01/11/2020

165 12 6
                                    

Han, ben artık dayanamıyorum, seni bırakıp gitsem kızmassın dimi? Ben yoruldum Han, anla beni. Her gün aynı fırtınada çok yoruldum. Yaralıyım ben, insanı sevgi iyileştirir ama beni seven yok, iyileşemiyorum ben. Ben mutlu olmaya gidiyorum Han. Keşke seni de götürebilsem oraya. Ama ben gidince üzülme Han, sayfalarım boş kaldı diye. Yazmaya üşendiğimde konuşuyordum senle, yine konuşurum. Ama üzülme. Elveda Han, tek derttaşım, elveda.

Tekrar görüşeceğimiz güne kadar hoşçakal, hoşçakal.
Bilen varmı, bilen varmı nasıl hissedirdiğini.
Tekrar görüşeceğimiz güne kadar hoşçakal, hoşçakal.
2ne1 Goodbye ~Sevgilim Yeji'ye~

3. Kişi ağzından anlatım;
Yeji artık sevdiği çocuğa açılma kararı almıştı. Onu iyileştirmek, güldürmek istiyordu. Okul çıkışı Hyunjin'i ararken çatıda, ağlayarak defter yazan Hyunjin'i gördü. Aklından 'umarım atlamaz' diye geçirirken çatıdan düşen Hyunjin'i görmesiyle beyninden vurulmuşa dönmüştü. Koşarak Hyunjin'in yanına gitti. Başında ağlarken tek tesellisi okulun 3 katlı oluşuydu. Ambulans gelince sevdiği adamla birlikte ambulansa girdi. 3 saat içeride kalan Hyunjin ve dışarıda yazdığı defteri okuyan Yeji. Çeşkelerin telafisi olmaz ya, Yeji onu yaşıyordu. Eğer daha önce Hyunjin'e sevdiğini söyleseydi belkide ikiside mutlu olurdu. Gözünün önüne bembeyaz, gözleri kırmızı ve mor karışımı olan Hyunjin geldikçe delircek gibi oluyordu. 5 saatin sonunda doktor çıkmıştı fakat söylediği 4 kelime Yejiyi yıkmaya yetmişti.

"Hastayı kaybettik, geçmiş olsun"

Fakat Yeji'nin gerçeklerden haberi yoktu...

Sonraki bölüm final ve angast olmayacak. Ben daha okuyamıyorum ki yazayım.
MUTLU KALIN...

AŞK DEFTERİ (STRAY KIDS/HYUNJIN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin