1.7

2K 165 86
                                    

selam! 🙋🏻‍♀️
hesabımdaki diğer kurgularıma bakmayı unutmayın! 🤍

⭐️⭐️⭐️

"Taehyung, elimi çekiştirmesene!"

Jennie, derin derin nefesler alarak koşuyordu. Nefesi kesilecekti neredeyse.

Taehyung, koşarken Jennie'ye baktı. "Ne yapabilirim, çilekli pastam? Arkamızda polisler var. Durursak ağzımıza sıçarlar."

Jennie, göz devirdi. "Sıçayım böyle şeyin ızdırabına ya. Bacaklarım bitti ve nefesim kesilecek."

Taehyung, elini alnına koydu ve nefes almaya başladı. O da yorulmuştu. "İyi o zaman biraz daha koşalım. Köşede bir yerde saklanırız."

Jennie, kafasını salladı ve Taehyung'un elini tuttu tekrar. "Sevindim, sonunda."

Taehyung ve Jennie bir süre daha koştuklarında iki bina arasında bir yere girdiler. Taehyung, Jennie'ye baktı. "Tamam, şimdi dinlenelim. Sonra buradan çıkarız."

Jennie, kafasını salladı ve yere oturdu. Bacaklarını ovuşturmaya başladı. Bacakları çok ağrımıştı. İçinden polislere sövmeye başladı.

Taehyung, Jennie'nin yüzünü inceledi. "Çok yoruldun. Bacaklarına masaj yapayım mı?"

Jennie, kafasını kaldırdı ve Taehyung'a baktı. Çok tatlı gözüküyordu şu anda. Yanaklarını sıkmak istedi. "Gerek yok, Tae. Sen de yoruldun."

Taehyung, kafasını salladı ve gülümsedi. "Peki, güzelim."

Jennie, gülümsedi ve elini Taehyung'un yanağına götürdü. Yanağını sıktığında Taehyung'un gözleri kocaman açıldı. Jennie, az önce ona dokunmuştu. Hem de kendi isteği ile. Şaşırmıştı, sevinmişti de.

"Sen az önce yanağıma mı dokundun? Yoksa bana mı öyle geldi?"

Jennie, gülmeye başladı. Taehyung, komik çocuktu ve tatlıydı da.

"Evet, yanakların çok tatlı. İnsanın sıkası geliyor." dedi.

Taehyung da gülmeye başladı. "Bence seninki daha tatlı. Baksana pofidik pofidik. Çok tatlı." deyip Jennie'nin yanaklarını sıktı.

Gerçekten de yanakları çok pofidikti. Oynamak çok eğlenceliydi. Taehyung biraz daha Jennie'nin yanaklarını sıkıp bıraktı.

"Geçti mi yorgunluğun?"

Jennie, kafasını salladı. "Evet, şimdi daha iyiyim. Hadi gidelim."

Jennie, ayağa kalktı ve elini Taehyung'a uzattı. Taehyung, Jennie'nin elini tuttu ve ayağa kalktı. "Gidelim."

Tam yürüyecekken polislerin seslerini duydular. "Nereye kayboldular? Burada bir yerde olmalılar. Şu iki bina arasına bakalım. Orada falan saklanmışlardır."

Jennie'nin içini bir korku kapladı ve Taehyung'a baktı. Sonra aklına gelen şey ile durdu. Başka çareleri yoktu. Taehyung'a baktı ve elini ensesine götürdü. "Taehyung, öp beni."

Taehyung, gözlerini kocaman açtı. "Ne? Çilekli pastam ne diyorsun sen?"

Jennie, tekrar baktı. "Hadi öp beni. Polisler geliyor. Kurtulmamız için."

Taehyung, polislerin tarafına baktı. Sonra kafasını Jennie'ye çevirdi. Bir anda Jennie'nin belinden tutup kendine çekti ve dudaklarını dudaklarına bastırdı. Jennie, Taehyung'un öpüşüne karşılık verirken tek elini yanağına koydu. Diğer eli ise Taehyung'un ensesindeydi.

Onlar öpüşürlerken polisler gördüler ve birbirlerine baktılar. "Gençleri rahatsız etmeyelim. Hem bunlar değil sanırım."

Polisler uzaklaşırken Taehyung, Jennie'den ayrıldı. Alnını, Jennie'nin alnına yasladı. "Gittiler, sanırım. Kurtulduk."

Jennie, gülümsedi. "Kurtulduk."

Jennie, ellerini Taehyung'un yanaklarından çekti ve geri çekildi. Taehyung, Jennie'nin belindeki ellerini serbest bıraktı. Hâlâ daha şaşkındı. Az önce olanlar kalbinin atış hızını fazlası ile arttırmıştı. Sakin kalmaya çalıştı. Ne kadar kalabilirse.

Jennie, Taehyung'un elini tuttu ve çekiştirdi. "Hadi, gidelim."

Taehyung, kafasını salladı ve Jennie'nin elini sıkıca tuttu. Yüzünde aptal bir sırıtış vardı.

Binaların arasından çıkarlarken gördükleri şeyle şok oldular. İki polis tam karşılarında duruyorlardı. "Sizi bölmek istemedik gençler ama emniyet müdürlüğüne gitmemiz gerekiyor."

⭐️⭐️⭐️

selam! 🙋🏻‍♀️

• sanırım böyle bir şey beklemiyordunuz? ÖZMKDLSLDLSŞLS

• bu bölümü çok beğendim. jennie'nin, tae'ye öp beni demesi ÖZLLXLSLLSŞDŞSŞ

• neyseee, bugün ikinci bölümü atabilirim çünkü artık her kitabıma iki bölüm atmaya karar verdim. umarım atabilirim.

• ve bu arada fake instagram hesabı editi yapmasını bilen var mı? varsa bana ulaşabilir mi, lütfen? yeni bir liskook kurgusu için gerekiyor. şimdiden teşekkürler.

• sizi seviyorum, kendinize iyi bakın. 🤍

onlineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin