25/10/2020

186 10 5
                                    

1 hafta önce birşey öğrendim Han, Yeji'nin sevdiği biri varmış. Bazen merak ediyorum, ben çok kötü bir insanmıyım? Ben çokmu çirkinim? Neden hayatımdaki herkez benden uzaklaşıyor? Bilmiyorum, bilmiyorum, bilmiyorum. Lanet olsun hiç bir şey bilmiyorum. Bildiğim tek şey mutsuz olduğum. Yorgun, tükenmiş olduğum.

Kabul etmek istemiyorum, anlamak zor. Nasıl unutabilirim, bana yalan söylediğin günü.
Bang Chan I dont want accept it

Yanlız olan ben, bu yere ait değilim.
Han Alien

3. Kişi ağzından anlatım;
Yeji artık birşeylerden şüpheleniyordu. Hyunjin hiç gülmüyordu ki bunu Felix'den beklerdi. Tüm gün hayalet gibiydi. Birkaç kez ağlayarak deftere birşeyler yazdığını görmüştü. Hyunjin'in evi ile Yeji'nin evi karşı karşıyaydı fakat Hyunjin okuldan sonra kaybolduğu için Yeji evine tek dönüyordu.

Bugün Hyunjin'in eve vitmesine şaşırmıştı. Koşarak Hyunjin'e yaklaşıp kulaklığının birini aldı. Tam Yeji kulaklığı taktığında şarkı değişmiş ve Hyunjin ona dönmüştü. Normalde olsa sohbet ederdi fakat nedense Fake Love şarkısında gözleri doluyordu. Neyseki şarkı bitmeden eve gelmiş ve dağılmışlardı.

Diğer bölüm 3. Kişi ağzından olacak. Kendinize iyi bakın, Stray Kids ile mutlu kalın. Bide sakın ağlamayın. :)

AŞK DEFTERİ (STRAY KIDS/HYUNJIN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin