Vzal si do ruky mikrofon :Dnes je zvláštní den víte dnes jsem si sem sebou vzal svou přítelkyni a proto bych chtěl zaspívat teď její oblíbenou písničku ANGELS g DEMONS nebude vám to vadit Publikum se ozvalo jednoznačně: nebude Dylen došel za mnou do zákulisí a táhl mě za ruku na jeviště já: ne co co to děláš počkej budu hrozná ne Dylene Dylen: budeš skvělá neboj došli jsme až do prostřed jeviště a začala hrát hudba byl tam jenom jeden mikrofon a on se mě zeptal : budeš taky zpívat já: neee jsi blázen a dylen řekl do mikrofonu: tak ona se postupem přidá a začal zpívat a v polovině písničky jsem se přidala jenomže jak říkám byl tam jeden mikrofon takže jsme zpívali každý s jedné strany a když jsme zkončili byli jsme asi centimetr od sebe pusama a to by jsem nebyla já kdybych ho nepolíbila (takže jsem ho políbila ) a když jsem se odtrhla všichni tleskali já jsem se uklonila a šla jsem do zákulisí postavila a koukala se jak Dylen zpívá když už se rozloučil šel za mnou do zákulisí chitil mě pod zadkem a políbil mě a já jsem spolupracovala později se z toho stalo vášnivé líbání Dylenova manažerka mu podala ze zadu kartu a zašeptala mu do ucha pokoj deset ale prosím potichu ať se někdo vyspí já jsem to zaslechla vzala jsem mu tu kartu chytla ho za ruku a vedla jsem ho do pokoje otevřela jsem ho rozsvítila jsem zabouchla jsem a hodila jsem Dylena na postel sedla jsem si na něj rozkročmo a začala ho líbat Dylen už mě chtěl rozepnout knoflíky jenomze jsem ho zastavila nechtěla jsem aby mě bral jako kurvu ale Dylen s tím byl v pohodě chápal to né jako Payton jsem ráda že ho mám pak už jsme šli zpát a já jsem se probudila v 8:30 : sakra škola Dylene vstávej škola zaspali jsme Dylen: ale mě se dneska nechce já tam dneska nejdu já: já jo ale slib mi že alespoň přijdeš na oběd dala jsem mu pusu na čelo a převlíkla jsem se do toho co jsem měla včera přišla jsem před budovu a zavolala Trevorovi jestli pro mě nepřijede asi po pěti minutách pro mě Trevor přijel nastoupila jsem a Trevor se mě vyptával na ten koncert já jsem mu vyprávěla ale to po koncertě jsem nešla moc do detailů a už jsme byli před školou vystoupila jsem ještě jsem ho objala a dala mu pusu na tvář a Trevor nastoupil a odjel já jsem rychle spěchala na Matiku protože už jsem šla pozdě protože byla polovina druhé hodiny vlítla jsem do třídy: moc se omlouvám já jsem měla zaklepat učitel to nevadí Mio ale kde jsi byla že jsi přišla pozdě já: no já já jsem....... Do řeči mi zkočil Pay : hulila Dylenovi proto Přišla pozdě začel se smát stejně jako celá třída kromě mě Avani,Učitele a mě ale já jsem se nenechala: ne jen jsem hledala tvůj mozek a pak jsem došla toho názoru že vůbec neexistuje a to už se avani začala smát Učitel: tak to by stačilo slečno mio běžte se posadit posadila jsem se a nějak jsem se snažila přežít školu pak jsem šla na oběd a čekala jsem že tam příjde Dylen jenomže nepřišel už jsem šla ke skříňkám ale někdo mě přirazil ke skříňce já : Dylene zlato nejdeš pozdě říkala jsem na o.......*otočila jsem se .......PAYTONE kdy je Dylen on mi sjel prste po puse :šššššš neboj nic se mu nestane teda nic se mu nestane když půjdeš večer ke mě neboj nebude tě to bolet já jsem se na něj koukala naštvaným výrazem on už chtěl odejít jenomže se zastavil a dodal: nezapoměň že tam bude stráž takže si sebou neber zbraň a prosím vem si něco z čeho se mi postaví a odešel já jsem chvilku jenom stála a snažil se to vstřebat jenomže jsem to neunesla a totálně jsem se rozbrečela sjela jsem po skříňce a brečela jsem tak moc že jsem měla chuť zemřít jenomže kolem mě prošla ......................
ČTEŠ
Payton a já (PS:navždy spolu)
Açãoahoj tento příběh bude o nečekaných událostech budu vydávat příběhy jak to budu sťíhat a vše bude napínavé jen blíže a přečtěte se napínavé a neodolatelné příběhy jen blíže jen blíže 😅😘