Yazardan
Saraçoğlu malikanesinde sıradan birgün'dü yine sabah Atahan ve karısı berçin hanım kahvaltı masasına oturmuş kahvaltı yapıyorlardı. salona gelen en küçük çocuk olan Egemen Ailesine
"Günaydın"diyerek masaya oturdu.
Atahan saraçoğlu oğlu egemene dönerek
"Gece eve gelmedimi ablan"diye sordu
Egemen ve ablasının odası karşı karşıya olduğu için gelip gelmediğini anlayabiliyordu. Egemen sinirle soludu
"O benim ablam değil ve evet YİNE gelmedi" dedi "yine" kelimesini bastırarak söyledi...Bir süre sonra kapı çaldı.Evin kızı selin gelmiştir diye çok takmadılar.
Hizmetçi kapı açtı,karşısında takım elbiseli bir adam vardı."buyurun?" Dedi.
Adam"Atahan beyle görüşecektim. Saraçoğlu hastanesinin müdürü Mehmet Vural" hizmetçi"Haber veriyorum 1dk bekleyin"dedi ve herşeyden habersiz kahvaltı yapan ailenin yanına gitti."Efendim Saroçoğlu hastanesinin müdürü Mehmet Vural geldi sizle görüşmek istiyormuş içeri alim mi kendisini?"dedi.
Atanan bey şaşırdı beklemiyordu çünkü.
"Tamam alın"dedi ve peçetesiyle ağzını sildi.
Mehmet vuralın içeri girmesiyle ayağa kalktı. El sıkıştılar Atahan bey"Buralara kadar geldiysen önemli bişey oldu demektir"dedi.Mehmet Vural"sizi rahatsız ettim için kusura bakmayın ama gerçekten önemli bi sorun var"dedi.Nasıl söyliceni bilmiyordu böyle bişeyi nasıl söylicekti."Peki o zaman şöyle salona geçelim"dedi Atahan bey. Mehmet V. "Karınızıda ilgilendiriyor Atahan bey" Atahan bey şaşırdı en az onun kadar"da karısı ikisinde kaşları çatıldı"Neler oluyor Mehmet"dedi Atahan bey. Egemen'de merak etmişti.
Mehmet V. "Salona geçelim"dedi. Ve hep beraber salona geçtiler. Koltuklara oturdular. Mehmet V. Nasıl açiklicanı düşünüyordu. Mehmet V. "Bakın Atahan bey nasıl açiklicamı bilmiyorum"
Atahan bey ve Berçin hanım iyice meraklanmıştı. Atahan bey"Hadi Mehmet söyle artık" Mehmet V. Derin bi nefes aldı"Biliyorsunuz ki 2 ayda bir chek up yaptırıyorsunuz dünkü yaptımız chek up'ta kan kontollerinizi kontrol ederken kızınız selin hanım ve sizin kan tahlileriniz arasında bir şey farkettik"Berçin hanım ve Atahan bey iyice merak etmişlerdi. Atahan bey"Devam et"dedi. Mehmet V. "Ve sonuç olarak DNA testi yaptık "derin bir nefes aldı ve cümlesini tamamladı. "Selin hanım sizin öz kızınız değil"dedi. Atahan ve berçin hanım şok olmuştu. Başından beri kapının arkasında onları dinleyen Egemende...
ALMİLADAN
Sabah 12 gibi kalmıştık.Şuanda almanyanın güzel havasını içimize çeke çeke koşuyorduk. Teyzem annem ve ben her sabah en az 1 saat yürüyüş yapardık. Teyzemin oturduğu yere yakın çok güzel koşu yapılabilmesi için yapılan yerde.
Sohbet ederek koşarken annemin telefonu çaldı. Annem telefonu cebinden çıkararak ekrana baktında"Bilinmeyen numara"dedi. Ve hemen yanımızda olan banka oturdu. Ve telefonu açtı. Biz teyzemle oturmak yerine oldumuz yerde ısınma hareketleri yapıyorduk biryandan'da kulamız annemdeydi.
Annem"Buyrun benim"dedi
Sonra dinledikleri karşısında kaşlarını çattı.
Ve bana baktı.
Annem"şuan yurt dışında almanyadayız 2 gün sonra orda oluruz"dedi. Ben duyduklarımın karşısında kaşlarımı çattım.
Daha 1 ay burdaydık normalde okul 1 ay sonra açılıyordu. Annem"iyi günler"dedi ve telefonu kapattı yüzü düşmüştü.Burukça gülümsedi ve
Annem"o gün geldi"dedi
O an başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü...
:
:
Şuanda teyzemin evinde koltukta oturup sadece susuyoruz napıcamız hakkında hiç bi fikrimiz yok. Bugünün gelceni biliyorduk ama hazır değildik...teyzem sessizlikten sıkılmış olucakki konuştu;
"Napıcaz şimdi?" Dedi.
Annem sıkıntılı bir nefes alıp söze başladı;
"Eğer seni almak isterlerse buna hakları var alırlar ama sen istemezsen seni asla onlara bırakmam"dedi biliyorum bırakmazdı. Teyzem devam etti;
"Evet bırakmayız ama birde şu açıdan düşünün normalde son seneni burda almanya'da okuyacaktın ve bu senin için çok zor olucaktı biliyorum"dedi. Evet normalde anneme burda almanyada çok iyi teklif gelmişti bende bu teklifi kaçırmaması için almanyada okumaya kabul etmiştim son senemi Almancayı bilsemde sınıf okuyacak kadar bilmiyorum ama annem için kabul etmiştim okulların açılmasına daha 1 ay var oyuzden istanbula 1 kere gidip eşyaları toplayıp geri dönecektik.
Annem devam etti;
"Evet kızım çok zorlancanı biliyorum eğer ailen seni isterse ve güzel bi aile ise onlarda kalırsın ve son seneni orda geçirirsin zaten 18'ine gireceksin sonra gelirsin buraya istersen" Haklıydı ve mantıklıydıda ama diğer aile nasıl insanlar bilmiyorum. Ve onlarında kızı vardı yüksek ihtimalle hemşire karıştırdı diye biliyoruz.
"Ama onlarında kızı var yüksek ihtimalle belki istemeyebilirler"dedi teyzem
"Bu soruların cevabını sadece türkiyeye gidersek öğrenebiliriz"dedim. Annem;
"O zaman toplayın eşyalarınızı yarın akşam türkiyeye dönüyoruz"dedi ve ayağa kalktık ve eşyalarımızı toplamaya döndük...
:
:
:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biyolojik Aile mi?
Teen FictionAlmila Bulut yada Saraçoğlu... Annesiyle mutlu ve mükemmel yaşayan Almila biyolojik ailesine alışabilcek mi... Mutlu mu? Mutsuz mu? Babasız büyüyen Almila babasının olmasına alışacak mı? Abilerini kabul edecek mi veya Abileri Almilayı kabul edecek...