RCD-222

20 1 0
                                    

RCD-222'nin fotoğrafı için medyaya bakınız

RCD-222: Kıyamet Dolabı

Tür:Safe
Durum:Yok edilebilir, işe yarayacak birşey olduğu için edilmedi.
Gereken Personel Seviyesi: 1 seviye veya üstü personel girebilir. Sadece merak için ise a ve b seviye denekler de bulunduğu odaya girebilir.
Tehlike: Yok
Saklama Zorluğu: Beyaz Seviye

Açıklama: RCD-222, 150 cm boyunda ve 50 cm eninde, kahverengi ve iki kapaklı olan, tahtadan yapılmış ve 14 kilogramlık, beyaz, içinde birkaç raf bulunan bir tel dolaptır. RCD-222 içinde her hafta yeniden erzak oluşturacaktır. RCD-222 her hafta rastgele erzaklarla gelmektedir. Ama bu erzakların ne kadar olduğu değişmektedir. RCD-222 bir odada bulunduğu zaman bunun farkında olmaktadır. Bulunduğu odada bulunan kişi sayısına göre her hafta belirli miktarda erzak oluşturur. Yine de bu erzakların ne olacağı seçilemez. Fakat şimdiye kadar çıkan tüm erzakların, çoğunlukla türk kültürüne yakın yiyecekler olduğu belirlenmiştir. İçecekler rastgele çıkmaktadır. Her hafta en son gelen erzaklar nerede olursa olsun, bir kişi tarafından tüketilmediği sürece bir anda kaybolmaktadır. Ayrıca erzak olarak oyalama ve eğlence amaçlı şeylerin de zaman zaman geldiği gözlemlenmiştir.
(Kutu oyunları, İskambil kağıtları, satranç gibi). RCD-222 Site 13'te bulunmaktadır.

Bulunuşu:RCD-222, Türkiye'de, Diyarbakır şehrinde bulunmuştur. 5 kişilik (veri gizlendi) ailesinin kullandığı bu dolap, haberlere çıkmış ve RCD kurumunun dikkatini çekmiştir.
Olay hemen haberlerden silinmiş, kutu ise aileye 200.000$ verilerek alınmış, kimseye söylememeleri tembih edilmiştir. Kutu başka bir kuruma belirli bir miktar paraya satılabilir, konuşmalar hala devam ediyor. RCD kurumu kutuyu 3.000.000$'dan aşağıya vermeyeceğini söylüyor.

R.C.D VakfıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin