Ložnice, kterou mi přidělili byla šedě zbarvená a větší než ta, co jsem měla doma, tudíž jsem si nemohla stěžovat. Dokonce i vlastní koupelnu jsem měla. Celý interiér ložnice a koupelny ladil do tmavých odstínů. Vyčerpaně jsem si lehla na postel a zavřela oči.
---
,,Na jejím místě bych z toho množství informací zešedivěla," prohlásila Ignis Flame. Společně s Tenem, Reinou a Devanem jsme seděli ve společenské místnosti.
,,Třeba jsi už dávno zešedivěla. Aspoň bych konečně pochopil, proč si barvíš hlavu na tak hnusnou barvu," vrhl k ní její bratr zamračený pohled.
Reině v koženém obleku zajiskřilo v očích. ,,Štve tě, že aspoň něčím je zajímavá?" vrhla k Tenebrisovi úšklebek. Ten se ještě víc zamračil.
,,Kde jsou ty časy, kdy jste se všichni měli rádi," povzdechl si Devan.
,,Ty nikdy neexistovaly, Devane," zasmál jsem se.
,,Ještě horší," zakroutil pobaveně hlavou.
,,Fajn, konec zábavy. Máme spoustu věcí na práci. Za 15 minut v konferenční místnosti. Devane, ty se setkáš s Narreth a zacvičíš ji," dal jsem všem rozkaz a odešel ze společenské místnosti.
---
,,Na zelenáče si vedeš dobře," řekl udýchaně Dev.
,,Nikdy jsem nebyla zelenáč."
,,To je pravda."
,,Jsem ráda, že jsi v pořádku," narovnala jsem se s cvičnou holí v ruce. Devan mi oplácel pronikavý pohled.
,,Nápodobně," pousmál se. ,,Dokonce jsi mi i chyběla," šibalsky na mě mrknul.
,,Není možné," přešla jsem k němu a dloubla ho do žeber. Ten se tomu pouze zasmál. Přešli jsme k lavicím na kraji tělocvičny a napili se. ,,Kde se vlastně nacházíme?" dopřála jsem si další doušek vody.
,,Podzemní tunely a chodby jsou pod celým Thallionem. Zázemí Narušitelů se nachází mezi Medietas a Etri."
,,Proč zrovna mezi Etri?" zeptala jsem se.
,,Etri je ze všech ústředních měst nejbohatší. Naši Cirkos - vládci větru - ho nazývají město krutého vichru."
,,Hádám, že přezdívka mluví za vše."
,,To teda jo," položil svojí láhev zpátky na lavici. ,,Co ti řekl odraz v rozřazovací kabině?" otočil se na mě po chvíli.
Nervózně jsem se na něj podívala. Měla jsem mu říct pravdu nebo zalhat? Mé instinkty přímo křičely, ať mu řeknu něco jiného.
,,Pýcha tě srazí na kolena a důvěra ti setne hlavu," řekla jsem první výmysl co mě napadl. ,,Co řekl tobě?"
,,Píchají trny, ale trpí růže," odpověděl. ,,Odraz ti slouží jako takové vodítko k tvé moci. Aspoň tak to funguje u 'nebezpečných'. Ti, co nejsou vyřazeni, si z rozřazovací kabiny nic nepamatují. Tvé by mohlo být spojené s Decessus."
,,Tenebris je Decessus, že?" ujistila jsem se.
,,Ano."
,,A jak probudím svojí moc?"
,,Jak již řekl Owl, někteří ji umí ovládat už od narození. V mém a tvém případě ji probudí jistý lektvar, který tvoří lidi z Urbs. Jednou za pár let ukradneme několik dávek. Od mého rozřazení nikoho nepotkal osud 'nebezpečného'. Je nás míň a míň. Ti, co žijí v Medietas slouží v ochrance, jsou ve speciálním vězení nebo jsou popraveni..."
ČTEŠ
Narušitel
Science FictionPředstavte si planetu, které vládne systém rozřazení. Máte dvě možnosti, buď budete označeni za neškodné, kteří mají normální život, nebo za nebezpečné. Jakmile budete označeni za nebezpečného, vaše existence končí. - Narreth a jejího nejlepšího pří...