2. Megmutatom mit tudok

96 12 0
                                    

Tehát el kezdődött a viszaszámolás.
1
2
3
Mind a ketten gyorsan felugrotunk a deszkánkra és elindultunk.
El is csodálkoztam hogy Miya ilyen gyorsan tud menni.

- Mi az nem bírod a tempót? - kérdezte Miya.

Ahogy ezt ki mondta én elkeztem  gyorsabban menni és fej-fej mellett haladtunk.

- Ilyen gyorsasággal nem bírod majd bevenni a kanyart. - közölte Miya.

- És ezt ki mondta neked? - kérdeztem tőle magabiztosan amikor pont a kanyar elött voltunk pár méterrel.

Gyorsan meg is előztem Miyát és meg csináltam azt a trüköt amikor a deszka az élére áll és úgy vettem be.
Miyának  csak csodálkozott hogy még nem látott engem így deszkázni de ő nem adja fel és próbál meg előzni.
Megint egymás mellett mentünk amikor én egy kicsit le lassúltam.
Hallodtam amikor a nézők között két ember beszélget.

- Ki ez a lány? Nem ládtam még itt deszkázni de nagyon gyors.

-Nem tudom de nagyon menő hogy lépést tud tartani Miyával.

Ez pont arra emlékeztet hogy amikor voltam régen ilyen szertornász versenyeken akkor mindig arról folyt a duma hogy milyen béna vagyok de ez pont az ellenkezője volt és ez boldoggá tett. Ez még nem volt minden  verseny közben oda üvőltöte Reki és Langa.

- GYERÜNK!! HIYORI!!!!

Ez verseny közben olyan volt mint ha kaptam volna egy löketet és gyorsabban mentem volna.
Elérkeztünk a pálya ahoz részéhez ahol  zárt volt a tér és nagy vas darabok voltak fel akasztva, és olyan volt  mint ha egy hídon mentünk volna keresztül. Tudtam hogy nem fogom úgy megnyerni ha az egyenes úton megyek keresztül így röviditenem kellet. Ládtam egy  felakaztott vasdarabot ami mozgott egyenletesen így azt gondoltam hogy arra rá ugrok és úgy előrébb fog lökni így meg fogom tudni előzni Miyát. Azt gondoltam miért is ne meg próbálom.
Amikor ráugrottam a vasdarabra mindenki csodálkozott beleértve engem is hogy sikerült. Igen ám ez mind jól is ment amikor a leérkezésnél voltak gondok. Túl forgott a gördeszkám és éreztem hogy lábbal nem tudok majd  ráálni az érkezésnél. Nem tudom hogy honan jött nekem de nyilván reflex-ből de a levegőben megfordultam és a kezem volt a deszka felé és kézenállva érkeztem le így ki tudtam a deszkát egyenesbe hozni. Sokkal könnyebben tudtam kézenállva menni mint azt képzeltem. Pár másodpercbe telt mire vissza tudtam állni a deszkára két lábbal.
Pár pillanat alatt Miya csak ennyit mondott.

- MIIII???

Anak ellenére hogy kicsi kitérőt tetem  sokkal előrébb voltam mint Miya de attól még  jobban meghajtottam magam hogy gyorsabban menyek és hogy tényleg ne érjen be engem Miya.
Miya még így is próbált gyorsabban menni és megelőzni még a köztünk lévő nagy távolság ellenére is. Már a végén olyan gyorsan mentem hogy azt hittem hogy a végén nem fogok tudni majd megálni,  alig volt egy pillanat hogy ládtam a célt és már be is értem  és nyertem. Amikor beértem ládtam Langát és Rekit oda jöttek gratulálni és nagyon boldogak voltunk.

-Nah Miya nem akarsz valamit mondani Hiyorinak? - kérdeszte Reki.

- ömmm  elismerem hogy nagyon jó vagy de hogy csináltad azt a trükköt a végén én ezt kinézni se bírtam belőled fantasztikus volt.

- Ja hogy az öm régen 5évig szertornász voltam 😅.

Megvártuk az "S" végét és haza felé kezdtünk menni. Út közben is beszélgetünk.

- Nagyon jó voltál Hiyori. - közölte Langa.

- köszi.

- Majd egyszer szeretnék veled a jövőben versenyezni.

- Persze csak utánam. - mondta Reki mosolyogva.

Ezután elköszöntünk Langától és Reki haza kísért.

- Akkor holnap találkozunk.
Lepacsiztunk és Reki elment

Szerelem gördeszkájaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin