5. Utazás

77 8 4
                                    

Reggel 5ora van én elöbb fent voltam mint a többiek és reggeliztem amikor Reki le jött mint egy zombi. Olyan kómás fejjel jött le mint aki egész este nem aludt volna de nem mintha én aludtam volna a nagy izgatotságtol.

- Jó reggelt úgy nézel ki mintha nem aludtál volna egész éjjel. - közöltem neki.
Erre ő nekem rohat és meg rángadta a vállamat azt üvöltözte hogy

-MEGYÜNK HAWAIIRA!!

- oké oké felfogtam. - Mondtam nyugodtan.

-héj hol találkozunk a többiekkel?

-jaj meg ezt se tudod hát a reptéren.
Pár perccel késöbb le jött Reki anyukája és le hozta a csomagokat.

-itt vannak a csomagok indulhatok.
Úgy mondta mintha örülne hogy Reki nem lessz othon.

- Gyorsan öltözetek fel és indulás. - mondta Reki anyja felpörögve.

Pár perccel később megint jött Reki anyukája hogy már be pakolt a kocsiba és fel volt hábordova hogy mi lassan készülődunk. Nagy nehezen elkészültünk és elindultunk, egész út közben azt hallgattam ahogy Reki anyukája oszt ki minket. Életem egyik leghosszam autokázása volt amikor végre valahára megérkeztünk. Egyből mikor kiszálltunk a kocsiból meg ládtam Langáékat a reptér elött. Ki vettük a csomagokat a kocsiból mikor Reki anyukája körbe csókolgadja a fiát és engem is megölelt, olyan volt nekem mint egy pótanya. Oda is mentünk Langáékhoz.

- Ohayo. - köszönt Langa nyugodtan.

- Sziasztok na felkészültek?-Mondtam izgatottan.

- Nagyon. - mondta Langa.

- Induljunk!!! - parancsolta Reki.

- Ohh valaki nagyon felpörgött. - közölte Miya.

Be is menttünk bejelentkeztünk meg az iratainkat is átnézték és vártunk hogy mikor lehet be menni a repülőre. Én addig vettem a boltba egy kávét és azt iszogadtam hogy ne aludjak el.

- Nézzétek milyen sima a kő. - mondta Reki  csodálkozva. És a deszkája felé nyúlva.

- BAKA meg ne próbáld. - figyelmeztetem rá.

Mindenki elmosolyodott mikor végre kijelezték hogy mehetünk a repülőre fel is szálltunk és kerestünk hogy hol a helyünk a kártya szerint, milyen véletlen hogy pont Reki mellet ültem.

- Amúgy hol van Cherry? - kérdeztem aggódva.

Erre a mögöttem ülő Joe azt mondta.
- Elvileg valami magán repülővel jön.

Pár perc alatt fel is szálltunk és a levegőbe csodáltuk a napfelkeltét amikor egy rózsaszín fekete repülő haladt el meledtünk.

- Várjunk csak a nem Cherry?? - mondta Reki csodálkozva.

- Felvágós. - közölte Miya.

Szerintem egész utat végig aludtunk mert nagyon fáradtak voltunk. Olyan gyorsan eltelt ez a 6óra hogy észre se vedtük. Amikor szállt le a gép ládtuk a hatalmas óceánt.

- De gyönyörű sokkal szebb mint othon. - mondta Reki ragyogó szemekkel.

- Igen de ez óceán és nem tenger sokkal veszélyesebb és hatalmas. - figyelmeztetem rá. Mivel Reki szerencsétlenebb mint én.

Le is szállt a gép és egy kisbusz vitt minket a szállodához ami nem volt annyira lepukkant hely de nem is az a nagyon népszerű szálló. Itt szálltak meg azok akik külföldről jöttek versenyezni.




Bocsi régen volt rész mert a suli miatt nem nagyon tudtam ezzel foglalkozni szóval lehet hogy a nyáron fogom fojtatni de csak akkor ha ládtom hogy tetszik nektek az amit irok.
Jah és jó nyarat nektek🥰

Szerelem gördeszkájaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن