Pohlad Jess:
Práve sedím v lietadle s Gabčou na ceste domou. Boli sme na výmenom pobyte vo Francúzku. "Prosím pripútajte sa, budeme pristávať" celým lietadlom sa ozval hlas letušky."Hej Gabbie zobuď sa, mame sa pripútať!""Čo-uh-okey" O niekoľko minút sme pristáli."Prajem vám príjemný pobyt a Ďakujeme že ste si vibrali..." Konečne sme višli z lietadla . Má po nás prísť môj brat, ale ako ho poznám nepríde sám." Hej není tamto tvoj brat?" Gabbie ukazala na čierne auto stojace pred nami, z ktorého sa vytrčala červená hlava "Hej je toon" zobrali sme kufre a vydali sme sa k autu. Mikey ochote vystúpil a pomohol nám s kuframi. No neobišlo sa to bez jeho poznámok " čo v tom máš, celú svojú izbu?" alebo " oh,bože asi mi odpadnú ruky!". Nasadli sme do auta a čo nevidíme, pán Hemmings sa rozvaľuje na prednom sedadle "Čaute baby" "Ahoj" povedali sme s Gabbie naraz. Konečne nastupil aj Mikey a mohlo sa ísť smer domou. Cestou sme sa stavili ešte u Gabbie aby si odložila veci a zobrala plavky, uterák... Rozhodli sme sa že pojdeme do bazénu ked' je také pekné počasie tak prečo nie?. Ako som sa dozvedela od Mikeyho ,rodičia niesu doma až do konca prázdnin čiže budeme doma len Ja a chalani, no dúfam že tu so mnou ostane aj Gabbie pretože 4roch chalanou sama nezvládnem. Zatiaľ čo chalani viťahovali kufre sme šli dovnútra. Len čo som vošla do predsiene poriadne som sa nadýchla, Konečne doma pomyslela som si. V obyvačke sa zovnaľovala dalšia polovica partie mojho brata "čaute" len sme ich pozdravili a išli sme do mojej izby. Gabbie si obliekla svoje čierne plavky z bielymi bodkami a ja svoje čiernobiele (plavky v mediach) obmotali sme si uteráky a išli sme na zahradu, no ked' sme prišli do obyvačky nikto tam nebol zato boli všetci na zahrade, ako inak. Ako prvý si nás všimoj Luke ktorý sedel na opačnom konci bazena, pozeral sa na Gabbie pohladom ,ala idem ťa ziesť. "Hej Luku! zavri si usta vletí ti do nich mucha" zasmiala som sa a tým som upútala pozornosť ostatných chalanou, Mikey a Ashton si niečo šepkali a chichotali sa v bazene a Calum ležal na lehatku s okuliarmi, čiže som netušila kde sa pozera. Gabbie si hned' odmotala uterák a skočila bombu rovno na Mikeyho a Ashtona , Luke sa začal smiať a ja sním "Jess pod' tieš !" Kričala na mna Gabbie, len som jej zamavala a lahla som si na lehatko a vopchala sluchadka do uši. Asi som zaspala lebo ma zobudila až studená voda " Ahhhh! Koho mám zabiť!?" Keby mohol pohlad zabiať su mrtvi , za sebou som počula Calumov smiech, otočila som sa k nemu celým telom. Ked'si všimol že sa na nho pozeram stíchol no stále si prezeral moje telo, bolo to trochu nepríjemné. Neriešila som to otočila som sa naspeť na tých 4 roch dementov ktorý sa pomaly od sniechu vaľali na zemi. Na krku som pocitila horúci dych a na bokoch som cítila Calumove ruky "Hodime ich tam spoločne?" zašepkal až nebezpečne blizko "Dobre" Však prečo nie spolu sme sa rozbehli ja som zhodila Gabbie a Luka a Calum zhodil Michaela a Ashtona. Začali sme sa smiať vizerali ako zmoknute sliepky. Ked'sme sa prestali smiať Calum sa na mna pozrel pohľadom Teraz si na rade ty zlatíčko. Začala som utekať po celej zahrade a Calum za mnou. Gabbie a chalani sa v bazene smiali zatiaľ čo mňa vidrbalo na mokrej tráve "Kurva Do Piče Jááu Ughh" doslova som kňučala na zemi, Calum sa ku mne sklonil "Takto škaredo dievčata nehovoria" zasmal sa. Pozrela som sa naňho vraždiacim pohľadom "Nerob mi tu prednášky o správani a pomôž mi vstať " Calum mi pomohol vstať a zobral ma do obivačky aby mi to videzinfikoval. Položil ma na gauč "Nikde nechod'hned'som späť" než som stihla či i len odpovedať bol preč.
Tak tu je prvý diel, dúfam že sa vám páčil Prosim vote a koment čo si o tejto story myslíte, či mam pokračovať v písani Ďakujem :* :)
YOU ARE READING
5SOS-Michael sister |POZASTAVENE|
FanfictionAk chceš vedieť viac o tejto story tak začni čitať ;) "Ať je už noc jakkoliv temná, vždy po ní vyjde slunce"