Part 1 : Perkenalan

25.5K 15 1
                                    

Nama aku Rania, aku merupakan seorang pelajar di sebuah kolej swasta di ibu kota, berasal dari kampung dan seorang gadis yang lemah lembut serta rupa paras yang boleh than cantik nya dan mempunyai potongan badan yang sangat menarik perhatian jejaka di kolej.

Aku seorang pelajar yang aktif bersukan. Setiap kali jogging pada waktu Petang mesti ada mata2 yang memandang aku. Maklum laa aku ni ada dua gunung yang ckup membuat kn lelaki tak mahu melarikan pndgan. opsss, terlebih perasan ke😌.

Aku berkawan baik dengan Naim. Kemana aku pergi mesti bersama Naim. Kami Memang rapat. Kebetulan aku pakwe aku ni kwan sekelas Naim dan Naim ni mungkin jadi pelindung dikala pakwe aku takde. Naim ada la meminati sorang pompuan kt kolej kami ni. tapi biasa laaa dia ni segan nak bgtahu pompuan tu. So aku ni akan jadi penasihat Naim untuk tackle pompuan tu.

Pakwe aku Imran. Tapi selalu sangat sibuk. So aku byak luangkan masa dengan Naim. Naim ni baik sebab tu aku selesa dengan dia.

Petang tu Tengah seronok bersembang tiba2 Imran call aku cakap nak jumpa kt luar. Jadi aku meminta diri untk terus ke bandar. Naim suruh aku hati2 dalam perjalanan sebab dia tak Boleh nk hntar aku. Kelas dia akan bermula sekejap lagi. Jadi aku terus mengorak langkah menuju ke arah motorsikal aku.

Sampai je tmpat dituju, imran mengajak aku ke hotel katanya dia nk check in dulu untk mandi kerana kepenatan setelah drive jauh2. Maklum laa Imran ni bru balik dri kg nenek dia di Perlis untk menghadiri majlis perkahwinan Sepupu dia, maka perjalanan yg jauh mgkin memenatkan badan. Aku hnya menurut sajaa.

PEREMPUAN BIASAWhere stories live. Discover now