Akın: hangi sınıftasın?
Anonim: 11-C
Akın: Seni buldum galiba
Anonim: Ne ne çabuk
Anonim: Hazır dilim
Akın: Tenefüste sınıfta olucağım Arya
Anoni: Tamam..
Beni bulmuştu keşke başından bu işe hiç bulaşmasaydım keşke keşke!. Derse odaklanmayı seçmiştim ama zil çalmıştı ne ara ya!, Kesik kesik nefeslerin ardından akın sınıfa gelmişti.
Akın"Dışarıya çıkıp konuşalım Arya." ciddi bir ses tonuyla söylemişti bunu sanırım sıçmıştım sıva şimdi Arya
"Tamam nasıl istersen.." diyip arkasından sınıftan çıkmıştım.
Basketbol sahasına gidip ordaki tezahürat verilen seyirci koltuklarına oturmuştuk. Onu kabedecektim..
"Bişey söylemene gerek yok ben gideyim hı." diyip ayağa kalmıştım. Her zaman ki gibi beni bileğimden kavrayıp oturmamı sağlamıştı.
Akın"Konuşucam ama beni bölme Arya olur mu?" diyip gözlerini baka kenetlemişti, tamam anlamında kafa sallamıştım.
Akın"Bana anonim olmadan önce yazdığın gün ben o zaman sana karşı bir his hissetmiştim neden seni kurtardım sanıyordun seni takip ediyordum içiceğimin döküldüğü gün sen telefondan bana yazmıştım o zaman da fark etmiştim ama sen değilsindir diye duygularımı geri bastırmıştım." Nefes verip konuşmasına tekrar başladı.
Akın"Yani o gün anonimin sen olmanı istedim. Ama şuan sana karşı tam olarak ne hissettiğimi bilmiyorum ama, seni öpünce hislerim daha da derinleşti seni görmediğim zaman kendimi kötü hissediyordum Arya. Benimle çıksana Arya ha çocuklarımın anası olsana?" bunu demesini beklemiyordum gözlerim dolmuştu.
"Sende çocuklarımın babası ol o zaman" diyip sarılmıştım. Onun yanında kendimi çok güvende ve huzurlu hissediyordum. Beni göğsüne bastırmıştı kokumu içine çekiyordu. Şuan olmak istediğim yerdeydim ve çok mutluydum bu anın hiç bozulmamasını diledim.
Akın anlatımı
Onu sevdiğimi geçte olsa farketmiştim. Onu göğsüme bastırıp kokusunu içime çekmiştim, oda bu anı bekliyormuş gibi bana sarılmıştı. Saçlarıyla oynarken uyuya kaldığını fark etmiştim. Telefonuna mesaj gelince açıp bakma isteği ile dolmuş taşımıştı içim sonuçta sevgilimdi baksam sıkıntı olmazdı heralde böyle düşünüp telefona uzanmıştım.
Arya elimi tutup omzuna koymuştu diğer elimle telefonu alıp ekranı açmıştım. şifre neydi ki? Doğum tarihimi girmiştim ve açılmıştı. Ardı ardına gelen bildirimleri açıp okumaya başlamıştım. Bu iş hiç hayra alamet değildi ama telefona bakmaktan başka çarem yoktu yoksa uyanacaktı bildirim sesine meleğim.
Mira: Arya çabuk akindan uzaklaş yoksa seni maf ederim kızım!
Arya: Ben akın mira Arya şuan kollarımda uyuyor,
Mira: Yalana bak sen!
Arya: *fotoğraf*
Mira: Akın! Ondan ayrıl!
Arya: Sanane mira ha en azından beni çok güzle seviyor aldatmıyor?
(Bu kişiyi engellediniz.)
Anlaşılan mira bı sure daha canımızı sıkacaktı. Arya benim ruhumdu ruhumu incitmesine kırmasına izin vermezdim hemde onu yeni bulmuşken. Saçlarının arasına küçük bir öpücük kondurup bugün yaşananları düşünmeye koyuldum. Arya'nın yanında kalbim işlevlerini yitirirmiş gibi atıyordu kalbimi kontrol altına alamıyordum dleiye çevirmişti bu kız beni. Onun 11 yıllık sevgisi benim 5 aylık sevgime yeter miydi yeterdi bence sonuçta onu dünyadaki her şeyden çok seviyordum.
Arya anlatımı
Gözlerimi hafif araladığımda akın telefonumu alıp birine birşey yazıp sinirle geri koymuştu saçlarımın arasına öpücük kondurup düşünmeye başlamıştı. Saçlarımla oynuyordu uyandığımı anlamasın ve bu an hiç bozulmasın diye uyuyor numarası yapmıştım. Bı sure sonra kalkıp akına bakmıştım bana kocaman gülümseyerek beni öpmüştü.
Akın"Günaydın güzelim"
"Günaydın çocuklarımın babası"
Akın sırıtmıştı. Sırıtması bile çok güzeldi, ayağa kalkıp etrafa bakınmıştım okul bitmiş olmalıydı. Akın elimden tutup yürümeye başlamıştı.
Akın"Gel seni evine bırakayım çocuklarımın anası"
"Olurr" kısa bir cevap ebrip yeşil gözlerine bakmıştım.
Eve gelince yanağını hafifçe öpüp el sallamıştım. Eve girince babamın sorgular bakışlarına maruz kalmıştım.
Baba"Bu delikanlı kim bakalım kızım" babam kızmamıştı aksine güler yüzle sormuştu.
"Iı… erkek arkadaşım..." Ellerimi saçlarımın arasına daldırıp karıştırmaya başlamıştım.
Baba"Seni üzmez değil mi?" ya baba 3 günlüğüne geldin tek soru sevgilim mi?
"Yok baba neden üzsün?"
Baba"Geri İtalya'ya döneceğim ona emanetsin ona göre" babam burnumu tutup sıkmıştı ayy ne güzel bir duyguydu iki sevdiğim adamın yanım da olması. Rüya gibiydi gerçekten ama değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlış Numara | Texting
Roman pour AdolescentsArya: Ne yanlış numarası ya? Arya: Olsun sen de yakışıklısın sanada konarım