En Güzel Zamanlar

1.7K 55 72
                                    

sa bir aradan sonra tekrar geri döndüm ✌🏻
Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim hepinizi çok seviyorum ve öpüyorum 🙏🏻♥️
İyi Okumalar 💫

🔞🔞

Kaya yavaş yavaş Endere yaklaşırken geceliğin askısını çoktan indirmiş, kadının çıplak göğüslerini okşamaya başlamıştı.
Ender gözlerini kapatarak kafasını geriye atmış, belli belirsiz mırıldanıyordu. İkisinin de yaşadıkları haz muazzamdı.
Ender gözlerini zorlukla açarken Kayanın kendinden geçmiş bir şekilde bir göğsünü okşayıp diğer göğsünü emdiğini görünce gülümsedi. Adam resmen saatlerdir mama yemeyen aç bir bebek gibi emiyordu göğüslerini...
Kafasını zorlukla kaldırıp Endere baktığında kendisine güldüğünü farketti. Geceliğini bacaklarından sıyırıp yere attı ve üzerine iyice yerleşti. Dudaklarını kadının dudaklarıyla birleştirirken kesik kesik konuşmaya başladı.

K:neye...gülüyorsun
E:zevkten

Kaya Endere bakış attıktan sonra gözlerinin içine bakarak iki göğsünü de avuçlayıp sıkmaya başladı.

E:ahh

Enderin canı yanmaya başlamıştı. Hamilelikten dolayı daha büyüyen göğüsleri daha da hassaslaşmıştı.

E:canım...yanıyo
K:öpsem geçer mi

Kaya tekrar göğüslerine kafasını gömüp dikleşmiş göğüs uçlarına sulu öpücükler bıraktı. Bunu yaparken ağzından çıkan sesler ikisini de daha beter çıldırtıyordu. Ender yerinde duramıyor sürekli kımıldayıp duruyordu. Kaya artık enderin yavaş yavaş kıvama geldiğini farketmesiyle belinden tutup yavaşça yatağa yatırdı.

E:dikkat etmemiz gerek
K:merak etme bebeğim

Doktor birliktelik sırasında dikkatli olmaları, ileri gitmemeleri gerektiğini vurgulamıştı.

Kaya Enderi iç çamaşırından kurtardıktan sonra kendisi de zaten sadece boxer olan vücudunu çırılçıplak bıraktı.
Dilini Enderin vajinasına değdirdiği anda kadından tiz bir ses çıktı. Hareket eden dili kadının vajinasında gezintiye çıkmıştı. Ender artık dayanacak halde değildi. Kayaya yalvaran gözlerle bakıyordu. Kaya dilini değdirdikçe beli istemsizce havalanıyordu. Adamın da ondan farkı kalmamış, kadının içine girmek için hızlı nefesler alıp veriyordu. Kafasını kaldırıp Enderin sağ bacağını hafif büktü. Ender ise sol bacağını çoktan Kayanın beline dolamıştı. Üzerine eğilip belinden tuttu ve hafifçe kaldırdı.

K:hazır mısın
E:hadi...artık

Kaya yavaşça Enderin içine yerleşip ileri geri yapmaya başladı.

K:off

İkisi de gözlerini kapatmış anın tadını çıkarıyorlardı. Kaya biraz daha hızlanırken Enderin inlemeleri artmış yerini çığlığa bırakmıştı. Kaya ise altında yatan kadının içine girmenin verdiği o ilkellik hissiyle daha da hızlanıyor, sürekli "oh"luyordu.

E:ımhh...çok...özlemişim
K:çok...çok...güzelsin

Odanın içinde ikisinin kesik nefesleri ve birleşme sesleri yankılanıyordu. Kaya Enderin tenini teninde hissettikçe çıldırıyordu. Ender de adamdan farksız değildi. Kaya Enderin belinin altına ellerini yerleştirip kendine çekerken, kendi de dizlerini kırıp hafif dikleşerek daha hızlı köklemeye başladı. Ender Kayanın son hamlesiyle kendinden geçip çığlık çığlığa gözlerinden yaşlar geliyordu.

E:ohh

Kaya ise hızını arttırdıkça kendini ulaşılmaz bir dağın zirvesinde gibi hissediyordu. Son noktaya geldiklerinde artık ikisi de hazdan gevşemişti.

Mavi&Siyah Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin