III.

18 2 0
                                    

,,Anet já vim že nejsem zrovna nejchytřejší, a vypadám tak jak vypadám ale dokázala bys chodit s debilem jako já?" Koukám na něj jako na blázna, udělal mi tolik špatných věcí ale i přesto se mi líbí. Ale teď se mě zeptá jestli s ním budu chodit a já si nejsem jistá co mám říct.

,,Děláš si ze mě srandu?" Podíval se na mě ublíženýma očima, ,,celou dobu to vypadá že tě nezajímám, udělal sis ze mě dvakrát srandu, udělal sis srandu z mých citů a teď mi tu říkáš tohle a čekáš že ti to uvěřím?!" Sama nevěřím tomu co jsem Danielovi právě řekla, ale byla to pravda. Takhle se cítím od té zprávy co mi poslal.

,,Jak mám vědět jestli to není nějaký prank, nezvládla bych kdyby si ze mě dělala srandu celá škola a ty to víš až moc do-" nedořekla jsem větu protože mě políbil. Jsem tak v šoku že  nezavřu oči. Pomalu se odtáhne a podívá se na mě, usmívá se sladce ale furt je v tom úsměvu vidět ta bolest, kterou způsobila má slova.

,,Teď už mi věříš? Ale jestli ne, tak ti klidně na svůj život odpřísáhnu že to myslím vážně. Přísahám na svůj život že se mi líbíš Anet."  Nejsem schopna jediného slova ale myslím si že to co teď udělám bude mluvit za vše. Dám ruce okolo jeho krku a znovu ho políbím. Teď už se zavřenýma očima. Nejspíš moji odpověď pochopil, protože dal ruce na můj pas a přitáhl si mě blíž. Takhle jsme tam nějakou dobu stály než nám došel kyslík a musely se odtáhnout. Ale ne tak úplně furt jsme se objímaly jen sme byli opřený o čela.

,,Takže to beru jako že se mnou chceš chodit." Zašklebil se na mě a já se začervenala jako rajče v zimě. ,,Ty seš debil, jasně že chci být tvoje holka." Po tomhle jsem totiž už hodně dlouho snila. Daniel se ode mě odtáhl a chytil mě za ruku. Hlavou naznačil že už půjdem pryč, než nás uvidí nějaký učitel. Nebylo by příjemný kdyby byl učitel ten první člověk co by o nás věděl.

Doprovodil mě až domů, kde se semnou rozloučil a dal mi pusu na tvář. ,,Uvidíme se ve škole čau." A už byl pryč, pomalu zavřu dveře a běžím do svého pokoje. Skočím do postele a začnu radostí ječet do polštáře. OMG já chodím s Danielem, já sním fakt chodím, není to jen sen? Neupadla jsem do kómatu? Vážně se to děje. AAAAAAAAAAAAAAAAA my jsme se políbily, moje první pusa a navíc s klukem mých snů. Já to snad nerozdejchám. Nějak mám náladu na romantický filmy asi si jich pár pustím a pak to napíšu holkám.

O pět hodin později...

A sakra ono už je tak pozdě? No nic asi půjdu spát a holkám to řeknu až ráno ve škole. Převlíknu se do pyžama a lehnu si do postele. Než usnu myslím na to co se dneska stalo s Danielem a usínám s tím nejdebilnějším úsměvem na tváři.

Ráno 6:00

CRRRR CRRRRR CRRRRR CRRRRR CRRRRRRR CRRRRRRR

Vůbec se mi nechce vstávat zdál se mi takový hezký sen že chodím s Danielem a- počkat ona to je realita. Vstanu z postele a jdu ke skříni, vytáhnu z ní oblečení který jsem si už hodně dlouho chtěla vzít do školy ale neměla jsem na to odvahu. Vlasy si nechám rozpuštěný a jdu se najíst. Už bude skoro půl osmý, tak se připravým a jdu do školy. Po cestě se ke mně přidá Eva.

,,No tak stalo se včera něco? Vůbec si mi neodepisovala na zprávy bála jsem se že tě někam odtáh a zavraždil." Jaké to hezké přivítání od Evy.

,,Taky ti přeju dobré ráno, a odpověď na svojí otázku se dozvíš až ve škole s Týnou. Teď už pojď nebo přijdem pozdě na matiku, víš jak je ten kokot nasranej když přijdem o dvě sekundy pozdě."  Eva jen nevěřícně zakejvá hlavou ale nic neřekne.

Došly jsme do třídy skoro se zvoněním a rychle se posadily. Přišel tam Prokop a hnedka nám začal říkat o tom testu  co se bude psát zítra. To bude dlouhá hodina pomyslím si.

Hnedka jak zazvoní na přestávku se zvednu a dojdu k Týně a Evě. Začala jsem jim tam povídat o tom všem co se stalo a oni jen šokovaně koukali. Jak povídám tak někdo obmotá ruce kolem mého pasu, leknu se ale když se podívám kdo to je zklidním se a furt se cítím trochu nesvá že to dělá před holkama. Oni na to nic neřekly jen koukaly jako by viděly, co já vim něco. Daniel si nejspíš všiml že jsem trochu nesvá tak se mě pustil, dal mi pusu na tvář a beze slova odešel za svými kamarády.


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 26, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Co ode mě čekáš?Kde žijí příběhy. Začni objevovat