Yenik Düşmek

2.9K 63 75
                                    

Yeni bölüm geldiii...
İyi Okumalar 💗 

Kaya Endere yalvaran gözlerle bakıyordu. Ender Kayanın istediği şeyin farkındaydı. Gözlerini kaçırdı. Kaya buna engel olmak istedi. Eliyle Enderin çenesini nazikçe kavrayıp, yukarı kaldırdı.

K:gözlerime bak
E:yapma

Ender bakarsa ne olacağını çok iyi biliyordu. Kayaya bakmamaya çalışırken o ısrarla kafasını yukarı kaldırmaya çalışıyordu. Bakarsa geri dönmesi imkansızdı biliyordu..

K:Ender gözlerime bak

İlk önce gözlerini buldu bakışları, daha sonra dudaklarına kaydı. Aylar olmuştu gözlerine bakıp, dudaklarını kana kana içmeyeli... En sonunda kendine yenik düştü. Çekimser hareketlerle Kayaya yaklaştı. İşte o andan sonra olanlar oldu. Artık ikisi de birbilerini istediklerinin farkındaydı.

🔞🔞🔞

Enderin yaklaştığını gören Kaya belinden sıkıca kavrayıp kendine daha da bastırdı. Enderin elleri de artık Kayanın boynundaki yerini çoktan almıştı. Yavaşça alt dudağını kavradı kadının Kaya... Dudaklarını kana kana içmeye başladı. Enderin dudaklarının tadı başını döndürmeye yetmişti. Kayanın öpmelerine Ender de karşılık vermeye başladı. Kendini iyice Kayaya bastırıp, boynunu okşamaya başlamışken, bu kez dudaklarını hapsetme sırası ondaydı. Kayanın dudaklarını günlerdir arzuluyordu kadın ama hep kendine engel olmayı başarıyordu. Kayanın alt dudağını kavrayıp, kendi dudaklarına hapsetti Ender... Kayanın nefes almasına dahi izin vermiyordu. Enderin bu hamlesi karşısında Kaya belini sıkmaya başladı.

K:çok özledim seni

Deli gibi öpüyordu Enderi... O kadar şehvetli ve hızlı öpüyordu ki Ender nefes alamıyordu ve bu hoşuna gidiyordu. Kaya dilini de işin içine katıp, dudaklarının içini yalamaya başladı. Kayanın bu hamlelerinin karşısında Ender dayanamayıp kucağına atladı. Artık bilinci yerinde değildi. Enderi kalçalarından sıkıca kavrayan Kaya yatak odasına doğru yol alırken boş durmadı. Kafasını kadının boynuna gömüp emmeye başladı. Enderin boynu kıpkırmızı olmuştu.
Yatak odasına ulaştıklarında Enderi sertçe yatağa bıraktı. Ender can acısıyla inledi.

E:ahh

Kaya Enderin boynuna gömülürken, elleri de kadının bacaklarına gitti. Bacaklarını diz kapaklarından başlayarak okşamaya başladı. Elbisenin bitiş çizgisine geldiğinde elini elbiseden içeri atıp kalçalarını sıkmaya başladı. Üzerinde fazlalık olarak gördüğü elbiseden kurtulurken, Ender de adamın gömleğinin düğmelerini hızla açıp üzerinden çıkarıp attı. Enderin iç çamaşırlarındaydı sıra... Kaya ilk hamle olarak südyenin kopçasını çıkarıp,üzerinden sıyırdı. Gördüğü manzara ağzının sulanmasına sebep olmuştu. Enderin dolgun göğüsleri her zaman deli ediyordu adamı... Göğüslerini iki eliyle okşayıp, sıkmaya başladı. Göğüs uçları dikleşmişti.
Kaya kafasını eğip emmeye başladığı anda Enderden bir inilti koptu.

E:ımhh

Bu Kayanın daha da hızlanmasına sebep oldu. Kayanın göğsüne ısırık bırakmasıyla Ender daha fazla dayanamayacağını anladı. Kayayı kemerinden ve pantolonundan kurtardı. Bu sırada Enderin iç çamaşırını çıkaran Kaya vajinasını okşamaya başladı. Parmağını hafif içeri götürüp geri çıkartıyordu. Okşamalarını derinleştirirken Enderin beli istemsizce havalandı. Artık istiyordu...

K:sırılsıklam olmuşsun

Ender Kayayı bir anda kendine çekip dudaklarına yapıştı.

E:hadi artık dayanamıyorum

Mavi&Siyah Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin