11

3.1K 123 13
                                    

Birisi aşağıda kıracakmış gibi yumruklamasıyla uyanmıştım. "Geliyorum bekle kapıyı kuracaksın." Kapıyı açınca karşımda nefes nefese duran bir adet Dilara. "Ne oldu lan salak." Dilara"Hanım bey ablacığım bir bardak suyunuz varmı?" diyince gülerek kafa sallayıp elimle mutfağı işaret etmiştim. Dilara"Hadi sen giyin ben su içip gelicem" demişti. Yukarıya çıkıp dolaptan yeşil sweetimi ve siyah eşofmanımı giymiştim. Rahat giyinmek doğamda vardı.

Dilara"Giyindin mi pamuk şeker." "Giyindim gel" diyince odaya bam diye dalmıştı hani ahıra atlar nasıl giriyorsa o da odaya o şekilde girmişti. Kankam diye demiyorum maldır kendisi. Dilara"İlaçlarını aldım çantan nerde, çantan hazır mı?" "Çantan şurda, ve çantamı hazırlamadım diliy" Dilara"diliy ne ayol köpek ismi gibi" bir yandan konuşup bir yandan çantamı hazırlıyordu. "Bilmem güzel ekmek mayasının dediği şeyi demem." diyip omuz silkmiştim. Dilara"Ay sus ayol o bir havalandı demesin bana diloş falan, hadi kalkta okula marş marş." diyip beni bileğindan tutup aşağıya sürüklemişti.

**

Dilara"Kuzum sen çantanı al ben geliyorum." diyip çantamı bana uzatmıştı. "Tamam, tamam seni şurdaki bankta bekliyor olucam." Banka doğru ilerleyip oturmuştum bank okulun içindeydi. bir çocuk yanıma gelip elimden çantamı çekiştirerek almıştı.

Çocuk"Vaay güzel çanta." "Onu hemen bana ver o bana lazım!" Çocuk yüzüne pis sırıtışını eklemişti. Çocuk"Ayağa kalkta boyunu posunu görelim." "Dua et ki boyum kısa!" Arkasından akın gelip çantayı almıştı şimdi tutmayın beni sıçıcam şu çocuğun ağzına çantamdan aldığım haydarı doğru duydunuz haydar yani sopa gerek oluyor işte. "Sıçtım ağzına şerefsiz!" Arkasından koşacakkrn akın kolumdan tutup beni kendine çekmişti.

Akın"Bırak dokunma onun için değmez." "Ben teşekkür ederim hem de çok hastaneye de sen getirmişsin." Akın"emin ol bunu herkes yapardı." "Hayır yapmazdı kim merdivenden yuvarlanan bir kızla yuvarlanma ihtimali yüksekken onu kurtarmak ister?" gülümsemiştim gülme çocuk gülme içimde kelebekler halay çekiyor gülme aman gül yada kıyamam akın"rica ederim, benim gitmem gerekli." "Peki." İçimde kebelekler uçuşuyor evet kelebek değil ke-be-lek. Dilara"Geldim ee ne oldu salak gibi çocuğun arkasından sırıtıyorsun?" "Bir çocuk çantamı aldı ve akın çantamı bana verdi bende içinden haydarı çıkarıp çocuğun peşinden koşacakken bileğinden tuttu artık banyo yapmayacağım." Dilara"Hay sen de olmayan beyine tukirim, hangi çocuk?" "Aha şurda bak geçiyor." Dilara"Sıçtım ağzına dümbük pezevenk çocuk seni!!" Dilara'nın arkasından sesli bir kahkaha atmıştım çocuk önde Dilara arkasında koşuyorlardı. Gülmemek elde değildi ki kendimi tutayım. 

Yanlış Numara | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin