2 Časť-- Jess+Calum

387 35 3
                                    

POHLAD CALUMA:

Ked' som sa vratil s dezinfekciou do obivačky, Jess zaspala na gauči . Položil som dezinfekciu na stôl a išiel na zahradu "Mikey sestra ti zaspala na gauči, kde bude spať? " "Myslel som že by mohla spať pri tebe" "No okey, kde ma veci? " "Tie už su v tvojej izbe " . Otočil som sa a išiel som za Jess. Zlahka som ju zobral na ruky pri čom sa roskošne usmievala čo sa jej sniva? preblesko mi hlavou. Konečne sme boli pred mojou, no teraz našou izbou, otvoril som dvere a položil som Jess na postel a vratil som sa na zahradu. "No čo ako?" s čudnim usmevol sa na mna pozrel Luke "Ako? v pohode prečo sa pitaš?" "Len tak a čo s Jess? " "V pohode " tato konverzacia sa začala zvrtať zlým koncom. Radšel som Luka opustil a skočil bombu do bazena. Po takej hodine skakania a šantenia prišla rozospata Jess. Asi som sa na nu zahladel lebo ma Luke stiahol pod vodu. Jess si sadla na kraj bazenu a s Gabbie sa rozpravali, nemohol som si nevšimnuť ako sa na mna občas pozreli. "No pome banda von z vody!" zakričal Mikey "Prečo?" spital som sa s Jess narovnako. "Lebo!" Všetci sme višli z bazena a šli sme sa prezliecť. Vošli sme s Jess do "našej" izby "Ak chceš môzeš ist do kupelne" zo slušnosti som sa spital "Netreba" usmiala sa. sadol som si na postel a pozeral som šo je nove na instagrame. Odtrhol som zrak s mobilu a pozrel som sa na Jess, to som asi nemal lebo bola len v spodnom pradle Viktoria secret podotíkam, Ked'sa otočila a uvidela ako sa na nu pozeram sčervenela, bola cute. Vstal som z postele a išiel k nej . Stala ku mne otočena chrbtom, chitil som ju za boky a pošepkal jej do ucha "Si rozkošna ked'sa červenaš" otočil som sa a višiel z izby. Si borec Calum jasne moje sebavedoimie nesmie zaostavať. Prave sme na ceste do Nando's, ako inak ale tento raz Mikey nechal svoju sestru nech videre miesto, no čo rodina sa nezaprie. Konečne sme dorazili domou , všetci sme plny už by to chcelo len postel. "Tak ja už idem stať. Dobrú " "Dobrú Jess " "Dobrú " . Po asi pol hodinke sme sa vibrali spať všetci. Postel moja milovaná konečne. Lahol som si, prisunul Jess blišie k sebe a o chvilu som zaspal. "rano ma zobudil pocit že sa na mna niekto pozera, otvoril som oči a predomnou ležala červenajuca a usmievajuca Jess. "Dobre rano ako si sa vispala? " " Dobre rano, dobre a ty? " Zase ten jej usmev keby som neležal tak sa mi podlomuju kolena. "Vedla teba výborne " po tejto vete ešte viac zčervenela a schovala so hlavu pod perinu, len som sa zasmial, chitil som jej bradu a posunul tak aby som jej pozeral do oči. Zatial čo som si ja podrobne prezeral tu nadhernú tvar ona uhibala pohladom. Lenže túto chviľku musel Mikey pokaziť " Vstavať zlatička " "Hej už, ja niesom ranné vťača " zamrmlal som si aby to počula iba Jess, na čo sa zasmiala. po asi 5 minutach sme viliezli z postele a išli sme dole.


Tak dalšia časť trochu neskôr a kratšia ale to preto lebo mam za cca 3 týždne monitor a musim sa učiť tak na mna berte ohlad :D Koment a vote by potešilo Dakujem :33

5SOS-Michael sister |POZASTAVENE|Where stories live. Discover now