35

656 23 2
                                    


Táta: ach..... fuj, to je nechutný.    já: Typuji že to jsi říkal když jsem se narodila 

táta si klekl a začal mě lehce hladit po hlavě

táta: Zlatíčko moje, já  nejsem zrůda. Mám tě rád s celého svého srdce, jen chi vědět kdo je otcem toho dítěte.    já: Nevím    Táta: s kým vším jsi spala?      já: no v Lodýně se s vím přítelem. tedy ex přítelem.    Táta: Ví Payton že je otcem?      já: Jak víš že je Payton otec?     Táta :  No a pletu se snad?    Já: ne nepleteš se. Neví že mám vůbec dítě a řikat mu to nechci.      táta: kde budeš bydlet?   já: Nevím chci bydlet v LA, ale nechci bydlet s vámi.  táta: Můžeme se s mámou dát dohromady a koupit ti dům u pobřeží.  já: To by bylo skvělé. Jak pro mě tak pro toho malého prcka.  Táta: dobře, ale pak už ti nic platin nebudeme musíš začít být samostatná.     já: dobře, to zvládnu.

Táta se zvedl a šel za doktorem. Zatím co já jsem ležela a přemýšlela že budu s tím dítětem tlustá. Z ničeho nic se rozevřeli dveře a do vnitř vešli- Josh, Addison, Chase, Noah, Dixie, Madi, Charli, Dylen, Payton, Nessa a další dva Kluci.

Já :ahoj my se asi ještě neznáme?   Addison:(přistoupila k jednomu s kluků) Tohle je Bryce je to můj kluk.    Nessa: A tohle je Jaden můj......   Já: kluk už jsem slyšela. Addison ty rajdo proč jsi mi neřekla že máš kluka?   Payton: A proč jsi mi neřekla že jsi těhotná?   Addison: Tak asi by jsme měli jít.( odvedla ostatní)    já: Nemusíš to vědět.  Payton: Ty brepto. Jak dlouho ho máš?      Já: nechci ti odpovídat.    Payton: JAK DLOUHO HO ČEKÁŠ!!!!!!  já: měsíc a pár dnů k tomu.     Payton: Já...... Já..... Já mám dítě?    já: Myslíš děti? zapoměl jsi to dítě co máš s Cierrou.   Payton: To není moje dítě, jak jsi mohla přijít na tokouvou volovinu?    já: To dítě ti řeklo tati.   Payton: Ano, Cierra má moc práce, proto to dítě často hlídám, proto mi začalo říkat tati!!! 

Payton a já (PS:navždy spolu)Kde žijí příběhy. Začni objevovat