6. Egy Kis Deszkázás

57 7 1
                                    

- Azta ez a hely hatalmas. - mondta Miya.

Mindenkinek káprázott a szeme ettől a helytől.

Megáltun a hotel előtt és láttuk egy deszkás parkot egy ucányira tőlünk.

- Gyorsan pakolunk be és irány a park. - mondta Joe.

Nekünk a szobánk a 3.emeleten van.
Liftel mentünk fel de nem tudtunk együtt menni mert túl sok volt a holmink és külün váltunk én Reki  meg Miya együtt mentünk egy külön lifttel. Kész labirintus ez a hely nem találjuk a szobánkat.

- Váljunk szét és ha megtaláljuk a szobát akkor majd szólunk egymásnak. - tanácsolta Miya.

Én tovább mentem egyedül, amikor egy lány jön a keszében dobozok voltak egymás hegyén-hátán mikor  hirtelen össze ütközünk.

- héj nézz a lábad elé. - szólt oda nekem.

- bocsánat. - mondtam majd segítetem neki össze szedni a dobozokat.

- nem kértem a segicségedet.

Oda jött hozzám Miya és Reki.

- Végre megvagy Hiyori. Megtaláltuk a szobát gyere. - közölte Reki.

- És ki az új barátod? - kérdezte Miya.

- Jah hát ömm......

- Kisa vagyok. Örvendek a találkozásnak. - mutatkozott be Reki elött hajongva.

- jah..... Ő Reki és Miya. - Mondtam összezavarodva.

-Gondolom te is indulsz a gördeszka versenyen ugye? - kérdezte Reki.

- hát persze de ez inkább egy világbajnokság mint egy egyszerű verseny.

- Azta remélem fogunk veled deszkázni. - mondta Miya.

- Velem deszkázni max a hátamat lesed mert elöted fogok beérni a célba. - monta a csaj magabiztosan.

- Az még nem olyan biztos. - jelentettem ki.

- Akkor most nem akarjátok megnézni hogy mit tudok?

- De. - monta Reki.

- Neked bármit... Ugyértem találkozunk majd a parkban. - monta Kisa elpirulva.

*egy kicsivel később*

- Ti látjátok valahol Kisát? - kérdeztem.

- Nem túlzottan nagy a tömeg. - jelentette Miya.

- Nekem valahogy furcsa ez a lány. - Mondtam aggódva.

- Szerintem meg kedves csak még nem ismerted ki eléggé. - nyugtató Reki.

-Lehet hogy igazad van.

Nézünk körül és még mindig nem látjuk Kisát amikor hirtelen ránk köszöntek megijedtunk és abban a pillanatban hátra fordultunk mire feleszméltünk rájött ünk hogy Cherry megy Joe az.

- Hali. Kerestek valakit? - kérdezte Joe.

- Öm igen egy lány Hiyorival egy magas és zöld a hajszíne nem ládtátok? - kérdezte Reki.

-Nem de szerintem tudom hol van ott ahol Langa a "menő" deszkásoknál.

Elmentünk hozzájuk és megládtuk őket ahogy nagyba már barátok és lepacsiznak egymással én csak ott álltam és csodálkoztam amikor Lang oda szólt.

- Gyertek!!!!

Oda mentünk hozzájuk és közbe csodálkozzunk a profi deszkásokon akik egymás után nyomták a menőbbnél menőbb trükköket.

- Imádom ezt a helyet valami csodálatos. Ja és be szeretném mutatni..... - mondta Langa mikor közbe vágtam

- Igen ő Kisa pont őt kerestük.

- Hali újra, nah jöttök ki próbálni a pályát?

- Ezt még kérded. - mondta Reki majd ment a pálya felé és mindenki követni kezdte.

Addig deszkáztunk amíg be nem sötétedet és rá nem jövünk hogy sötétbe alig látunk így vissza mentünk a szállodába. Nagyon jól éreztem magam és örültem hogy megismerhedtem azt a lányt.

Itt egy új rész remélem jó lett. Bocsi hogy sokat kell várni hogy ki jöjjenek az újabb részek.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 23, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Szerelem gördeszkájaWhere stories live. Discover now