RCD-001'in Fotoğrafı Medya Kısmında
RCD-001
Tür:Xaes
Durum: Yok edilemez
Gereken Personel Seviyesi: 5
Tehlike: Kıyamet senaryosu oluşturma potansiyeli.
Saklama Zorluğu: Yeşil SeviyeAçıklama: RCD-001, 19 santimetre uzunluğunda ve 19 santimetre kalınlığında, bilinmeyen bir malzeme ve bir miktar altın ile süslenmiş, Dünya üzerinde henüz keşfedilmemiş bir teknoloji ile çalışan ve kesinlikle açılmaması gereken bir kutudur. Kutunun yok edilmesi için yapılan (veri silindi) kadar çalışma sonuç vermemiştir. Kutu ne herhangi bir RSC ne de dünya üzerinde bulunan hiçbir şey ile yok edilemeyecek, kutsal bir güce sahiptir. Kutu sadece herhangi bir kıyamet durumunda son çare olarak açılacaktır. Kutuyu açmak için üst kısmına hafifçe bastırmak gerekir. Kutunun üst kısmı bir kapak gibi yavaşça açılacak ve kutunun 7 santim üstünde havada kalacak, süzülecektir. Kutuyu açtıktan sonra olacak olayların hiçbir sınırı yoktur. Bu kutu Dünya'yı yok edebilir, bir insana sonsuz güç verebilir, gerçekliği değiştirebilir veya Güneş Sistemine yeni bir gezegen ekleyebilir, ihtimaller sonsuzdur. Kutu günde 1 kez öğle 13:00-15:00 arası mor bir sis yayar. Sisi soluyan (kişi) bu kutuyu açmak için büyük bir istek duyar. Bu yüzden kutuyu koruyan personel bu sise karşı dayanıklı ve iradeli olmak zorundadır. Herhangi bir kaza durumunda, herhangi birisi sisi soluyup kutuyu açmaya ilerlerse ilerleyen kişi tereddüt etmeden vurulmak zorundadır. Yapılan araştırmalara göre kutunun açıldığı zaman olacak olay her 27 saniyede bir değişmektedir.
Kutu kıyamet senaryosu dışında ASLA açılmamalıdır.Saklama Prosedürleri: RSC-001 kendi özel sitesi olan Site (gizli veri)'de sadece sorumlu personel ve 7 büyük kurucunun bildiği, (gizli veri) şehrinin (gizli veri) dağında bulunmaktadır. Bu dağlara yaklaşmak kesinlikle her sivile ve seviye 5 altı personele yasaktır. Site'ye yaklaşan kişiler uyarı olmadan vurulacaktır. Kutu, sitenin en alt katında, yerden 80 metre aşağıda, otomatik sensörlü taretler ve X.A.E.S-Plus askeri timi ile korunmaktadır. RCD-001 odasının ortasında bulunmaktadır ve her sis yaydığı zaman havalandırmalar ile sis temizlenir. RCD-001'in bulunduğu odanın kapısı asla patlatılamayacak (bozulmuş veri) maddesi ile yapılmıştır. Odanın arka kısmında tek taraflı cam ile kaplı olan kısımda 2 bilim adamı ve bir X.A.E.S-Plus muhafız birimi beklemeli, herhangi olağan dışı olayı rapor edip kutuyu gözlemlemelidir. Olası bir işgal durumunda X.A.E.S-Plus muhafız birimleri acilen konuşlanacak, işgalciyi durdurmak için hayatları pahasına savaşacaktır.
Bulunuş: RDC-001 ilk kez Site-22'de, yerde bulunmuş, ve açılmıştır. Açılma sonucu sitedeki tüm teknolojik aletler bozulmuş, tüm silahlar parçalanmıştır.
RDC-001 şimdiye kadar 4 kez açılmıştır. (Ek Belgeye bakınız) RDC-001'in Site-22'ye nasıl gelindiği bilinmemektedir fakat gece 03:00-04:00 saatlerinde olduğu tahmin edilmektedir. Gece 03:00 ile 04:00 saatlerinde kamera kayıtları bozulmuş, ondan sonra ise RDC-001 görünmüştür. Nasıl veya kimin getirdiği bilinmemektedir.Ek Belge-187-1
Kutu bulunduğu ilk yerde dikkatsizce açıldı ve tüm sitenin elektriği kesildi, tüm silahlar işe yaramaz hale geldi.Ek Belge-187-2
Kutu özellikleri bilinmediği için tekrar açıldı ve 10 m2'lik alanda yer çekimi yok oldu, bu yaklaşık 1 ay sürdü.Ek Belge-187-3
Və+! в0žuIdцEk Belge-187-3
*Bu Veriye Sadece Kurucular Erişebilir.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
R.C.D Vakfı
Science FictionBu kitapta SCP'nin kanser kitlesinden uzak olarak, SCP gibi bir kurumda kurgular yapacağım. SCP ile ayrı bir evrende olacaklar ve SCP karakteri kullanmayacak. Eğer yenilikçi birşeye hazırsanız beklerim :)