Ήρθε η ώρα για τα ψώνιααα γιουυπιιιι! Θα περάσει σε λίγο η κολλητή μου η Μέγκι να πάμε μαζί.Αλλά ως τότε πάω να φτιαξω ένα ζεστό γάλα με κακάο.
*Τουρουρουτου*
Χτυπάει το κουδούνι. Ανοίγω τη πόρτα, ηταν η Μεγκι και "Κάτσε καλέ τι με τραβάς ;" " Τα χρήματα, τα κλειδιά και το κινητό τα πήρες;" "Ναι τα πήρα" " Ε τι περιμένεις; Παμεεεεεε!"
Κατεβήκαμε κάτω στο κέντρο.Ήτανε τέλεια, ήτανε όλα στολισμένα.Είδαμε όλα τα μαγαζιά και στο τέλος πήραμε το τρένο για το εμπορικό, να ψωνίσουμε και απο εκεί τις τελευταίες λεπτομέριες.
Φεύγοντας απο το εμπορικό πέφτει το μάτι μου πάνω στον Ντίλαν και τον Ανδρέα. " Πάμε Μέγκι, πάμε να φύγουμε", της είπα και της πήρα το χέρι και την τράβηξα προς την αντίθετη μερια. "Τι έπαθες; πας καλά κοπέλα μου; " είπε και έβγαλε το χέρι μου πάνω απο το δικό της και το τίναξε προς τα κάτω. " Έπαθα οτι είναι εδω ο Ντίλαν και ο Ανδρέας και δεν θέλω να δω τον Ντίλαν θα κοκκινήσω και θα χάσω τα λόγια μου." "Μην ανυσηχείς τίποτα δεν θα πάθεις ετσι κι αλλιός θα τον δεις στο παρτυ πολύ πιθανών."Μόλις το είπε αυτό έτρεξε κατευθείαν στην αγκαλιά του Ανδρέα γιατί είναι σαν αδέρφια.
Ανδρέας: Επππ τι κάνετε εσείς εδώ. Βλέπω ψώνια.
Ντίλαν: Τις ξετινάξανε ρε τις πιστοτικές.
Μέγκι: χαχα όχι και τις ξετινάξαμε. Σωστά Κατ;
Κατ: Εμμ σωστά σωστά.
Ανδρέας: Τι έχεις ρε Κατ σε βλέπω κάπως κατι έχεις, στάνταρ κάτι έχεις.
Μέγκι: Τίποτα δεν έχει θα έρθετε στο πάρτι της Κάτ.
Ντίλαν: Αυτο συζητούσαμε τώρα.
Ανδρέας: Πάμε να κάτσουμε κάπου να τα πούμε;
Κατ: Κοιτάξτε είχαμε μεγάλη διαδρομή...( Δεν προλαβα να τελειώσω)
Μέγκι: Ναι εννοείται, μας χρειάζεται ένας καφές αυτή τη στιγμή.Την τραβάω προς τα πίσω
-Μέγκι θα σε σκοτωσω
-Θα με ευγωμονείς
-ναιι, καλά
-θα το δείς
-Πως το θες;
-ψηλό, ξανθό, έξυπνο,γαλανομάτι -είπα, το οχι τον, κουφή.Τα παιδιά βρηκαν μια καφετέρια, καθήσαμε και αρχήσαμε να μιλάμε. Κάποια στιγμή είδα τον Ντίλαν να με κοιτά στα μάτια εκείνη τη στιγμή έμεινα αλλά συνέχησα τη κουβέντα που είχα, μέχρι να τελειώσω αυτός κοιτούσε ακομα. Σκέφτηκα μήπως είχε αποροφηθεί σε κατι που σκευτοταναι αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρη.
Μέγκι: Λοιπόν ακούω θα έρθετε στο πάρτυ; Aνδρέας: Ναι ρε βεβαίως.
Μέγκι: Ωραία θα σας περιμένουμε.
Aνδρέας: Στο σπίτι του Δημήτρη θα το κάνεις Κατ;
Κατ:Ναι στο σπίτι αδερφούλη μου!
Ανδρέας: Θα είναι και αυτός εκεί ;
Κατ:Αυτός δεν θα είναι; είσαι με τα καλά σου; Ποιός θα επιβλέπει το σπίτι; Ανδρέας: Σωστό κι αυτό. Άντε σηκωθείται να σας πάμε σπίτι τώρα.Υ.Γ Συγνώμη για τα ορθογραφικά.
YOU ARE READING
~Love comes first~(Dylan O'Brien Greek fanfic)
RomanceΜια ιστορια για δυο παιδια που ερωτευτηκαν και ειχαν πολλες δυσκολιες αλλα με την αγαπη τους καταφεραν να τις ξεπερασουν αλλα τα πραγματα δν τελειωσαν...