Egy új napra viratunk én szokásosan elaludtam, úgy hogy nagyon siedtem mert Langa és Reki már várnak rám. Szóval gyorsan fel pattantam a gördeszkámra és el mentem Rekiékhez.
- Jó reggelt - köszöntek
- Jó reggelt. Bocsi hogy elkéstem egy kicsit bealudtam😅.
- Semmi baj tőled ezt már meg szoktuk. - mondta Reki nevetve.
- Reki délután segítenél egy kicsit helyre hozni a gördeszkámat? egy kicsit szorul a kereke.
- Persze ma úgy is "S" van.
Mikor vége lett az iskolának egyből a műhelybe mentünk Rekivel hogy helyre hozzuk a deszkát.
- Hiyori mit szólnál ha új kerekeket tennénk bele?
- Oké. Olyat szeretnék amivel gyorsabban lehet menni.
- Rendben. Ja amúgy vigyáz a gördeszkákra a földön ne hogy eles bennük.
Én mintha meg se halodtam volna ezt a mondatot úgy ment el a fülem melet. Lehet hogy Reki ezt elkiabálta vagy nem kopogta le.
- Ide tudnád adni a fogot? Ott van az asztalon. - mondta Reki.
Én ahogy fordultam meg pont rá léptem egy gördeszkára és előre kezdtem dőlni amikor Reki elkapott. Egy pillanat alatt lepergett a szemem elött az életem.
- Köszi.
- Mondtam hogy nézz a lábad elé. - mondta egy kicsit szigirúan.
- Szerintem egy kicsit változtatok deszkám stilusán.
- Nah és vannak ötleteid hozzá?
- Hát nem nagy dolog csak fekete ilyen lila lángokkal.
- Rendben de én most megyek egy kicsit Langáékkal deszkázni majd gyere te is a és onnan megyünk az "S"- be.
1 óra múlva már kész is lett a deszkám.Rögtön el is indultam és amikor taliztam Rekiékkel akkor lepacsiztunk és elkeztünk deszkázni Langaval, Rekivel és Miyaval.
-Nagyon jó lett a deszkád Hiyori. - mondta Reki.
-Igen nem lett annyira rossz. - mondta Miya beképzelten.
-Szerintem a deszka nagyon illik hozád. - mondta Langa.
-Nah akkor ki is próbálom milyen lett.-mondtam izgatottan.
Mentem vele pár kört és könnyeben tudtam vele mozogni mint az elöző kerekekkel.
-Mit csináljunk még van 2 óránk az "S" kezdetéig. - vetette fel Miya.
Ezt ahogyan ki mondta utána a fiúknak el kezdet korogni a hasuk.-Szerintem egyre gondolunk.
Elmentünk Joéhoz aki egy éterembe dolgozik és pont zárás elött értünk oda. Természetesen Cherry is ott volt.
Gyorsan meg kajáltunk és mentünk az "S" - be.
Amikor oda értünk és bementünk szokásosan nagy volt a nyüzsgés.
Megálltunk a nagy tömeg közepén és vártunk. Amikor Miya megszolalt.- Tényleg Hiyori téged még nem ládtalak versenyezni. Nem akarsz jönni egyet?
- Bocsi de nem.
- Nah miért félsz hogy megverlek? -
kérdezte nagyképűen.- Persze hogy legyőznék egy ilyen taknyost. - válaszoltam neki.
- Akkor bizonyítsd! Egy ilyen lányt könnyű lessz megverni.
- Rendben Miya akarsz fogadni? - kérdeztem.
- Szerintem semi értelme de legyen. Ha én nyerek meghivsz egy rámenre.
- Komolyan csak ennyi? Oké ha én nyerek akkor elfogadod hogy jobb vagyok nálad.
- Rendben van 10perced felkészülni a küzdelemre. Ez után Miya arébb ment és én meg fogtam Reki és Langa karját és elráncigáltam őket.
- Jaj mit csináltam. - Mondtam aggódva.
- Ne fújd fel úgy a dolgokat Miya a barátunk mindig együtt deszkázunk tudod hogy milyen. - mondta Reki.
- Igen de még nem versenyeztem az "S" -ben.
- Hidd el Hiyori sokkal jobb az "S"-ben
deszkázni mint bárhol máshol. - felelte Langa.- Köszi de mi lesz ha...
- Semi nem lesz legalább fogunk téged látni gördeszkáznik élesben.
- Jaj most menem kell van 1p hogy a rajthoz menyek. - feleltem idegesen majd elindultam amikor Reki közbe vágott.
- Nyerjél!
Oda értem a rajthoz és már ott várt rám Miya.
- Azt hitem beiedtél.
- Persze hogy nem. De én téged féltelek hogy porrá leszel álázva.
- Hu milyen nagy lett valakinek a szája, ajánlom hogy ne fogd visza magad. - közölte Miya.
- Nem is terveztem.
Ekkor elkezdet a lámpa világitani és úgy mond vissza számolni.
YOU ARE READING
Szerelem gördeszkája
RomanceEz a story az én szerelmemről Rekiről és rólam fog szólni és hogy egy barátságból hogy lett szerelem. Hogy hogyan lettem a világ legjobb gördeszkájása. Előre is bocsánat a helyesírásomért😅