Part 4 : Lubang Banjir

24.8K 15 0
                                    

Aku nak bagi kenikmatan dekat Imran. Lalu aku terus mencium leher Imran. Imran mula memintal puting aku. Kami mula bercumbu lagi. Walaupun ini pertama kali buat kami tapi aku menikmati kuluman lidahnya.

=====================

"Sayang hisap batang ni" - pinta Imran.
Aku terus mengulum batangnya. Dengan perlahan aku mula keluar masuk kan batang dalam mulut. Aku rasa nak termuntah bila batang Imran sampai ke tekak aku. Penuh mulut aku dengan batang dia.

"sayang slow sikit, batang i sakit kne gigi sayang ni"- Imran
Aku masih tidak mahir. Tapi aku cuba bagi kenikmatan untk Imran.

Imran mula memegang kepala aku untuk melajukan lagi kuluman aku. "ahhhh sayang i nak pancut ni, sayanggggg i nak keluar". Keluh Imran.

Aku cuba menarik kepala aku dari batang imran. tapi imran pantas menekan kepala aku.  "Ahhhh sayangggg"- Imran terus menjerit kenikmatan.

Ruang mulut aku kini dipenuhi air nikmat Imran. Aku cuba menelan air nikmat Imran tapi tak mampu aku hbiskan. aku mula mengesat mulut ku pada cadar katil. Aku kegelian kerana bau yang terhasil dari air mani Imran.

====================

Imran terus mencempung aku. Dia mula  menghisap puting aku. Aku mula kesedapan lagi. Tangan dia terus ke celah kangkang aku smbil mulut nya terus terusan menghisap puting kepunyaan ku. "ahhh ahhh ahhh awakk"- Jerit aku kenikmatan.

"Sayang punya dah basah ni sambil dia memainkan jarinya kt lubang aku."

'awak sedap nya', teruskan awak. Saya tak tahan ni , ahhhhh ahhh ahhh ahhhh awakk sy nk keluar ni. -

"Keluarkan sayang air nikmat syang ni, saya nak tengok sayang keluarkan air nikmat banyak2." Kata Imran.

"Aku terus mengeliat kesedapan apabila air nikmat aku mula keluar. Ahhhhh sedapp awakkk sdap ni" sambil tangan aku merangkul pinggang Imran.

"Sedap tak sayang"-
"Sedap sangat"-
"Sayang nak Lagi tak?"
"nak lagi"

==================

Bersambung ..............

PEREMPUAN BIASAWhere stories live. Discover now