24

12.2K 1.1K 462
                                    

yaşlı amca, giderdi hoşuma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

yaşlı amca, giderdi hoşuma

•Jeongguk•

Önümdeki optiğe bakarken aklım tamamen bulanık haldeydi, ne olduğumu bilmeden bu sınava giriyor olmaktan da hoşlanmıyordum ama annem ve babam beni karşılarına alarak konuştuklarında en azından denemem gerektiğini söyleyerek beni ikna etmişlerdi.

Şimdi çözebildiğim tüm soruları çözmüş haldeyken boş kalanlara dönüp bakmak için hiç hevesim yoktu, kağıdı teslim etmek ve ardından bu eski okul binasından kurtulmak istiyordum.

Derin bir nefes alıp vermenin ardından soru kitapçığını yeniden açtım ve boşta kalan sorularla bakışmaya başladım. Akşam Taehyung ile olacağımın huzuruna odaklanmak istedim, onun yanında tamamen mutlu bir insan oluyordum.

Onun haberi olmasa da tek istediğim Taehyung'un okuduğu okula gitmekti ve bundan başka bir şey istemiyordum. Puanımı yüksek tutmam gerektiğini bilerek ona belli etmeden sabah akşam çalışmış, kendimi tamamen sınav moduna sokmuştum.

Gözlerim duvarda asılı saate kaydığında daha yarım saatin kaldığıni görerek Taehyung'u ve onunla aynı okulda olmanın beni nasıl mutlu edeceğini düşündüm.

Onunla tanışana kadar birini sevebileceğim gerçeğinden habersiz bir şekilde devam ediyordum hayatıma, kendimi birine aşık biri olarak düşünemesem de beni güzelliği ile öyle bir alt etmişti ki daha reşit bir birey olamadan tamamen kapana kasılmış haldeydim.

Sonunda sınavın sonuna geldiğimizde görevlilerin optik ve sınav kitapçıklarını toplamalarını bekledim, askılıktaki montumu üzerime geçirdikten sonra kendimi sınıfın dışına attım.

Annem ve babam kalabalığın arasına karışmamak için beni duvar köşesinde, büyük bir söğüt ağacının altında bekliyorlardı beni. Onlara doğru ilerlerken ikisinin de yüzünde beliren gülümseme bu sınava girerek doğru bir şey yaptığımı söylüyordu bana.

Kollarımı onlara dolayarak sarıldığımda sınavın nasıl geçtiğine dair tek kelime etmediler, babam güzel bir yemek yememiz gerektiğini söyleyerek arkadaşının tavuk restoranına götürdü bizi. En köşeye geçerken elini omzuma koyarak gülümsedi, sakin olan restoranda sandalyeme oturarak arkama yaslandım.

"Bu akşam ne yapacaksın?"

Annemin aniden gelen sorusu ile başımı menüden kaldırarak ona baktım, tamamen bana odaklı olmasa da cevabımı beklediğini görebiliyordum. "Taehyungie hyung ile dışarıda olurum sanırım." dedim bu durumu çok normal bir şekilde görmeye çabalayarak, kaşlarını kısa bir anlığına çatsa da yüz ifadesi çabuk düzeldi.

you get me so high' taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin