Nao Hiyori vagyok. Egy 16 éves lány akinek a kedvenc hobbyja a gördeszkázás. Mindenki azt mondja hogy a gördeszkázás nem lányoknak való mert könnyen meg lehet sérülni. Ez engem annyira nem izgatott. Kiskoromban szertornász voltam de kb 5 év után abba is hagytam mert a versenyeken ki nevetek. Ez mind megváltozott amikor 9 évesen találkoztam egy vörös hajú velem egykorú sráccal akivel mindig jóba voltunk és együtt csináltunk mindent.
-Szia Reki vagyok -mutatkozott be.
-Szia én Hiyori vagyok. Mi az a kezedben?
-Ja, ez egy gördeszka mostanában kezdtem el vele menni de elég sokszor élesek😅. Ki akarod próbálni?
-Hát én lehet hogy ügyesebben megyek vele mint te -mondtam nagyképűen.
Amikor rá álltam és legurultam egy dombról éreztem a szelet és annak susugó hangját, csodálatos volt ez az érzés annyira szabadnak éreztem magam.
Edtől a napról kezdve kezdtünk el Rekivel barátkozni. A későbbiekben megismertem még egy fiút aki velünk gördeszkázott de egy versenyen megsérült és abba hagyta a deszkázást.
Szerencsére Rekivel egy iskolába jártunk és suli után mindig együtt logtunk és az órákon is a gördeszkázás járt a fejünkben.
Egy nap új diák jött az osztályba akit Hasegawa Langának hívtak, gyorsan össze barátkoztunk vele.
Innentől kezdve alkotunk egy 3mas csapatot és meg tanítotuk Langának a gördeszkázást.
A fiúk mindig ki hívták az "S"-ben embereket versenyezni. Késöbb megismertünk Miyat, Joet, Cherry, és Shadow-ot na meg persze Adamot.
Így mondhatni egy csapat lettünk Adamon kívül.
Én nem nagyon szoktam részt venni az "S" -ben de van belépő matricám oda. Reki sokszor a fejemhez vágja hogy sokkal jobban gördászkázok mint ő. Talán azért is nem akartam részt venni a versenyeken mert én lennék az első lány aki az "S"-ben indul. Nagyon szeretek deszkázni de nem szeretek versenyeken indulni mert félek hogy leégek mindenki elött.
YOU ARE READING
Szerelem gördeszkája
RomanceEz a story az én szerelmemről Rekiről és rólam fog szólni és hogy egy barátságból hogy lett szerelem. Hogy hogyan lettem a világ legjobb gördeszkájása. Előre is bocsánat a helyesírásomért😅