0.3

3.6K 275 112
                                    

Selam! 🙋🏻‍♀️

Bu bölüme bolca yorum yapmayı unutmayın. İyi okumlar. 🤍

⭐️⭐️⭐️

"Chaeyoung, gel kızım. Kahvaltını yap."

Chaeyoung, kafasını kapıdan çıkardı. "Anne, dersim var birazdan."

"Odana getireyim mi, yemeğini?"

Chaeyoung, öpücük attı. "Yok, canım annem. Dersten sonra yerim ben."

"Eee iyi o zaman abin yesin, onun dersi yok."

Chaeyoung, güldü. Evet, Jungkook'un dersi yoktu fakat Chaeyoung'un vardı. Bu da Jungkook'un derse girmesi demekti çünkü o derste Lalisa da olacaktı.

"Bilmiyorum, anne." deyip odasının kapısını kapattı Chaeyoung.

Adı kadar emindi ki, Jungkook derse girecekti.

Ders kitaplarını çıkardı ve masaya koydu. Bilgisiyarı açtı. Bayan Kang'ın linki atmasını bekliyordu.

Ders İngilizce'ydi ve Jungkook, İngilizce dersini hiç sevmezdi ama Lalisa için gireceğine emindi.

Jungkook, Chaeyoung'un kapısını çaldı ve kafasını uzattı. "Canım kardeşim, güzelim Chaeyoung."

Jungkook, link için Chaeyoung'a yalakalık yapıyordu.

"Efendim, abiciğim?"

Jungkook, içeri girdi ve Chaeyoung'un yatağına oturdu. "Ya bana linki verir misin?"

Chaeyoung, sandalyesine oturdu ve bacak bacak üstüne attı. "Karşılığında ne vereceksin? Ona göre veririm."

Jungkook, gözlerini kıstı. "Sen kardeş değil, kalleşsin Chaeyoung. Ne olur bir kere de karşılıksız yapsan?"

Chaeyoung, el hareketi çekti. "O zaman işine bak abiciğim."

Jungkook, göz devirdi. Lalisa için, Chaeyoung'a katlanmalıydı.

"Ne istiyorsun? Söyle."

Chaeyoung, şirince gülümsedi. "Yeni aldığın sweetshirtünü istiyorum."

Jungkook'un gözleri kocaman açıldı. O sweetshirtü bayağı yüksek bir fiyat ile almıştı.

"Ne şerefsizsin Chaeyoung. Daha giymedim bile ben onu."

Chaeyoung, güldü. "Eee o zaman linke de hoşça kal de abiciğim."

Jungkook, baygınlık geçirecekti. Bu kız ne ara bu kadar çakal olmuştu, anlamıyordu.

"İyi tamam, vereceğim. Sen de linki at bana."

Chaeyoung, kafasını salladı. Bayan Kang, daha linki atmamıştı. Linki atınca bir tane daha bir şey isteyecekti ve o şekilde verecekti.

Chaeyoung, sinsice güldü. Bu kızdan korkulurdu.

Jıngkook, odaya geldiğinde dolabını açtı ve yepyeni duran sweetshirtü aldı. Daha hiç giymemişti.

onlineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin