RCD-378: Sıradan Matruşka
Tür: Safe
Durum: Yok edilebilir-Hala yok edilmedi
Gereken Personel Seviyesi: Seviye 2 ve/veya üstü
Tehlike: 3. derece yanık veya ufak çaplı zararsız patlamalar, halüsinasyonlar, ileri derece geçici paranoya
Saklama Zorlugu: Mavi SeviyeAçıklama: RCD-378, dış görünüş ve özellik olarak tamamen sıradan bir matruşkadır. Tam olarak 14 seviyelidir. Matruşka yapım malzemesi sayesinde kolay bir şekilde yok edilemeyeceği için vazgeçilmiştir. Sebebi ise anomalinin aşırı tehlikeli olmamasıdır.
Fakat gerekli durumda yok edilebilir. RCD-378 en alt kısımdaki matruşkayı korumak için elinden geleni yapacak ve en son katmana ulaşmaya çalışan kişiye ufak çaplı zararlar verecektir.
RCD-378 ilk 6 katmanda tamamen pasiftir. RCD-378'i açmaya çalışan deneklerin 7. katmanda "VAZGEÇ, BIRAK ONU, ÇOCUĞUMU BIRAK, BENİ BIRAK" gibi sesler duyduklarını ifade etmişlerdir. Denekler bu seslerin 8. Katmandan sonra daha tehditkâr ve baskın olduğunu söylemişlerdir. Ardından 9. ve 10. katmanı açan kişilerin 2 hafta boyunca ileri derece paranoya yaşadıkları gözlemlenmiştir.
11. ve 12. katmanda kutuyu açmaya çalışan deneklerin ellerinde 3. derece yanık görülmüştür. 13. katman ise ufak çaplı ve fazla zararlı olmayan bir patlamaya yol açar.Saklama Prosedürleri: RCD-378, Site-33'de deneklerin kafeteryasında cam bir kasede sergilenmektedir. Başında beklemesi için bir bekçi gerekmemektedir. Yine de herhangi bir çalınma durumuna karşı bir kamera RCD-378'i her zaman gözetlemek zorundadır. Bunun dışında herhangi bir prosedür yoktur.
Bulunuş yeri ve tarihi: 19[][] yılında Sibirya'da [] kişilik bir ailenin evinde bulunmuştur. Aile yaşananları polise söylemiş, polis ise olaydan şüphelenerek RCD kurumuna ihbar etmişlerdir. Aileye A sınıfı hafıza silme ilaçları verilmiştir. Polisler ise basına hiçbir şey sızdırmama konusunda uyarılmıştır. (Aksi takdirde polis memurları infaz edilecektir).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
R.C.D Vakfı
Science FictionBu kitapta SCP'nin kanser kitlesinden uzak olarak, SCP gibi bir kurumda kurgular yapacağım. SCP ile ayrı bir evrende olacaklar ve SCP karakteri kullanmayacak. Eğer yenilikçi birşeye hazırsanız beklerim :)