justin timberlake, mirror
🌟
•Jeongguk•
Apartmanın küçük bahçesinde bulunan bankta otururken yanıma gelen Hoseok hyunga gülümsedim, bağdaş kurarak yerleşti ve omzunu omzuma değdirerek gülümsedi.
Zor bir yıl geçiriyordum, kim olduğumu bilmediğim bir uçurumda yuvarlanırken hayatıma dair ciddi kararlar vermem gerekiyordu. "Jeongguk." Hoseok hyung bana seslendiğinde ona baktım, "Bugünlerde çok dalgınsın, iyi misin?" diye sordu, iç geçirerek ben de bağdaş kurdum ve ellerimi kucağıma çektim.
Hislerim, düşüncelerim ve hayatım büyük bir karmaşa içindeydi, ne zaman kendimi bir yola koymak istesem olmuyordu, bedenim de zihnimdekilerle birlikte yıpranıyordu.
"İyi değilim, hyung."
Hoseok hyung kolunu omzuma dolayarak sıktı, "Bana anlatabilirsin, biliyorsun." dedi, onun yanındayken kendimi iyi hissediyordum, insana huzur veren bir yanı vardı. "Kim olduğumu, kim olmak istediğimi ve ne yapmak istediğimi bilmiyorum." dedim, "Bunları bilmemekte sorun yok, Jeongguk. Bana kalırsa kendine biraz zaman vermelisin, kendini tanımak için. Hayat zor ve ona adapte olmak gerek." Omuz silkerek arkama yaslandım, gözlerim hafif kapanıp açıldı.
Tüm bedenini bana çevirdi, "Sınav senem hyung, her şeyi normale çevirmem gerek ama yapamıyorum. Bir de şu var..." dedim, durarak bekledim ve parmaklarımı birbirine geçirdim, "Taehyung hyungtan bahsetmiştim sana biliyorsun, benden hoşlandığını öğrendim." diye devam ettim, Hoseok hyung iç geçirerek arkasına yaslandı.
Nasıl hissetmem gerektiği konusunda derin düşüncelere dalmam gerektiğini biliyordum ama bunu yapmak, bana iyi gelmeyecekti, bunu da biliyordum.
"Şu an ne okumak istediğine karar veremiyorsan, karar verene kadar beklemeye ne dersin?"
Hoseok hyungun ani sorusu ile yeniden bakışlarımı ona çevirdim, "Üniversite sınavına istediğin zaman girebilirsin, hayatı tanımak ve ne yapmak istediğini bulmak için kendine biraz zaman ver. Ailenin maddi durumu o kadar kötü değil, bir işe gir, onu beğenmezsen çık ve başka bir işe gir. Hangisinde iyi olduğunu keşfet ve sonra hayatına o yönde devam et." Bakışları anlamamı istediğini belirtircesine bana bakıyordu, başımı sallarken aileme böyle bir teklif ile gitmenin beni ne duruma sokabileceğini hesaplamaya çabalıyordum.
İçimdeki tüm hisler Taehyung'un yanına gitmek ve Hoseok hyungun anlattıkları konusunda fikrini almak istiyordu, çok uzun zamandır tanışmıyor olmamıza rağmen sanki söylediği her şey beni çok fazla tatmin edecek gibi geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you get me so high' taekook
Fanfiction+84 bizim eve bir kargo geldi de size ait sanırım