Kατεβηκαμε απο το αεροπλανο, πηραμε τις βαλιτσες μας και βγηκαμε εξω. Γυρισα να κοιταξω πισω μου και καταλαβα οτι μονη μου ειχα βγει τελικα γιατι ο Λιο ειχε μεινει πισω και μιλαγε με ενα αγορι. Τους πλησιασα και τον κοιταξα καλυτερα. Ηταν ψηλος, μελαχρινος, με καστανα ματια.
Λ:' Κατερινα ελα να σου γνωρισω καποιον'. Μου φωναξε ο Λιο και σταθηκα διπλα του.
Λ: Μανο απο εδω η Κατερινα, Κατερινα απο εδω ο Μανος. Ειναι παιδικος μου φιλος.
Ε:χαρηκα.
Μ:'κι εγω. Πως και γυρισες Ελλαδα; Ελεγες οτι η Αμερικη ειναι η πατριδα που θελεις να μεινεις.' ειπε και στραφηκε παλι στον Λιο.
Λ:αλλαζουν οι ανθρωποι.
Μ:το βλεπω. Εγω πρεπει να φυγω γιατι θα χασω τη πτηση μου. Λιο χαρηκα που σε ξανα ειδα και Κατερινα να τον προσεχεις ειναι πολυ επιπολαιος.
Ε:αντιο.
Προχωρησαμε χωρις να μιλαμε ωσπου βαλαμε τα πραγματα στο ταξι και ξεκινησαμε για το σπιτι μου.
Ε:τι επαθες;
Λ:τι εννοεις;
Ε:φενεσαι προβληματισμενος. Δεν τον συμπαθεις τον Μανο;
Λ:τον συμπαθω πολυ. Απλα καταλαβα ποσα χρονια ειχα να ερθω.
Ε:ποτε εφυγες; Για Νεα Υορκη.
Λ:εφυγα στα 17. Εχω να ερθω 11 χρονια και δε ξερω νιωθω....περιεργα.
Ε:'ολα θα πανε μια χαρα. Στο υποσχομαι.' του ειπα και του εσφυξα το χερι.
Φτασαμε στο σπιτι μου, φορτωσα τις βαλιτσες μου στον Λιο και χτυπησα το κουδουνι.
Μα:παιδι μουυ. Μου λειψες. Καλε πως μεγαλωσες ετσι, γυναικα εγινες.
Ε:μαμα ηρεμησε 1 μηνα εχεις να με δεις, δεν αλλαξα.
Μπ:πριγκιπισσα, πως εισαι;
Ε:καλα μπαμπα μου.
Μα:Λιο αγορι μου, μονος σου τις κουβαλας τις βαλιτσες;
Λ: 'ε ναι κυρια Γεωργια η πριγκιπισσα βλεπετε μου τα φορτωσε και εφυγε. Γομαρα.' ψυθιρισε για να μην τον ακουσουν και τον κλωτσησα.
Λ;ΑΟΥΥ.
Ε:τι επαθες Λιο μου; πονας;
Λ: θα σε κανονισω αργοτερα σουπια.
Μα: Παρη βοηθησε το παιδι με τα πραγματα.
Μπηκαμε μεσα και ειδα οτι το σπιτι ειχε αλλαξει. Το ειχαν βαψει σε αποχρωσεις του γκρι και ασπρου και ειχαν αλλαξει αρκετα επιπλα.
YOU ARE READING
I Loved You First.
Fanfiction~Η συνεχεια της ιστοριας you changed me.Ειναι απαραιτητη η αναγνωση του πρωτου βιβλιου.~ Η Κατ και ο Αρης συνεχιζουν τις ζωες τους μακρια ο ενας απο τον αλλον. Η επιστροφη της Κατ ομως στην Αθηνα θα διαταραξει τη καθημερινοτητα του Αρη.