Bölüm Olmayan Tanıtım Bölümü

395 23 34
                                    

Şuan kendimi tanıtacağım. Ve isteklerimi söyleyeceğim. Daha sonra yine bu bölümde karakterleri tanıtacağım. Başlıyoruz.

Merhaba Arkadaşlar. Ben Tilbe. Watpadd'de pek profösyonel sayılmam. Hatta hiç sayılmam. BU HİKAYEMİN EN ÇOK OKUNAN HİKAYEM OLMASINI İSTİYORUM. Evet. Doğru. En çok okunan hikaye. Bu hikaye küfür içerir. Ama öyle AĞIR değil. Bu hikayenin konusu aşk,nefret,sonuç. Olacak. Yaklaşık 30-40 bölüm 100-120 sayfa yapmak istiyirum. Bölümler bazen kısa olabiliyor. İsteklerimde şu bir bölüm 1000 okumaya ulaşmadan başka bir bölüm yazmayacağım. Merak ediyorsanız okuyup arkadaşlarınıza tavsiye edebilirsiniz . Bu arada parodi hesaplar açılacaktkr. Ama watpadd'de değil. İnstagram da herhalde İnstagramı olmayan 1 kaç kişi vardır. En fazla 10 diyelim. Bu arada "Yeni" kitap yazmam için yardım edebilirsiniz. Ve ayrıca parodi hesaplar için bana mesaj atabilirsiniz.

Karakterlerin tanıtımına başlıyorum.

Ben (Yağmur); Yağmur, zeki başarılı ve hızlı cevap birisi kendisi 'Nefret Etmeyi' ve 'Küfür Etmeyi' çook seven birisi. Kahverengi dalgalı saçları var. Gözleri ise yeşil renkte. Nefret ettiği şeyler ise; Kendini havalı sanan kaşarlar. Arkadaşlarını çok önemser. Mesela Selin gibi.

En Yakın Arkadaşım (Selin); Selin kendini beğenmiş bir kişi. O da Benim gibi Küfür etmeyi ve nefret etmeyi çok seviyor. Turuncu kıvırcık saçları ve bal rengi gözleri var. Nefret ettiği şeyler ise; masum gibi davranan ama 'Kendince' kurnaz olan kızlar. Arkadaşlarını çok sever. Ve ailesiyle paylaşmadığı şeyleri arkadaşları ile paylaşır.

Nefret Ettiğimiz Çocuk (Fırat); Hızlı cevaptır. Derslerine çalışmaz (beynini yormaz) ama sınıfın en zeki erkeğidir. Futbol ve basketbol kursuna gidiyor. İkisini de oynamaya bayılıyorr. Sarı saçlı ve Mavi gözlü Nefret ettiği şeyler ise; Voleybol oynamak ve kızlar. Arkadaşlarını seviyor.

Fırat'ın en iyi arkadaşı (Berk); Hiç zeki değil. Derslerine çalışmıyor. Ama çok yakışıklı. Dediğimiz gibi o da futbol oynamayı çok seviyor. Boyu kısa olduğu için basketbol oynayamıyor. kahverengi saçlı ve ela gözlü. (Esmer) Nefret ettiği şey(ler); okul.

Ve tanıtmamız bu kadardı. Bölüm 1000 okumayı geçince yeni bölüm gelecek.
Bilgiler;

•Hepsi 8e gidiyor.

•Aynı sınıftalar.

•••••••••••••••••••••••

Parodi hesaplar için bana ulaşabilirsiniz . (Watpadd'den Mesaj atmanız yeterli) öpüyorum. Okuduğunuz için teşekkürler. Bu arada bu bölüm bilgilendirme bölümü olduğu için biraz kısa oldu. Çooooook üzgünüm.

Bazen Nefret Etmeye Çalışırsın AmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin