I.

41 4 1
                                    

Běžela jsem jako o závod, nemohla jsem popadnout dech, ale ta věc za mnou pořád byla.

Už mě ta věc málem dostala ale srazilo jí auto.

,,Díky bohu, já žiju!!! Pořád žiju."

,,Co tu hulákáš jak na lesy, padej spát zítra máš školu."

Do pokoje mi přišla mamka, očkem kouknu na čas a je tam 00:23.

Ty vole já si tu hraju na stranger things už tři hodiny.

Není divu že je nasraná.

Uklidím si pokoj po tom divadle a jdu si lehnout do postele.

Jen tak o něčem přemýšlím, a najednou si vzpomenu že my vlastně budeme psát test z češtiny.

,, Doprdele, já jsem mrtvá."

Vyletím z postele jako blesk a sednu si ke stolu, rozsvítim si svoji lampičku a vytáhnu sešity a učebnice češtiny.
Učila jsem se do cca 03:45.

Tak doufám že to bude aspoň 3 a pokud ne ,tak tu piču zabiju, ať to stojí cokoliv.

- - -

Bzzz bzzz bzzz bzzz bzzz bzzz bzzz

Vypnu budík a vstanu z postele.

Jdu to koupelny a málem dostanu infarkt.

Ze sebe.

Pod očima mám velký černý kruhy.
Měla jsem jít spát dřív.

Ale nebudu se snažit to zakrýt make-upem, bc nevím, jsem líná.

Ne nejsem jako " pick me girl" ani y/n z nějakých cringe příběhů.
Nemám 100 cm nebo kolik tam vlastně mají, neznám žádnýho 3m týpka, nic.

Ani nějakýho Alpha mafián bad boy, ne nic takového.

Já jsem prostě líná píča, co nedokáže ani zvednout svoji línou prdel z postele.
Jo a taky jsem závislá na hodně věcech.

takže.............

Už bych měla jít do školy.
Snídani si koupím na cestě do školy a stejně tak i svačinu.

_ _ _ _ _ _

Příjdu do třídy a kouknu se ke svýmu místu.
,, Ach jooo, ta píča zase přišla do školyyyyy."

Radši jsem šla otravovat svoje kamarádky, a pak jsem si k jedny sedla na hodiny, učitelům to nejspíš nevadilo, protože na to nic neřekli.

_ _ _ _ _ _

O přestávce jsem koukala na něj,
já si nemůžu pomoct, ani přesně nevím proč se mi líbí ale prostě jajshdgja.

Ale nevypadá to že by on měl zájem o mě, holky ví kdo se mi líbí a kdykoliv řeknu že mi zase neodepsal na jednu blbou otázku začnou na něho nadávat.

_ _ _ _

Už to bude týden ale on se pořád ještě nevrátil do školy, asi jen bude nemocný.

Byla angličtina a moje kamarádky si sedli spolu, celou hodinu jsem byla sama, přišla jsem si dost opuštěná a že se o mě nikdo nezajímá.

Ale tenhle pocit mám často takže jsem v pohodě.

Jo jsem v pohodě.
Jsem v okey.
Jsem v pořádku....

Ah sakra už to zase začíná, moje záchvaty.
Vždycky mě přepadnou když se necítím zrovna dvakrát nejlíp.

Odběhnu si na záchod a tam to nechám aby mě to pohltilo.
Vždycky sebou nosím cokoli co mě zklidní, většinou jsou se mnou moje kamarádky co mi pomůžou, ale teď je hodina takže jsem tu sama.

Vytáhnu si mobil a sluchátka z kapsy a pustím si svoje oblíbené písničky na Spotify, ty mě vždycky dokážou uklidnit.

Po pár minutách vyjdu ven a vrátím se do třídy, holky mi dávali pohledy jako "co se stalo? Jsi v pořádku?", a další, já jsem jim to jenom odkejvala že jo a začala jsem poslouchat učitelku.

_ _ _ _ _ _

Přijdu domů po tom náročným dnu ve škole, nic moc se mi dělat nechce, ale i tak si zapnu počítač a začnu dělat úkoly a věci do školy.
Nějakou dobu mi to trvalo všechno udělat, ale vzládla jsem to a odměnila jsem se kebabem co nám zbyl k večeři.
Když jsem si teda přinesla ten kebab pustila jsem si něco na YouTube, ale všimnu si že mi někdo napsal na mess.
Zajímá mě kdo by zrovna MĚ psal.

Byl to ON...

Začala jsem panikařit protože on mi nikdy jako první nepsal, ale jakože nikdy, možná když chtěl poslat nějaký úkol.
To není normální.
Kouknu se teda co napsal, byla jsem šokovaná tou zprávou najednou se mě zeptal jestli s někým chodím nebo jestli se mi někdo líbí.

Proč by se na to ptal teď???
A proč zrovna ON????
Však se vůbec nebavíme.

Musela jsem napsat kamoskam co mám kurva dělat.
Nic neodepsaly.

Napíšu že ne, jako co by se mohlo stát že jo? :)






Všechno se stalo.

A/N: Takže ahoj lidi.
tohle to je můj random vytvor.
určitě mi napište co bych tam měla třeba přespat atd.
moc mi to psaní nejde :))
Mějte se papa :)))

Co ode mě čekáš?Kde žijí příběhy. Začni objevovat