II.

22 2 0
                                    

A/N :Ahoj lidi upravila jsem trochu první kapitolu tak si ji kdyžtak přečtěte znovu díky

Ze začátku jsem nevěděla co mu na to odpovědět, tak napíšu proč se ptá.
Zachvilku odepsal že prej jen tak, tomu nežeru ani náhodou.
Už se nevyhýbám té otázce a odpovím mu že teď s nikým nechodím. Nikdy se mě na tohle nezeptal a to si píšeme už hodně dlouho, nevěděla jsem co čekat za odpověď. Už nebyl aktivní tak jsem vypla mess a šla se koukat znovu na nějaký film.

Asi po hodině mi odepsal.
Byly to čtyři osudová slova která vám můžou úplně změnit nebo zničit život.
,, Budeš se mnou chodit?"
Vůbec nechápu co se to děje.
Motá se mi hlava a je mi špatně, musím hned zavolat těm dvoum kravkám.
Chvilku to trvalo než to zvedli, všechno ale všechno jim povím, nevim co dělat, bojím se jestli to není nějaký prank nebo takováhle sračka.

,, Prostě napiš ano, vždyť se ti líbí Anet nebo už tvůj crush přešel a jseš zase ta normální osůbka která nemluví o Danielovi 24/7?"

,, Jseš úplná píča víš to? Ale jo furt se mi líbí, ale co když se pak všechno změní k horšímu to bych nepřežila".

,, Tak mu napiš ano prosimtě a už musím jít jsem strašně unavená srry, uvidíme se zítra ve škole".

Už nemám co ztratit, udělám to, vážně to udělám napíšu mu ano a taky že se mi líbí už dlouho.
Hotovo napsala jsem to, už není cesty zpět.
Oh, zobrazeno.
Čekám asi půl hodiny jestli odepíše ale nic.

Jako vážně tvl.
No nic jdu taky spát už na to nemám nervy.

_ _ _ _ _ _ _ _ _

Ráno se probudím s otravným zvukem budíku, vůbec se mi tam nechce.
Ano ten důvod je že mi Daniel neodepsal, ale za to já nemůžu.
Nebo možná jo, co já vím.

Vstanu a jdu rovnou do školy, protože jdu už tak pozdě.
První hodinu máme matiku a on už je ve škole.
Dělali jsme nějaký úkoly v sešitě a pak nás rozdělila do dvojic abychom vypočítali nějaký příklady.
A hádejte s kým mě dal, no samozřejmě s Danielem.

Nesedělo se mi vedle něj zrovna nejlíp, protože jsem se cítila trapně, on se ke mně nahnul a ptal se mě na tu matiku. Já jsem byla paralyzována jeho teplem a hlasem který zněl tak božsky, takže jsem mu nebyla schopna odpovědět.

Crrrrrrrrrr

Zazvonilo na přestávku, díky bohu už zase budu moct dýchat, než ale Daniel odešel dal mi něco do zadní kapsy kalhot.
Kouknu se na něj divným pohledem a on se jenom usměje a jde pryč.
Vůbec nechápu co se to stalo a děje. Jediný na co myslím je že má sakra tak hezký úsměv, málem jsem tam roztála na místě.

Z mého snění mě vyruší moje kamarádky, hned jsem tušila proč za mnou přišly. "Půjdem na záchod, tam vám to všechno řeknu", ony jen natěšeně zapištely a šlo se.

,,Tak co tak co, řekni nám všechno ale všechno Anet" vyhrkla ze sebe Týna když jsme dorazily na hajzl.
,,No on se mě zeptá jestli sním budu chodit a pak mi nakonec ale neodepíše, jako chápete to? A teď o matice mi dal do kapsy tenhle papír a nic k tomu neřekl, jen se tak pitomě usmál, usmál se tak strašně hezky ne? Ten jeho úsměv je boží." Zase jsem odpočila od tématu díky svému kecání o jeho úsměvu, ale já za to nemůžu nemá se tak hezky usmívat.

,,Jakej papír Anet? Dělej ukaž ho, notak přestaň o něm snít a ukaž ten blbej papír", hmmm Eva už toho asi má dost.
,,No jo, už ho vytahuju, počkej na mě po škole před bránou, pak ti všechno vysvětlím."  Zasekla jsem se, vážně to není jen nějaký prank? Vysvětlí mi to? To nejde já se budu bát jakékoliv věci co řekne.
,,Budeš na něj teda čekat nebo se na něho vysereš?"
,, No jakože na něj budu asi čekat, tak se buď dozvím něco dobrýho nebo špatnýho. Když se to má stát tak to radši už hned."
Holky na mě nevěřicně koukali do tý doby než zazvonilo na další hodinu.

-------------------------------

Už tady před tou bránou čekám dobrých pár minut a on furt nikde, co když to byl celý vážně jen prank a teď si že mě budou všichni dělat prdel? To nepřežiju.
Zatímco jsem myslela jen na negativní věci, tak přišel Daniel.

,,Promiň žes musela čekat úča mi musela něco říct," řekl Daniel. Já jsem jenom kývla a čekala co z něho vypadne dál. Oba jsme tam nějakou dobu stály než začal zase mluvit. ,, Sorka že už jsem ti včera neodepsal, usnul jsem a vybil se mi telefon ale stejně si myslím že tohle bude lepší si říct z očí do očí."

A je to tady.
Řekne že to celý byla jenom sranda a že se mnou nikdy nechce nic mít.

,,Anet já...........

Dobrý den jste na konci kapitoly, já vím že je to zatím kravina ale v budoucnu se to určitě zlepší
Mějte se

Co ode mě čekáš?Kde žijí příběhy. Začni objevovat