συγκοπή.Εκείνη τη στιγμή το σηκώνει και ακούω τη φωνή του να λέει, "ναι εμπρός, ποιός είναι;" "Εμμμμ γεία σου είμαι η Κατ δεν παίζει να με θυμάσαι, εμμμ κοίτα εγώ ξέρεις, κάνω ένα πάρτι, που εμμμ έχω καλέσει όλους τους φίλους, απο παλιά και εμείς έχουμε συναντηθεί, εμμμ εκείνα τα Χριστούγεννα, στο σπίτι του Ανδρέα του Γιάννου, δεν ξέρω αν το θυμάσαι ήσουν ενιά χρονών τότε και εγώ έφτα και τέλος πάντων αν ήθελες να έρθεις.Το κάνω μια μέρα μετά τα Χριστούγεννα." "Ναι θυμάμαι, δεν ξέρω αν θα έρθω, θα πάρω τηλέφωνο τον Ανδρέα , αν είναι να για να έρθουμε μαζί, καταλαβαίνεις." "Βεβαίως εντάξη τη διεύθηνση θα στη στείλω με μύνημα." "Εντάξη γεία σου."

Θεέ μου, έλεος, τι είναι αυτά που έλεγα. Θα με έχει περάσει για καμιά ηλίθια που δεν ξέρει να μιλάει.

Έχουν περάσει δύο ώρες και ακούω το κινητό μου να χτυπάει, ήταν ο αδερφός μου. "Έλα Δημήτρη τι θές;" "Που πήγε το αδερφούλης;" "Μια βόλτα να πάρει λίγο αέρα, τι θες;" " Πήρα να σου ζητήσω συγνώμη και να σου πώ οτι μπορείς να κάνεις το πάρτι σπίτι μου." "Αλήθειααα; Σε ευχαριστώ πολύ. Είσαι τέλειος αδερφός." Το έκλεισα το τηλέφωνο και έστειλα σε όλους τη διεύθηνση.

Σ.Σ

Συγνώμη για τα ορθογραφικά και παρακαλώ να μου πείτε αν σας αρέσει για να ξέρω να γράψω κι άλλο ή να σταματήσω

~Love comes first~(Dylan O'Brien Greek fanfic)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora