1.5

2.5K 208 135
                                    

selam! 🙋🏻‍♀️
oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! 🤍
sınır var bu bölümde çünkü düz yazı. :)
sınır: oy - 70
yorum - 65
inşallah dolar diyorum. 🥳

⭐️⭐️⭐️

Jennie, buluşacakları kafeye gelmişti. Diğerlerini bekliyordu. O sırada telefonunu çıkardı ve instagrama girdi. Önerilenler kısmında Taehyung'un hesabını görmüştü. Biraz bakmaya karar verdi ve hesabın üzerine tıkladı. Fotoğraflarına göz gezdirdiğinde gülümsedi. Güzel çıkmıştı fotoğraflarda.

"Taehyung'un hesabına bakıyorsun ha?" deyip gülerek Jennie'nin yanına oturdu Hoseok.

Jennie, hızla sekmeyi kapatıp telefonunu masaya koydu. "Hiç öylesine bakıyordum. Önerilenlerimde çıkmış da."

Hoseok, güldü. "İyi öyle olsun bakalım."

Jennie de gülümseyip önüne döndü. Ucuz yırttım diye geçirdi içinden. Umar ki Hoseok, Taehyung'a bir şey demezdi.

Jisoo ve Namjoon, el ele kafeye girdiler. Masaya oturdular. Namjoon, Hoseok ile konuşurken Jisoo, Jennie'ye sarılmıştı. O an mesafeyi umursamadı ve sadece Jennie'ye sarıldı. Jennie ile kimyaları tutuyordu ve birbirlerini çok sevmişlerdi. Jennie, belli etmese de gruptaki herkesi seviyordu.

"Nasılsın, kedi kız? Yakından çok daha güzelsin." diyerek gülümsedi Jisoo.

Jennie, gelen iltifat ile içten bir şekilde gülümsedi. "İyiyim, Jichu. Asıl sen yakından çok daha güzelsin."

Jisoo, karşılık olarak gülümsedi ve Jennie'nin koluna sarıldı. Jennie de gülmeye başladı.

Yoongi ve Seokjin kafeye giriş yaptılar. Seokjin'in elinde yiyecek bir şeyler vardı. Yoongi ise normal bir şekilde yürüyordu. Namjoon'ları gördüklerinde el salladılar ve yanlarına gittiler.

"Selam, gençlik nasılsınız?" deyip masaya oturdu Seokjin. Yoongi de hemen yanındaki sandalyeye oturdu.

Hoseok, Seokjin'in elindeki poğaçadan kopardı ve ağzına attı. "İyiyiz, sen nasılsın Jin?"

Arkadaşları, Seokjin'e bazen Jin bazen ise Seokjin derlerdi.

Onlar sohbet ederlerken bu sefer de Taehyung ve Jimin geldi. Beraber içeri son derece normal (!) bir şekilde dans ederek girmişlerdi.

Etraftaki insanların onlara olan bakışlarını umursamıyor gibi görünüyorlardı. Jennie, şaşırmıştı diğerleri ise gülmüşlerdi.

Alışmışlardı Taehyung ve Jimin'in her ortama böyle girmelerine.

"Yine farkınızı ortaya koyarak ortama giriş yaptınız. Alkışlıyorum sizleri." diyerek alışlamaya başladı Jisoo.

Taehyung ve Jimin gülerek yanlarına oturdular. Taehyung, Jennie'nin yanına oturdu. "Nasılsın, çilekli pastam? Çok güzelsin, tekrar aşık oldum sanırım."

Masadakiler güldüler. Jennie, utanmıştı. "Teşekkür ederim, Tae. Sen nasılsın?"

Taehyung, kare gülüşünü Jennie'nin önüne serdi. "Ben de iyiyim, güzelim ama öpersen daha iyi olurum. Yanağıma böyle çok minik bir öpücük kondursan ne olur ki?"

onlineHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin