Part 2

23.7K 10 0
                                    

"Rania msuk la. Rehat kat dalam dulu". - Imran
"Takpela sy duk luar, awk pegi la msuk bilik mndi dulu, sy tunggu kat luar je. Lepas awk siap bru sy masuk" - Rania

Imran terus berlalu msuk dalam bilik hotel sendirian.

Aduh macamana ni, badan aku dah melekit. Nak mandi tpi tak kan nak masuk sekali. Takpela aku tunggu Imran siap dulu bru aku msuk then dia keluar. takpe sabar laa, dia mndi bukan lama pun. Sabar Rania. Tiba2 pintu hotel dibuka balik maka terjengul laa Imran masih berpakaian lengkap. "Rania, masuk laa, tak elok laa sy nk biar awk sorang2 kat luar ni. Nanti apa plak jadi kat awk. Risau sy" - "Takpela sy tunggu sini je, lpas awk siap bru sy msuk". Aku masih lagi tetap pendirian.

Tanpa buang masa Imran terus keluar menarik tgan aku menuju ke bilik yg dia tempah. Aku terpana. Sampai je bilik aku terdiam je. Aku masih lagi memegang handbagnya. Tiba2 Imran mengunci pintu terus menuju ke arah aku. haa sudah dia nk buat apa ni?

Imran merapati aku sdikit demi sdikit smpai aku terkunci kat dinding. Aku cuba berani kn diri "awk nk buat apa ni, tepi la, sy x selesa la cmni." Imran pndg aku tnpa jwab prtanyaan aku. Dia terus memegang tgan aku dan terus mencium pipi aku. Aki cuba menolak tapi tak mampu, kudrat aku tak terdaya untk melawan. Dari cium pipi trus dia kiss bibir aku. "Umphhhhhh, awk jgn". Dia memasukkan lidahnya kt dlam mulut aku. Lama kami brciuman smpai kehilangan nafas baru la Imran melepaskan bibir aku. Dia mula meramas buah dada aku, "ahhhhh awk, umphhhhh jgn laa". Dia meramas dengan lembut sekali sampai aku terasa sdap sngat, "umphhhhhh awk sdap". Dia kiss bibir aku lagi, lama bibir kami berpagut. Dia terus mncium leher aku. Lgi buat aku teransang. Dia memeluk pinggang aku dan kami menuju ke katil. Dia membaringkan aku dan terus mencium aku lagi. Tangan nya merayap ke dalam baju aku, mencari gunung aku. Dia mula meramas lagi dan lagi. Aku makin tidak keruan dan menjerit kesedapan.

PEREMPUAN BIASAWhere stories live. Discover now