Selamın aleyküm ✨
Kuzenin seninle evlenmek istese ne tepki verirsin ?
↪️Kabul etmem , kuzenlerim dünya ahiret kardeşim sjshsykbfpşögwq
Kızlar babalarına benzeyen erkeklerle evlenirmiş sencede öyle mi ?
↪️ Eğer böyleyse evlenmem daha iyi .
Çok sevdiğin halde ilişkini bitirecek bir sebep ?
↪️İhanet.
Zıt karaktere mi yoksa benzer karaktere sahip cinsler daha mutlu olur ?
↪️benzer karakter
Kadınlar mı daha duygusal Erkekler mi ?
↪️Abi net kadınlar.
Bir kızın / oğlun oldu eşin ismini önerdi sizde kabul ettiniz.yıllar sonra öğrendin ki bu isim eşinin eski sevgilisinin ismiymiş . Nasıl bir tepki verirsin ?
↪️ Kestiremiyorum , büyük olay olur
Süt annen var mı ?
↪️ Hayır
Babanızın annenizi aldattığını öğrensen ne yaparsın ?
↪️ İlk anneme söylemem , üzülmesin diye . Babamla konuşurum işe yaramazsa anneme söylerim.
Milli eğitim bakanı olsaydın neler yapardın ?
1. özel okul ile devlet okulu arasındaki farkı en aza düşürürdüm. Bildiğimiz üzere özel okullarda sözlü notları ile ortalama şişiriliyor.
2.bazı okullar kolay bazı okullar zor sınav yaptığı için bunu dengelemek adına kendim sınav hazırlayıp okullara gönderirdim.
3.Doğu-Batı arasındaki farkı kaldırmak adına doğuda çalışan öğretmenlere maaş takviyesinde bulunurdum . Çünkü puanı iyi olan çoğu öğretmen doğuya gitmek istemiyor .
4. Yks sınav koşullarını değiştirirdim. Şöyle, Bütün mesleklere kendi alanlarında sınav yapardım. Örneğin tıp fakültesinde okumak isteyenler tıp fakültesi sınavına girsinler .
5. Bir diğer sorun işsizlik. Şöyle bu kadar fazla üniversite açmazdım çünkü mesleğin değeri her önüne gelen üniversite kurduğu için okumayı basitleştiriyorlar.
6. Lise eğitimini zorunlu olmaktan çıkarır mesleki eğitim kurslarına gönderirdim örneğin marangozluk meslek eğitimi , koförlük meslek eğitimi her insan üniversite okuyamıyor. Okusalarda işsiz kalan oldukça çok böyle olunca kendilerine çalışacak bir yer bulabilirler.
Musmutlu bir günün olsun. Allah'a Emanet Ol.🌹
Hoş kal ’