Imran menarik seluar yang aku pkai dengan kasar skali lalu melempar nye ke bawah. Aku terus meronta, aku takut. Dia mula membuka seluar nya. Aku sangat terkejut kerana itulah kali pertama aku tengok batang kepunyaan org lelaki dewasa. Aku cuba melarikan diri. Tapi gagal kerana Imran lebih pantas menarik tangan aku. Dia terus melumat bibir mungil aku. Aku mula pasrah. Lama kelamaan dia mula menyedut kedua tetek aku silih berganti kiri dan kanan. Aku mula keasyikan. Aku mula tak keruan, 'ahhhh, umphhhh'. Tangan Dia mula menjalan ke arah lubang nikmat aku. Aku makin x keruan bila dia mula menjilat lubang aku. Aku meracau kesedapan. 'awak sedapp sangat, aaahhhhh aaaahhhhh, sedap awak'. Dia mula memegang batang nya. Menggesel kepala batang ke arah lubang aku. Dalam kesedapan merintih aku terfikir hbislah dara aku. Tapi otak tak boleh mencerna lagi. Dia mula menekan batang nya untk menembusi lubang kenikmatan aku. Aku menjerit kesakitan. Imran tak pedulikan jeritan aku. Dia mula mendayung dengan laju. Mulut Imran tak henti mengeluarkan ayat 'aahhhhhh sedap nya sayangggg, ahhhhhh ahhh ahhhh'. Aku menangis sebab sakit sangat di kat lubang aku. Imran teruskan lagi keluar masuk batang dia dalam lubang nikmat aku. 'sayang jangan la nangis, layan je kenikmatan ni'. Aku mula berhenti menangis dan Imran mula slow mendayung batang nya. aku mula menikmati dayungan Imran. Imran mula menghisap tetek aku smbil batang nya kluar masuk lubang aku. Aku mula menikmati permainan ini. 'aahhh ahhhhh sedap, sedap awkk, nak lagi, aaaaawwwwaaaakkkk sssssseeeedaaappppp'. Badan aku menggeletar, 'awkkkk saya nk kencing ni', 'Takpe awk kencing je kat sini'... 'ahhhhhh awakkk nak keluar, aaahhhhh'.. Imran senyum ke arah aku.dia mula melajukan lagi gerakan keluar masuk batang nya. 'keluarkan air nikmat awkk sayang'... Aku mula kekejangan. Lalu mengalirlah sedikit cecair putih bercampur kemerahan dari lubang nikmat aku. 'awk dah klimaks ni syg, sdap x sayang?' aku mengangguk kn kepala. 'Sekarang bagi sy pulak pancut'... Imran mula melajukan gerakan keluar masuk batangnya ke dalam lubang aku. Dia mula meracau kesedapan lagi, aku turut sma merasai kesedapan tusukan ini. Lebih kurang 15 minit selepas aku klimaks tadi, bdan aku mula bergetar hebat, 'awkk saya x tahan ni'.. 'kita keluar sma2 ye sayang'. Aku hanya mengangguk. Imran mula menusuk makin laju, Imran mengeluarkan batang nya dan terus pancut air mani nya ke arah tetek aku. Kami sma2 klimakss. Kami berpelukan erat. 'saya puas sangat sayang'. 'saya dah takde dara awak'. 'Nanti kita kawin ye syang, Saya jnji'.
Kami berpelukan makin erat, tiba2 Imran membisikkan 'sayang,nak lagi boleh tak?'
Voted sikit bagi aku semangat nak menulis lagi ni.
Kalau tak, smpai sini jela kisah aku ni.
YOU ARE READING
PEREMPUAN BIASA
Fantasy"Rania , tolong jangan buat saya macamni , Tolong putuskan hubungan awak dengan dia Rania" - Naim "Tapi kenapa Naim , selama ni elok je saya kawan dengan dia , Dia kan kawan kita jugak , kenapa tibe2 awak cakap macamni ?" - Rania "Awak dah jadi awek...